maandag 13 december 2010

Merry Christmas

Dit is mijn bijdrage als DT'er deze week voor de challenge bij Anyone for Anya.
De opdracht om mee te doen is deze week een inspiratie foto met de opdracht: Shabby Chic Christmas.



De prijs die bij deze challenge hoort is: 2 digi stempels bij Karen Doodles!
En ze heeft erg leuke images dus een extra uitdaging om deze week mee te doen.

Voor mijn kaart heb ik gebruik gemaakt van papier van Marianne Design (collectie van vorig jaar).
Het afdrukje is ingekleurt met Derwent, voor de sjaal heb ik flower soft gebruikt., de sneeuw is gemaakt met Liquid applique.
De kaart zelf is van wit cardstock en de achtergrond is wit papier en is gestempeld met een tekststempel van Kaiserkraft, de randen zijn (allemaal) bewerkt met een zwarte Cateye.
Het zilveren papier heb ik bewerkt met een embossingfolder van Cuttlebug.
De tekst is ook van Kaiserkraft.
Verder is de kaart afgewerkt met bloemen, belletje,  en de sneeuwvlok heb ik met een malletje van Sizzix uit blauw vilt gestanst.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Wild Orchid.

54 opmerkingen:

regina zei

hoi

een prachtig kaartje!!

hele leuke kleuren!!

gr regina

Sanne zei

De kaart past prima bij de inspiratiefoto! Leuk dat zilveren papier erbij! Het kaartje is helemaal leuk geworden!

Liefs Sanne

nicolet zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Durvina!
Groetjes Nicolet

Lia zei

Je hebt een erg leuke kaart ermee gemaakt, leuke kleuren gebruikt.

groetjes Lia

Riet zei

Wat een prachtige kaart Durvina,lief die stempel,mooi papier,geweldig die zachte kleuren.

Liefs Riet.

m@deliefjuh zei

Heel gaaf gedaan.!

Amanda zei

Prachtig kaartje Durvina!

liefs Amanda

Cards by Jol zei

wat een lief kaartje, mooie zoet kleurtjes heb je gebruikt.

groetjes jolande

Marjanne zei

très chique deze kaart!! Mooie kleuren, erg leuk voor de kers, weer eens wat anders!

*Ellen* zei

wat een schattig kaartje, prachtig in die kleurtjes

jans zei

wat een liek kaartje zo met die pastel tinten grt jans

Durvina zei

Hoi Regina,

Het is ook zo'n leuke kleurenchallenge, de afbeelding sprak me al erg aan.

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Sanne,

Ik ben er zelf ook erg tevreden over, ik vind het ook een erg leuke kleurenchallenge.

gr, Durvina

Durvina zei

Dank je Nicolet!

gr, Durvina

Durvina zei

Dank je Lia, de kleuren spreken me erg aan.

gr, Durvina

Durvina zei

Lieve Riet,

Ja het plaatje is compleet, en heerlijk van die kleurtjes en dan toch een kerstkaart!

gr, Durvina

Durvina zei

Dank je Martine!

Gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Amanda,

Met zulke mooie kleuren en zo'n leuke uitdaging, was het niet zo moeilijk.

gr, Durvina

Durvina zei

Dank je Marjanne, met van die deftige en lieve woorden.

liefs, Durvina

Patricia zei

Mooi kaartje Durvina. Leuk dat je de achtergrond hebt gestempeld. Groetjes Patricia

Durvina zei

Hallo Ellen,

Ja die kleurtjes zijn schattig en dat zilver erbij maakt het toch helemaal kerst!!

gr, Durvina

Durvina zei

Dank je Jans, ik vond het ook heerlijk om met deze kleuren een kerstkaart te maken.

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Jolanda,

En het leuke van die zoete kleurtjes is dat er ook heel goed kerstkaarten mee te maken zijn.

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Patricia,

Die achtergrond zit al bij de stempel, maar volgens mij is de stempel er ook zonder.

gr, Durvina

Mariska zei

Hoi Durvina,
Nog hartelijk bedankt voor je mooie kaartje als bedankje voor de candy! Door omstandigheden (sterfgeval van een jong familielid) heb ik niet eerder gereageerd en je er ook nog niet voor bedankt! Door omstandigheden was ik de laatste tijd nauwelijks op blogs te vinden.
Fijne feestdagen en lieve groetjes,
Mariska

Sandra zei

wat een ontzettend mooi kaartje heb je gemaakt
groetjes sandra

Tessa Tegendraads zei

Ik vind het een super kaartje. Ik hou van de gebruikte kleurtjes, de stijl: helemaal goed!

Durvina zei

Lieve Mariska,

Ik wil je bij deze condoleren, en ik schrik gelijk ook van je berichtje, ik heb ook jonge kinderen en je moet er toch niet aan denken!
Heel veel sterkte!

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Sandra,

Dank je voor je trouwe en lieve reacties telkens weer.

gr, Durvina

Astrid zei

Schattig kaartje Durvina, heel mooi gedaan.
Groetjes Astrid

Durvina zei

Dank je Tessa, ik vind de kleurtjes ook schattig en erg leuk dat je met deze combinatie ook een kerstkaart kunt maken.

gr, Durvina

Durvina zei

Bedankt voor je compliment Astrid.

gr, Durvina

majo zei

Prachtig zeg. Echt een plataje.
Gr Majo

Joke zei

Hoi Durvina,

Leuke kaart heb je weer gemaakt en wat een lieve kleurtjes.

Groetjes, Joke

Durvina zei

Dank je Majo, het papier en de stempel zijn ook zo mooi.

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Joke,

Het papier is inderdaad met van die schattige kleurtjes.

gr, Durvina

Wendy Kamp zei

Hoi Durvina!

Heel erg mooi gemaakt weer! Ik vind de kleuren ook zo mooi bij elkaar.

Groetjes,
Wendy

Yvonne zei

Hoi Durvina,dank voor je lieve berichtje op mijn blog.Je kaart ziet er super uit zeg!Een hele mooie combinatie.Lieve groet Yvon

stempelfreaks zei

Hoi prachtig kaartje is het weer. De kleuren zijn schitterend.
Groetjes Astrid & Larissa

Durvina zei

Hoi Wendy,

De combi doet het hem, de schattige kleuren en het leuke stempeltje!

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Yvonne,

Dank je en leuk dat je ook even bij mij komt kijken.

gr, Durvina

Christa zei

mooi hoor!!

Tinie zei

Wat een super mooi kaartje!!! Afdrukje is ook gaaf.

Enne wat de aqua markers betreft, het werkt echt heel mooi.

Groetjes Tinie

justine zei

Leuk kaartje!
Ook heel erg prachtig!
Groetjes Justine

Tessa zei

Wat een leuk kaartje. Hele mooi kleurtjes.
liefs Tessa

Jolanda Cuper zei

Wat een dotje van een kaart! Snoezig hoor!
Groetjes Jolanda.

Suze zei

Heel mooi Durvina , heel sjiek in deze kleuren.

Groetjes Suze

Durvina zei

Hoi Astrid en Larissa,

De kleurtjes vind ik ook toppie!

gr, Durvina

Durvina zei

Dank je Christa!

Durvina zei

Hoi Tinie,

Het lijkt me erg gaaf om eens de aquamarkers uit te proberen, ik houd wel van verschillenede technieken!

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Justine,

Bedankt voor je lieve woorden.

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Tessa,

Het is een schatje zo met die zachte kleurtjes.

gr, Durvina

Durvina zei

Dank je Jolanda, de kleurtjes doen het hem!

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Suze,

Het zilver maakt het ook helemaal af bij de zachte kleuren.

gr, Durvina