vrijdag 4 februari 2011

Love


Deze kaart heb ik gemaakt na de "dipkaart".
Voor de kaart heb ik het prachtige papier van Magnolia gebruikt.
Het afdrukje is ingekleurd met Distress inkt.
De cardstock kaart heb ik bewerkt met een stans van Magnolia.
De tekst stempel heb ik laatst gekocht en is van Srudio G.
De swirl heb ik ooit gekocht bij Xenos en de sterren die erbij horen heb ik eraf geknipt.
De blaadjes zijn van Nellie Snellen, de hartjes zijn stickertjes.


De roos heb ik weer zelf gemaakt met Spellbinders, toen de roos droog was heb ik hem bewerkt met Walnut Stain om meer een geheel te krijgen.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:

Magnolia Liscious:Inspiratie challenge
Bunny Zoe: Love is in the air
Totally Gorjuss: As you like it
Wild Orchids: Love is
Double Dutch: Valentine
Wednesday challenge:Anything goes
Dottie's World: Valentine
 7 Kids Challenge blog: I heart you
Paperplay: Stamp it out
Simon Says: Love is in the air
Duymelot: Valentijn/ Liefde
Girls card world: Valentijn
Simon says stamp: Love is in the air.

81 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Durvina, je bent je dip duidelijk weer te boven wat een prachtige kaart is dit. Heb je ergens op je blog staan hoe je die prachtige bloem maakt? Ik ben er enorm jaloers op.... Groeten Aartje

Fieneke zei

Hoi Durvina, wat een geweldig kaartje, mooi hoor. Even een vraagje, wat voor papier gebruik jij om die bloemen te maken. Ik vind ze iedere keer super mooi.
Groetjes Fieneke

Durvina zei

Hoi Aartje,

Je kunt bovenaan het tabje aanklikken met tutorial, daar staat stap voor stap uitgelegt hoe het werkt met de bloemen.
Veel succes ermee.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hallo Fieneke,

De bloemen maak ik van cardstock.
Succes ermee.

groetjes, Durvina

Astrid zei

Prachtig kaartje Durvina, heel erg mooi gedaan, en de bloem is schitterend.
Heb je deze keer dan ook cardstock gebruikt????
Groetjes Astrid

Karin zei

Durvina wat een schitterende kaart! Je dipje is weer helemaal over zo te zien.

Fijn Weekend!

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige kaartje

Aartje zei

Hoi Durvina, ik heb je uiten inmiddels gevonden Super duidelijk. Ik ga het eens proberen groeten Aartje

Neline zei

geweldig, wat een leuke kaart weer! Dit stempeltje is echt 1 van mijn favorieten.
Leuk met de capribroek en laarsjes aan.
echt van deze tijd.
groetjes
Neline

diana zei

hoi durvina,
ik vind je kaart geweldig geworden.
groetjes diana

creacora zei

o die is Super wat een stoere griet he ik vind de laarzen die ze aan heeft ook zo gaaf je kaart is prachtig en wat een schitterende roos !!!

Groetjes Cora

Cards by Jol zei

weer een lieverdje, mooi gemaakt, leuk met de stoffen swirl.

groetjes jolande

Deirdre zei

Just gorgeous. Thanks so much for playing along with Paperplay this week on our "Stamp it Out" Challenge. ♥

Durvina zei

Dank je Astrid, ook deze bloem is gemaakt van Cardstock.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Karin,

Gelukkig duurde de dip niet al te lang, en ik hoop dat ie wegblijft.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Dank je Ellen!

liefs, Durvina

Durvina zei

Succes ermee Aartje.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Neline,

IK vind deze ook een toppertje, ook leuk zo van opzij, met die mooie haren.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Dank je Diana, deze past ook zo leuk bij deze maand!

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Cora,

Ik vind deze stempel ook zo'n schatje, stoer en toch ook romatisch.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Jolande,

Die swirl heb ik al zo lang, maar zo zie je maar weer: wie wat bewaard.....

groetjes, Durvina

Marijke en Chantal zei

Nou je bent weer goed uit je 'dip'gekomen. Het kaartje is prachtig. De stempel is helemaal te gek, deze ken ik nog niet. Vraagje, als je met distress inkt in wil kleuren doe je dat met een penseel ofzo???
Groetjes, Marijke en Chantal

verascrap zei

Hoi Durvina.
wat heb je een leuke kaart gemaakt vooor onze wedstrijd bij duymelot....veel success.
groetjes, vera

