donderdag 20 januari 2011

Happy Birthday


Deze kaart is gemaakt met het Olivia papier van Basic Grey.
Het afdrukje is ingekleurt met Derwent, en alle randjes zijn bewerkt met een zwarte Cateye.
Op de Magnolia Doohickey tag heb ik een tekst gestempeld van Hero Arts.
Ik krijg de afbeeldingen van de met ingekleurde Derwents eigenlijk nooit zo goed op de foto, het is allemaal anders van kleur als in werkelijkheid, is er iemand met een "gouden tip" om dit beter te krijgen, ik hoor hem graag!

.

In het haar heb ik op het bloementje een bloemen bradje gedaan.

De witte bloem heb ik weer zelfgemaakt, en deze keer heb ik in het hart van de bloem een roosje geplakt, de bloem is nog bewerkt met Glimmermist, wat helaas niet te zien is op de foto!

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:


En kijk eens, hier ben ik best trots op, ik sta in de top 3, uitgekozen door het Design team van Whiff of Joy:

Om de kaart te zien waar ik dit mee heb behaalt klik hier.



59 opmerkingen:

regina zei

hoi

schitterende kaart !!

heel mooi gemaakt!!

gr regina

Jannie zei

Schitterende kaart Durvina.
Prachtige bloemen toef heb je gemaakt.
Mooie nieuwe blog Layout heb je echt Valentijn.

Groetjes Jannie.

Durvina zei

Dank je Regina!

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Jannie,

Ik dacht laat ik de lay out maar aanpassen het is zo weer 14 februari!

gr, Durvina

Miertje zei

Hoi Durvina,

Wat een super leuk kaartje !!
Mooi papier, dat met de kleuren op de foto heb ik ook
Heb al van alles geprobeerd maar kan je nog niet helpen !

Gr, Miranda

Marijke en Chantal zei

Prachtige kaart, de tag is helemaal geweldig.
Enne gefeliciteerd met je top3 bij Whiff of joy!
Groetjes,Marijke en Chantal

Durvina zei

He Miranda,

Hoe is het, we moeten weer eens wat afspreken, ik hoop erachter te komen hoe ik het beste de foto kan nemen!!

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Marijke en Chantal,

De tag heb ik laatst gekocht, ik was er al een hele tijd weg van.
Bedankt voor de felicitaties.

groetjes, Durvina

Tineke's hobby zei

Hoi Durvina
Prachtig kaartje heb je gemaakt heel mooi papier en mooie stempel ook leuk die bloem in het haar.
Je bloglayout is ook weer super
Groetjes Tineke

angelique zei

misschien heb ik een tip voor je... je kaart rechtopplaatsen met een wit vel pzpier eornder en erachter, een daglichtlamp erop laten schijnen en dan de foto nemen... zo doe ik het in elk geval altijd.... Je kaart is weer super meis, erge leuke layout ook!!

Cobie zei

Wat een leuke kaart!! En die kleuren zijn prachtig. Veel succes met de challenges.

Groetjes Cobie

*Ellen* zei

prachtig is dit kaartje in die kleurtjes, probeer het eens met picasa dit is een gratis foto programma wat je van internet kunt downloaden, en gefeliciteerd met je top 3 plekje

Karin zei

Wat een mooi kaartje Durvina.
Ik vind het ook heel moeilijk om mijn kaarten mooi op de foto te krijgen. Precies wat je zegt: In het echt zijn de kleuren veel mooier als op de foto. Ik ben soms langer bezig met een mooie foto te maken als met het kaartje zelf. Ik kan je dus helaas geen tips geven.

Groetjes. Karin

Durvina zei

Hoi Tineke,

Ik wilde de layout aanpassen met het oog op 14 februari!
Is aardig gelukt!

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Angelique,

Ik moet het eens gaan proberen.
bedankt voor de tip!

gr, Durvina

Durvina zei

Dank je Cobie!

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Ellen,

Bedankt voor je felicitatie en voor de tip, ga het eens uitproberen!

gr, Durvina

Durvina zei

Bedankt Karin voor je reactie!

groetjes, Durvina

Geertje zei

Wat weer een super mooie kaart is dit geworden.
Ja en de kaarten goed op de foto te krijgen blijft moeilijk.
Ik heb sinds kort een kleine foto studio gekocht bij de bekende winkel met een x.
Maar dat moet ik nog een beetjes leren hoe en wat.

Groetjes Geertje,

Tinie zei

Hoi Durvina,
Allereerst mn complimenten voor je kaart!! Hij is weer mooi!!
Voor het goed op de foto zetten, moet je hier even bij Mariska kijken:

http://biertsedijk.blogspot.com/2010/09/zo-maak-je-mooie-fotos-van-je-kaarten.html

Ik heb i.p.v. een doos gewoon een doorzichtige plastic box van Ikea genomen een lamp erboven en dat gaat prima.
Succes ermee, groetjes Tinie

stempelfreaks zei

Schitterende kaart weer, je bloem is ook prachtig geworden. De Magnolia doohickey tag staat ook nog op mijn verlanglijst. Mooi is die he.
Groetjes Astrid & Larissa

KarinsArtScrap zei

een heel mooi kaartje durvina.

groetjes karin

Sanne zei

Het is weer een schatje geworden! Wat een leuk labeltje, ben er dol op. Succes met de challenges!

Liefs Sanne

Marion E. zei

Gefeliciteerd hoor! En wat geweldig dat je uitgekozen bent door dat team!
Dit kaartje is zo mooi... alle details.. en die bloemm echt heel knap gemaakt. En hoewel je niet alles duidelijk ziet op de foto kun je duidelijk zien dat het met interesse en liefde is gemaakt... dat spettert er van af!
Lieve groetjes
Marion

Noa's kaartenhoekje zei

hoi mamma,

ik vindt het best jammer dat u naar annemarie gaat maar toch leuk voor u.
en nog veel plezier met annamarie en merit.

