donderdag 22 april 2010

Challenge en nog een award

Deze vrolijke kaart heb ik gemaakt met papier van Three Bugs in a Rug, de lijn ervan heet Savannah. Het afdrukje heb ik ingekleurt met Distress inkt, en heb deze keer ook wat effect om het afdrukje geprobeerd te maken. Daarna heb ik met de grootste van de cirkel Spellbinder het afdrukje uitgestanst. Het groene papier met de bloemen heb ik bewerkt met een randpons van Martha Stewart. Verder heb ik nog bloemen een roosje en 2 sterretjes gebruikt. De kaart is nog afgemaakt met stickles voor een lekker BLING BLING effect. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Anyone for Anya. Ik kreeg een berichtje van Annie, en ze maakte mij blij met een award. Heel erg bedankt Annie Liefs,

14 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Leuk kaartje lekker "SWEET"ene wij hebben ook nog een award voor je op onze blog

groetjes Annemarie en Merit

Sandra zei

je kaartje is heel mooi geworden ,en gefeliciteerd met je award
groetjes sandra

Marleen zei

Wat een leuk vrolijk kaartje zeg, echt heel leuk! freubelse! Bij mij komt het er vanavond niet van hoor, heb ff geen zin. grtjs Marleen

Amanda zei

heerlijk kaartje Durvina, zo fris, en leuk stempeltje.

liefs amanda

Astrid zei

Gefeliciteerd met je Award je maakt ook erg mooie dingen deze kaart is weer erg leuk groetjes Astrid

Marjanne zei

Mooi kaartje weer Durvina en gefeliciteerd met je award!

marion zei

Een hele snoepig kaartje Durvina en nog gefeliciteerd met je award. groeten marion(GDT)

regina zei

hoi

wat een mooi en vrolijk kaartje!

gr regina

Pierelantijntjes zei

Zeker een vrolijk kaartje.
groetjes van Ester

Linda zei

Lekker vrolijk kaartje
gr Linda

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een heerlijke vrolijke kaart met een hele leuke stempel.
gr Agnes

Caroline zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt !!!

jacinta's hobbyhoekje zei

wat een vrolijk kaartje is dat zeg
lekkere frisse kleuren zijn het

liefs jacinta

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Dat ziet er weer mooi uit.
Gefeliciteerd met je award.

Groetjes Jolande