Durvina zei

Hoi Marijke en Chantal,

Gelukkig was de dip van korte duur.
Distressen doe je met een waterbrush pen, dit is een penseel die je ook nog eens vult met water.
Ze zijn er in verschillende maten en merken ik heb zelf een gele en een groene waar ik erg tevreden over ben, maar weet helaas niet een merk ervan, ik ben ooit begonnen met een wit doorzichtige maar vond die helemaal niet fijn.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Dank je Vera!

groetjes, Durvina

Annemarie en Merit zei

Het is een pracht kaart, en dat afdrukje is zo leuk echt een dametje van nu!!!

fijn weekend annemarie en merit

Patricia zei

Supermooi kaartje heb je gemaakt.Ik vind de kleuren helemaal top. Groetjes Patricia

Willy zei

Een schitterende kaart Durvina.
Gaaf stempeltje ook ;)
Leuk dat je mee doet met de Double Dutch Challenge.
Groetjes, Willy

Cobie zei

Wat een leuke kaart! Mijn complimenten hoor.
En natuurlijk wil ik je heel veel succes wensen
met al de challenges waaraan je mee wil doen.

Groetjes Cobie

Durvina zei

Dank je Annemarie en Merit,

Ik vind ze ook zo schattig, ook leuk zo van de zijkant!

liefs, Durvina

Durvina zei

Hoi Patricia,

Die kleuren vind ik ook zo gaaf, warm rood en bruin met dat mooie roomwit!

groetjes, Durvina

Durvina zei

Dank je Cobie, leuk dat je weer een bezoekje aan mij brengt.

groetjes, Durvina

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje

gr hetty

Liesbeth zei

Prachtig weer je kaartje.
Ik ga toch even je bloem van dichtbij bekijken, erg mooi gemaakt alles.\gr.Liesbeth

Tineke's hobby zei

Hoi Durvina
wAT een schitterend kaartje zo mooi ingekleurd en ja die bloem is erg mooi gemaakt zal eens bij je tutorial kijken
Groetjes Tineke

m@deliefjuh zei

wauw! dit springt er echt uit!

Sinikka zei

Wat een mooie kaart alweer. En jeetje wat doe je mee ann veel challenges, Dan moet je toch echt wel iets winnen.
Je bloem is weer super!!!!
Gr. Sinikka

Miertje zei

Hey,
wat een prachtig kaartje en wat een gave bloem heb je weer gemaakt
(ik heb er ook een gemaakt en vind hem zelf erg goed gelukt dusse nog bedankt voor nog een keer de uitleg, hahahaha)

Fijn weekend
Gr, Miranda

KarinsArtScrap zei

je kaart ziet er geweldig uit durvina.
leuk met die hartjes erop.
je inkleuren is ook geweldig.

groetjes karin

brigitte zei

Wow wat een pachtige kaart.
Wat doe je aan veel uitdagingen mee.
Knap dat je dAT ALLEMAAL IN 1 KAARTJE kunt verwerken.
Groetjes en een fijn weekend Brigitte

Jacqueline's Weblog zei

Wat een prachtig kaartje weer Durvina! Veel succes met de challenges. Je kunt met dit kaartje ook goed meedoen aan de challenge van http://girlscardsworld.blogspot.com/, de opdracht is Valentijn.
Groetjes van Jacqueline

Tessa zei

Wat een lieffie!
Heel mooi.
liefs Tessa & Anke

Janette zei

this is beautiful!! Your coloring is awesome and I love the embellishing and distressing you've done. Thank you so much for playing with us at 7 kids.

celia zei

Schitterend! Wow en het inkleuren is super mooi!!!!Fijn WE, heel veel liefs,Celia.

Mary J zei

Oh this is so so so sweet!

Thanks for sharing with us at Totally Gorjuss!

Mary J xxx

Tineke zei

Hoi Durvina,

Gave kaart heb je gemaakt, leuk dat je weer meedoet met de wedstrijd van Duymelot!
Veel suc6

Groetjes Tineke

cabio's craft corner zei

Beautiful coloring and lovely design on this card. Thank you for joining over at Magnolia-licious Challenge and hope to see you again for the next ones :o)
Hugs,
Cabio

Durvina zei

Dank je Hetty.

liefs, Durvina

Durvina zei

Hoi Liesbeth,

Als ik jou reactie lees, merk ik dat ook jij (net als ik) een zwak hebt voor de zelfgemaakte bloemen.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Tineke,

Die tutorial is echt de moeite waard, op deze manier kun je in elke kleur een bijpassende bloem maken.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Dank je Martine,

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Sinnika,

De kaart was al gemaakt, en nu zie ik dat ik mee kan doen aan zoveel challenges, en je weet: wie niet waagt....!

