dinsdag 15 mei 2012

Candy Time


Hier mijn Candy post!
Dit is de candy die ik wil gaan weggeven.
Lijkt het jou leuk om dit tasje met inhoud te winnen doe dan mee.


Wat moet je doen om in aanmerking te komen:
Word volger als je dat nog niet bent
Zet op je eigen blog de candy met foto en een link naar mijn blog

Here my Candy post!
This is the candy that I want to go away.
Would you like to win this bag and its contents please join.

What should you do to be eligible:
- Become a follower on my blog if you have not already.
- Put on your own blog the candy photo with a link to my blog.


De candy eindigt op 15 mei (bij minimaal 500 volgers, want dat is de reden voor deze candy!)

The candy ends on 15 May (at least 500 followers, because that is the reason for this candy!)






91 opmerkingen:

Irene zei

Alleen voor het beeldige tasje zou ik al meedoen want ik heb hier al zo'n beauty staan en kijk er elke dag even naar!!!

Liefs, Irene

Crea Astrid zei

Wat een super gave candy ga je weggeven. Wil graag een kansje wagen. volger ben ik al een tijdje.
Ga het op mijn blog plaatsen.

Groetjes Astrid.

Tineke van der Linden zei

Wauw, wat een gave candy geef je weg Durvina!! Alleen het tasje is al een feestje op zich.
Ik doe graag mee en plaats alles zo op mijn blog.
Groetjes Tineke
ps: je bent vergeten de maand erbij te zetten (in het NL)

De Creakeet van Peet zei

wat een leuk en orginele candy zeg, zou al blij zijn met alleen het tasje maar gevuld is natuurlijk nog beter :-)..knuf peet

Cinderella zei

Oja ook de Candy is super en ik ga een gokje wagen

groetjes Cindy

Wilma zei

Lieve Durvina,
Tuurlijk doe ik mee! Super hoor, (bijna) 500 volgers!!
Tot gauw :-)
liefs, Wilma

Miranda zei

Wat een gave candy hij staat in mijn side bar !!
Groetjes

Marijke zei

Hoi Durvina,

Wat leuk dat je een candy weggeeft en wij doen graag mee. We vinden het al leuk als we zo'n mooi tasje winnen en gevuld is natuurlijk meegenomen:) De candy staat op ons blog en op naar de 500 volgers.....

Groetjes, Marike en Chantal

Sanne zei

Natuurlijk doe ik mee. Alleen voor die te gekke tas al ;-) Prachtig gemaakt hoor! Helemaal mijn ding!

Liefs Sanne

Sandra zei

Wauw Durvina, wat een prachtige Candy ik doe graag mee, volger ben al een poosje en ik hem direct in mijn side bar zetten!
Groetjes Sandra

ps het tasje is schitterend!!!!

Joke zei

Wauw gave candy Durvina ik doe graag mee ik zet je meteen op mijn blog.
Op naar de 500!!
groetjes Joke

Mariken zei

Dat tasje vind ik helemaal leuk! En natuurlijk doe ik heel graag mee!

Gr-x-jes Mariken.

KarinsArtScrap zei

wat een gave candy durvina, dat ziet er allemaal super gaaf uit.
en wat een volgers 500 gefeliciteerd.
bedankt voor deze mooie kans.

groetjes karin

Marga50 zei

Hoi Durvina, wat een hele leuke candy, ik waag ook een gokje. Groetjes Marga.

angelique (anlou) zei

hoi meis
wauw wat een schitterende candy meis, ik heb je al gelinkt meis
dank je wel voor deze super kans om te winnen meis
liefs angelique

Liesbeth zei

Geweldig mooie candy Durvina, wat een mooi tasje heb je gemaakt.
En die 500 ga je natuurlijk ruimschoots halen.
gr. Liesbeth

GerJanne zei

Hoi Durvina,

nou die 500 ga je wel halen, hoor!! Je maakt van die prachtige inspirerende creaties.
Dank voor deze leuke kans!

