woensdag 31 augustus 2011

A gift from the heart


Dit is mijn eerste creatie als DT voor Whiff of Joy, de nieuwe challenge gaat vandaag van start.
Toen ik de opdracht voor deze keer hoorde wist ik gelijk dat ik met mijn nieuwe papier aan de slag zou gaan.
De opdracht luid deze keer:
Pink and Pearls
Het papier wat ik heb gebruikt is van My Minds Eye en heet Lost And Found, heerlijk met al die glitters!!
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent.
Deze keer heb ik een Tagkaart gebruikt, deze heb ik gemaakt met de tag stans van Tim Holtz, het kraft papier is dubbelgevouwen en tegen de bovenrand van de tag mal gelegd zodat het bovenaan aan elkaar blijft zitten.
Binnenin de tag kaart heb ik een klein cadeautje gehangen wat vast zit door het tag "oog", en de tag kaart is opgestuurd naar een jarige blogvriendin!


De tekst en de swirl is van Magnolia.
Alle randen zijn bewerkt met Walnut Stain.
De kaart is afgewerkt met Parels, kant en bloemen.

Met deze tag wil ik meedoen aan de volgende challenge:

25 opmerkingen:

Chantal zei

Hi Durvina, Wat een prachtige Tag zeg! En veel succes met je DT bij Whiff of joy! Ik ben benieuwd hoe je blogvriendin hierop reageert, want het is een supertag! Groetjes, Chantal

M@rjan zei

ERG mooie tag, Durvina!

Groetjes, Marjan

m@deliefjuh zei

super gaaf gemaakt zeg!

Irene zei

De eerste klap is een daalder waard Durvina, hartstikke leuk en Sanne zal er blij mee zijn!!

Groetjes, Irene

Astrid zei

Hi Durvina,
Wat een mooie tag heb je gemaakt voor je eerst project voor Whiff of Joy.
Schitterend papier ook hoor.
Groetjes Astrid

Neline zei

wat een gave tag, en super mooi papier heb je gebruikt! Leuke stempel, goed gelukt hoor je eerste DT creatie.
Liefs
Neline

*mieke* zei

Dat is een heel goed begin Durvina! Wat een mooie creatie heb je gemaakt! Ik zal snel een keer proberen mee te doen...
Groetjes Mieke

Miertje zei

wat is ie gaaf !!!
Groetjes, Miranda

Janine zei

prachtig
ik wens je veel plezier en succes met de challenges

jans zei

wauw die ziet er gaaf uit succes met de challenges grt jans

Marijke en Chantal zei

Prachtige tag en geweldig mooi papier.
Groetjes, Marijke en Chantal

marijke zei

wat ene geweldige leuke pink label is dit , bijna oktober he dus pink ribon zou hier trots op zijn

José zei

Prachtig zeg! ERG leuke stempel. Gaaf die combinatie Kraft met roze tinten. Erg mooie bloemen.
Groetjes, jose

Tineke zei

Een superleuke tag heb je gemaakt Durvina!!
Groetjes Tineke

Margo zei

Wat een leuke tag Durvina !

DvL zei

Wat een leuke tag.. mooie kleuren ook!

KarinsArtScrap zei

prachtige tag heb je gemaakt durvina.

groetjes karin

Leny Hempen zei

Hoi Durvina

Wat een prachtige TAG.
Echt schitterend mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

Janny zei

Wat een schitterende tag heb je gemaakt, ik las ook je bericht van Cards Only, geweldig zeg alle reden om er heel erg trots op te zijn.
veel liefs Janny

chantal en sygrid zei

schitterende tag durvina
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Chris Olsen, Glowbug zei

What a gorgeous tag Durvina!! I just love the pink, your flowers, pearls and coloring!! Welcome to the WOJ team!! Glad to have you join us!
hugs,
Chris

SandraW zei

Prachtig, Durvina! Hele mooie kleuren heb je gebruikt!

Lieve groet, San

Sinikka zei

Een hele mooie tag, Durvina. en super dat je met je creaties in de Cards only staat. Ik heb ze zitten bewonderen.
Gr. Sinikka

Pop's Cards zei

Hi sweetie this is stunning i love that image gorgeous work thanks for joining us at WOC this time hugs pops x x x

Julie zei

Beautiful tag, Durvina - your colouring is fabulous!! So happy to be on the WOJ team with you! Hugs, Juliexx