dinsdag 1 december 2009

Create for fun challenge "a day to celebrate"


Deze kaart heb ik gisteren gemaakt voor de challenge van deze week bij Create for fun.
Het papier is van Sassafras en de lijn heet Serendipity.
Het ruitje in het midden van de kaart heb ik met de spellbinder uitgestanst.
De tekst is van Hero art en ik heb er wat sterretjes omheen gestempeld, de hoekjes heb ik met een hoekpons (ze noemen deze ook wel de billenpons) bewerkt.
De bloemen heb ik met een malletje van Crealies gemaakt en vastgezet met een brad.


Groetjes en leuk dat je even een kijkje hebt genomen,



3 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Hoi Durvina, Wat een leuke kaart zeg, en die BLOEMEN hoe kom je daar nu weer aan gisteren zag ik ook al van die leuke bloemen op je kaart.Ziet er allemaal weer super uit!!
Morgen kom ik alles weer even in het "echie" bekijken.

fijne avond groetjes Annemarie

Anoniem zei

Een hele mooie kaart Durvina, weer eens wat anders zo zonder stempel en de bloemen vind ik super gaaf.

Groetjes Jannie.

Anne-Marije zei

Hoi Durvina,
Wat een mooie kaart. Die bloemen vind ik echt geweldig!
Bedankt voor het meedoen aan de Create4fun challenge van deze week.
xxx Anne-Marije