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Miranda,

Dat is ook het handige dat je nu de bloem tutorial bovenin het tabje er zo weer bij kunt pakken.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Dank je Karin.

fijn weekend, groetjes van Durvina

Durvina zei

Hoi Brigitte,

De kaart was al gemaakt en toen zag ik dat de kaart in aanmerking kwam voor al deze challenges, dus ja, wie niet waagt......!!

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Jacqueline,

Ik doe al aan heel veel challenges mee met deze kaart, maar ik heb deze er ook nog maar aan toegevoegt, ik kende hem ook nog niet, wie weet doe ik nu vaker mee.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hpi Tessa & Anke,

Ik vind het ook een schatje, leuke stempel schitterend papier, en lekker bijpassend thema voor deze maand.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Lieve Celia,

Ik vind het distressen zo heerlijk om te doen!

fijn weekend, groetjes, Durvina

TaraG zei

WOW! This is such a gorgeous card, Durvina! Love This sweet Tilda, she is my current fave, you've coloured her beautifully! Love the gorgeous papers and all the details...the felt flourish is fab as are the gorgeous flowers. I love the sentiment stamps too! Thanks so much for joining us at Simon Says Stamp Challenge!
Hugs,t

Aletta zei

Prachtige kaart. Leuk dat je meedoet aan de challenge van Girlscardworld. Groetjes, Aletta

Michaela Rosier zei

Wat een Prachtige kaart Durvina,en o zo mooi gekleurd.
Ik ben je volger geworden zodat we van elkaars creaties mogen blijven genieten.

Bedankt voor je deelname aan girlscardsworld.

Gr Michaela en Rachel

danielle zei

Prachtige kaart, mooi design-papier van Magnolia en mooi gemaakt de roos.
Succes met de challenge en bedankt voor je bijdrage aan gilrscardsworld.

Groetjes, Danielle

Kaatje zei

wat een leuk kaartje! Bedankt voor je deelname aan de challenge van Girlscardsworld!

groetjes,
Annika

Anneke. zei

Wat een prachtige kaart, Durvina. Erg mooie opbouw. Super!
Leuk dat je mee doet aan de challenge van Girlscardsworld.
Groetjes Anneke.

Gunn (Merete) zei

Wow, this is just beautiful. Love what you done here.Image is stunning.
Thanks for joining us at Dotties World.

Durvina zei

Hoi Aletta,

Bedankt voor je bezoekje, en ik hoop vaker mee te doen.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Michaela en Rachel,

Wat leuk dat je volger bij me bent geworden, veel plezier op mijn blog!

groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Danielle,

Het papier van Magnolia is zo gaaf, en die rozen heb ik een "tik" van.

Groetjes, Durvina

Durvina zei

Hoi Annika,

Wat leuk dat jullie van girlscardworld allemaal een bezoekje brengen.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Dank je Anneke, voor je bezoek en je reactie.

groetjes, Durvina

Norma zei

Durvina, what a gorgeous card. I've never tried colouring in distress inks, but you've done a beautiful job in colouring this adorable Tilda. Love the distressed edges of your papers. Wonderful layout and your flower is fabulous.
Thanks for playing with us at the Magnolia-licious Challenge.

Hugs,
Norma

hildedewilde zei

wauw durvina, wat een mooi kaartje!
gr, hilde

Durvina zei

Hoi Hilde,

Wat leuk dat je mij een bezoekje brengt.

groetjes, Durvina

Arina zei

wat een superrrrrrrrrrrrr mooie kaart zeg... echt toppie.
ik ben ook maar even volger van je geworden.
bedankt voor je deelname aan girlscardsworld
gr arina

Petra zei

Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt voor de challenge van girlscardworld. Bedankt voor deze geweldige bijdrage.

Groetjes Petra.

Candy zei

Hi Durvina,
WOW your rose is spectacular - I am going to look at your tutorial to see how you made it.
All of your embellishments are just great!
I like your lovely Magnolia papers :o)
You have painted Tilda wonderfully with the distress inks! I haven't done that myself.
I am so happy you have joined us at Magnolia-licious Challenge Blog.
Hugs, Candy

Durvina zei

Hoi Arina,

Welkom op mijn blog, wat leuk dat je volger bent geworden.
Ik wens je veel plezier op mijn blog.

groetjes, Durvina

Durvina zei

Bedankt voor je complimemt Petra.

groetjes, Durvina

LindaC zei

What a pretty valentine card. Love the red flower and hearts. Thanks for joining in the Magnolia-licious Challenge. LindaC

Mina zei

fabulously gorgeous card Durvina, I love this Tilda...thanks for joining in with the Bunny Zoe's Crafts monthly challenge
Mina xxx

anaRy zei

What a marvelous card...such nice coloring! The distress is sooo fab!
Thank you for sharing with us at SSCC!
hugs
anaRy