Groetjes van noa.

justine zei

Wow, wat een super mooi kaartje!
Groetjes Justine

Stella zei

Oh dit is práchtig! Hoe krijg je het so mooi ingekleurd. De kleuren zijn heel mooi; zo subtiel en zacht. En die selfgemaakte bloem is helemaal super!

Astrid zei

Hi Durvina, schitterende kaart weer hoor, en de tip heb ik wel voor je, moet je me alleen even op de gewone mail mailen, want ik ga het hier niet vertellen. ik kleur nl altijd met derwent.
Groetjes Astrid

*mieke* zei

Mooie kaart hoor! En die label vind ik helemaal super... Ik zit zelf ook elke keer te prutsen met de foto's, helaas van mij dus geen gouden tip!
Succes met de challenges!
Groetjes Mieke

Marjanne zei

prachtig kaartje, dat stempletje heb ik ook... weer eens te voorschijn halen!

Cards by Jol zei

wat een mooi, lief kaartje je afdrukje is prachtig ingekleurd.
Ik bewerk mijn foto's ook altijd met Picasa, zo heb je ook niet zo snel last dat het te donker is om een foto te maken.

groetjes jolande

Sinikka zei

Een hele mooie kaart.
Heb je photoshop, want hier kun je foto's heel goed in bewerken.
Gr. Sinikka

Suze zei

Wat een schattige kaart Durvina mooie kleuren heb je gebruikt.
Mischien gaat het beter kwa kleur als je je camera op Marco zet.
En gefeliciteerd wat een eer.

Groetjes Suze

Durvina zei

Hoi Geertje,

Ik had die fotostudio ook in hun folder gezien, maar heb geen idee of het wat is!

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Tinie,

Ik heb dat bij Mariska wel eens gezien, en toen ben ik op zoek gegaan naar een lamp met een hoog watt voltage maar die kon ik toen niet bemachtigen, misschien moet ik er nog maar eens achteraan.

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Astrid & Larissa,

IK vind bijna alle snijmallen van Magnolia gaaf, dus dat verlanglijstje houd nooit op!

gr, Durvina

Durvina zei

Dank je Karin.

Groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Sanne,

Die label is inderdaad een toppertje, hij is best prijzig maar zo gaaf!

groetjes, Durvina

Durvina zei

Dank je Marion, voor je felicitatie en voor je spontane leuke reactie.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Lieve Noa,

Ik snap het natuurlijk dat je wel mee had willen gaan maar dat kan echt nog niet want dan word het veel te laat voor jou!
Maar in de vakantie spreken we een keer af!

groetjes, Durvina

Durvina zei

Dank je Justine.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Stella,

Bedankt voor je bezoekje.
En die zelfgemaakte bloemen zijn erg leuk om te maken, een paar berichten terug heb ik een tutorial geplaatst hoe dit in z'n werk gaat.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Dank je Astrid en die mail komt er zeker aan!

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Mieke,

Dank je voor je lieve reactie, en jammer dat jij geen tip hebt, maar ik heb er al een aantal gekregen dus ik ga maar eens het een en ander uitproberen!

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Marjanne,

Het is zo'n schattige stempellijn met deze meisjes!

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Jolande,

Bedankt voor je tip, ik heb er al een aantal dus ga maar eens wat uitproberen.

gr, Durvina

Durvina zei

Dank je Sinnika.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Dank je Suze voor je feleicitatie en je reactie.

groetjes, Durvina

Jacqueline's Weblog zei

Wat een super leuk kaartje Durvina, mooie sketch en kleuren!
Groetjes van Jacqueline

Ros zei

Oh so beautiful ... love the flower and your image is delightful! beautifully done ... thank you so much for playing along at CCCB

Durvina zei

Hoi Jacqueline,

Het papier is inderdaad erg leuk met die vrolijke kleuren.

gr, Durvina

Marleen zei

Echt een mooi kaartje!En de bloem is weer prachtig!
Begreep dat mijn ouders bij jouw ouders aan het knutselen zijn, haha, moet niet veel gekker worden zeg....
Gr Marleen

Durvina zei

He Marleen,

Ik hoorde het van mijn moeder!
En ik hoorde ook dat ze de trouvaille hebben gekocht!!

gr, Durvina

Marleen zei

ja ze konden het niet laten, haha.Dus al de mallen die ik hier had van hun, zijn verhuisd naar Stellendam!
Ze stonden er wel versteld van dat je moeder overal iets heeft liggen, haha. Was iig wel voor herhaling vatbaar!!
En ze wilden ook die bloem hebben die je moeder had en jij hebt hem ook?? En je moeder had met de perlen pen een bloemenhartje gemaakt. ik zei tegen m'n moeder: die wil ik ook nog hebben, haha! hebbe, hebbe, hebbe!!
Goed weekend!
Gr Marleen

Kirsty Vittetoe zei

Very cute image, thanks for playing along with us at CCCB!

Linda R. zei

This is so adorable.. Thanks you so much for playing along with us at CCCB!

Cheryl Nelson zei

So sweet and lovely! LOVE that flower! Thanks so much for joining us at CCCB!

Cat zei

What beautiful coloring, and such a gorgeous flower! Thanks for joining us at Pixie Dust this week!

Lisa Summerhays zei

So cute!! I love the layout and the cute tag. Thanks for playing along!

Lisa Summerhays
7 Kids College Fund DT