maandag 28 februari 2011

Gett well soon


Deze kaart heb ik gemaakt met 2 redenen, 1 natuurlijk omdat ik een beterschapskaart nodig had en reden 2 omdat ik deze keer Gast designer mag zijn bij: Girlscardworld.
De opdracht bij deze challenge is maak een kaart met bloemen, voor de creaties van het vaste DT team neem een kijkje hier.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent, ook deze heb ik net als mijn vorige kaart bespoten met Glimmer Mist.
Het papier heb ik al een hele tijd en ik heb de randjes niet meer om jullie te vertellen van welk merk dit is en hoe de papierlijn heet.
De Swirl, de horizontale baan achter het afdrukje en het label zijn uitgestanst met Doohickey's van Magnolia, en daarna besmeerd met Glimmer Glam.
Ook de zelfgemaakte bloem heb ik daarmee bewerkt.


De tekst op het label is van Papermania en de gestempelde swirls op het label zijn van Viva Decor.
Verder zijn alle randen bewerkt met Walnut Stain.
En de kaart is afgewerkt met diverse bloemen, meeldraadjes en een stukje lint.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenge: Wild Orchid

42 opmerkingen:

Tineke's hobby zei

wat leuk gastdesigner je kaart is echt schitterend heel mooi van kleur lekker vrolijk
Groetjes Tineke

Durvina zei

Hoi Tineke,

Ik vond het ook erg leuk om te doen.

groetjes, Durvina

cebelica zei

Wonderful card!I love the "sparkles" on the image and those flowers are fab!

Tessa zei

Wat een prachtige kaart. Leuk die label.
liefs Tessa & Anke

*mieke* zei

Ik vind je kaart erg mooi en je zelfgemaakte bloem vind ik werkelijk schitterend!
Groetjes Mieke

Nicolchen zei

WOW...your card looks sooo beautiful...you´ve used wonderful colors and details :0)))

Hugs Nicole

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige vrolijke kaartje

angelique zei

gefeliciteerd met het gast designer zijn! wauuw je hebt er een schitterende kaart voor gemaakt zeg!!

Agnes zei

Mooi kaartje Durvina!
Mooi effect geeft de Glimmermist op het papier!
(gaat het papier niet `bubbelen` doordat het vochtig wordt?)
Groetjes, Agnes

Marianne Schut zei

Hai Durvina, je kaartje ziet er weer super uit, prachtige kleuren heb je gebruikt en ik vind je zelfgemaakte bloem weer zo mooi!!!! Veel plezier met je gastdesignerschap! Liefs Marianne

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt

gr hetty

Marjanne zei

Wat een prachtig effect met die glimmer mist!! Een hele mooie kaart

Jeanet zei

Wat een beauty zeg, en hij glimt zo lekker. Super gedaan. Groetjes, Jeanet

creacora zei

heel erg mooi kaartje Durvina erg leuke kleurencombi en de rode bloem zoooo mooi !!

groetjes Cora

Sandra zei

Wat een mooie en vrolijk kaartje Durvina!
Liefs, Sandra

Miertje zei

Hoi Durvina,

Zo dit is geloof ik poging 64 om iets achter te laten bij je.....
Hier gaat ie..

Super leuk beterschaps kaart
Daar vrolijk je weer helemaal van op
En je je bloem is zoals altijd weer prachtig !

Gr, Miranda

Liesbeth zei

Mooi glimmend kaartje hoor Durvina, en succes met de challenge.
gr. Liesbeth

Anita zei

Hoi! Wat een prachtige kaart is dit zeg. En die glans erover is ook zo mooi. Schitterend geheel. Groetjes, Anita

Durvina zei

Yhank you Cebelica.

hugs, Durvina

Durvina zei

Hoi Tessa an Anke,

Die Doohickey's zijn allemaal zo gaaf.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Mieke,

Volgens mij heb ik dat al meer van jou gehoord!
Maar ik blijf ze inderdaad ook super vinden.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Thanks Nicole.

hugs, Durvina

Durvina zei

Hoi Ellen,

Het zijn vrolijke kleuren en een vrolijk dansende Magnolia, dus de perfecte combi!

groetjes, Durvina

Durvina zei

Dank je voor je complimenten Angelique.

liefs, Durvina

Durvina zei

Hoi Agnes,

Het label is iets "krom" geworden, maar bubbelen doet het niet.
En het krom worden zal ook niet gaan als je iets vastplakt.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Dak je voor je bezoek en je lieve reactie Marianne.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Dank je Hetty.

Groeten, Durvina

Durvina zei

Hoi Marjanne,

Het geeft zo'n leuk effect, maar het gevaar is dat er heel veel kleuren te koop zijn.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Jeanet,

Ja die glimmermist en die glimmer glam geven de nodige glinsteringen.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Cora,

Ik vond deze kleurencombi ook erg verassend.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Dank je Sandra.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Miranda,

Jij bent dan wel echt van de aanhouder wint, ik had het allang opgegeven, ik vind het natuurlijk superlief dat je zo'n moeite doet om een berichtje voor me achter te laten.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Dank je Liesbeth.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Anita,

De glinsteringen zijn subtiel, en het is erg leuk spul om mee te werken.

groetjes, Durvina

Riet zei

Wat een prachtige kaart,wat heb je die stempel mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

KarinsArtScrap zei

proficiat als gastdesigner durvina, en je hebt weer een leuk mooi kaartje gemaakt.

groetjes karin

Marijke en Chantal zei

Wat een mooie kaart weer en mooi effect geeft dat glimmer mist. Zoals altijd is je zelfgemaakte bloem prachtig en past helemaal bij de bloemenuitdaging!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Durvina zei

Hoi Riet,

Het papier is inderdaad erg mooi, de kleurencombi vind ikzelf ook erg gaaf.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Dank je Karin.

liefs, Durvina

Durvina zei

Hoi Marijke en Chantal,

Het is zeker erg leuk spul dat glimmer mist en glimmer glam.

groetjes, Durvina

Jolanda Cuper zei

Prachtige kaart! Daar maak je iemand al een stukje beter mee!Groetjes Jolanda.

Aletta zei

Prachtige bloemenkaart heb je gemaakt als gast-designer van Girlscardworld. Groetjes, Aletta