dinsdag 2 maart 2010

Dametje

Voor dit kaarje heb ik het laatste stukje papier gebruikt, ik kan helaas niet vertellen van welk merk het is. Het stempeltje heb ik ingekleurt met Derwent Coloursoft. Ik heb de ronde en de scallop Spellbinder gebruikt zodat er een kader is ontstaan waar het dametje in kan zitten. De horizontale stukken papier heb ik gescheurd. De bloemen zijn met de Retro flower pons gemaakt en bewerkt met de Doily Lace randpons van Martha Stewart, en de takjes zijn van Mc Gill. Verder heb ik wat plakparels, brads knopen en lint gebruikt. Groetjes,

15 opmerkingen:

Jolanda de Ronde zei

Zo DAT dametje zit er lekker bij .... heel mooi kaartje Durvina!

Groetjes, Jolanda

Anoniem zei

Wat een beauty van een kaartje heb je gemaakt Durvina.
Het is echt een dametje, en ze zit er keurig bij hoor.

Groetjes Jannie.

Annemarie en Merit zei

Hoi Durvina,

Leuk dat magnoliaatje in de scaloppe cirkel, ziet er schattig uit.

groetjes Annemarie en Merit

Ilonka zei

wat een schattig en lief dametje een heel mooi kaartje Durvina!

groetjes ilonka

m@deliefjuh zei

leuk hoor!

RosesMarijke zei

Wat een lieverdje Durvina!!

Astrid en Brenda zei

Wat heb je weer een hele leuk kaart gemaakt.
Groetjes Brenda en Astrid.
Kom ook eens bij ons op de site kijken
www.dekaartjesvanastrid.blogspot.com

*Ellen* zei

wat een schattig dametje prachtig in die zachte kleurtjes

Louise zei

Wat een leukerdje zeg!!!!

gr.louise

Agnes zei

Wat een lieffie!!!!! Heel erg mooi gemaakt hoor! Ik kan gelukkig nog steeds reageren!
Verder alles goed met je?

Liefs, Agnes

Gusta zei

dat ziet er lief uit

Gr Gusta

Sandra zei

wauw die ziet er geweldig uit zeg. erg mooi kleur gebruik.
groetjes sandra

Marianne Schut zei

Hai Durvina, wat een schatje! Leuk met dat kader zo! Groetjes Marianne

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat een lieverdje, leuk om zo een kader te maken.

Groetjes Jolande.

Corrie zei

Heel lief en mooi kaartje
Groetjes Corrie