GerJanne

jolanda zei

hele mooie candy.
Wil graag een kansje wagen

Sinikka zei

volgers is niet niks en leuk dat je het gaat vieren.
Het tasje is geweldig en die is al leuk genoeg om te winnen. ......en dan nog zo een leuke inhoud. Ik duim voor een ieder en net iets meer voor mezelf.
Dank je voor het krijgen van een kans
Lieve groetjes Sinikka

*mieke* zei

Natuurlijk waag ik graag een kansje Durvina! Alléén al voor het schitterende tasje...erg mooi gemaakt weer!
Groetjes Mieke

Hanneke zei

Wow, bijna 500 followers alweer. Wat gaaf! Wat een toffe candy, dat tasje is echt zo leuk! Nog nooit zo iets gemaakt of gekregen dus zou het superleuk vinden om zoiets moois te winnen, al helemaal met die mooie stempels en bloemen! Bedankt voor de kans daarop en die 500 followers haal je vast snel! Groetjes, Hanneke

Danoesja zei

Hoi Durvina

Net zoals vele andere medeblogsters vind ik het tasje helemaal super, dat is al een candy op zich. En die volgers heb je er zo bij hoor. Ik doe graag mee.

Lieve groetjes
Danoesja

Berlinde zei

Hoi Durvina, ik doe graag mee met je superleuke candy. Volger ben ik al en zet zo meteen een link op mijn blog!
Lieve groetjes, Berlinde

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooie candy, ik ga ook een gokje wagen en zet hem op mijn blog!
Groetjes van Jacqueline

Anke zei

Wij doen graag mee. Het is een schitterend tasje!
liefs Tessa & Anke

Astrid en Brenda zei

Heb het tasje in het echt gezien en is nog mooier dan op de foto.
Volger zijn wij al een poosje. Candy in onze side bar neergezet.
Nog bedankt voor de gezellig workshop die je hebt gegeven.
Groetjes Brenda.

SandraR zei

Jeetje! Durvina!
Wat een prachtige candy geef je weg!
Ik wil heel graag een kansje wagen, alleen voor die tas al had ik me ingeschreven, hahaha! Prachtig!
Ik wens iedereen veel succes en ik ga nu je candy op mijn blog zetten.
Op naar de 500 volgers!!!

Liefs, San

Joukje zei

Hoi Durvina.. Ik ben al lang volger, want je maakt prachtige creatie's!
En ook deze candy is geweldig mooi.
Al won ik alleen het tasje, dat zou ik al in m'n nopjes zijn!!
Dan zou ik elke dag er even naar kunnen kijken (in het egie dan hé.
Ik geniet héél erg van je blog!
Groetjes Joukje

Glenda de Heide zei

Wat een prachtig tasje!!! Deze en haar inhoud zou ik graag willen winnen. Je candy staat in mijn sidebar en ik ben volger van je blog geworden.

Veel liefs Glenda

Wil zei

Hoi Durvina

Ik ben van de week pas met een blog begonnen, dus ben nog een beginner. Ik vind jou kaarten heel mooi en doe daar zeker ideeen aan op. Je hebt een mooie candy en doe daar graag aan mee.

groetjes, Wil

ivoorwit.blogspot.com zei

Via Pierelantijntjes kwam ik bij jou terecht. Wat leuk. Dit wil ik ook wel leren. Ga je blog volgen, plaats een link en doe graag mee aan je give away.
Heb al even snel gekeken maar er is nog veel meer leuks te zien.
Fijn weekend en groetjes, Thea R.

Liesbeth zei

Hallo Durvina,

Wat een ontzettend leuke candy geef je weg. Alleen dat tasje al prachtig en dan heb je er ook nog zoveel in zitten. Echt super.
Groetjes, Liesbeth.

Unknown zei

Leuke Candy, zal de link op mijn blog zetten! Hoop dat je 500 volgers gaat halen, maar ik geloof dat het gaat lukken!
Groetjes Marja

Aartje zei

Hallo Durvina, wat een prachtig tasje met een mooie inhoud, ik wil graag een kans maken op al dit moois. Volgers was ik al.
Groeten, Aartje

Anoniem zei

Wat een schitterend tasje is dit. En die ga je weggeven met mooie dingen erin. Super leuk. Ik doe graag mee.
groetjes Joke

Crealett zei

Hoi Durvina, ik doe heel graag mee met je ontzettend leuke candy. Wat geef jij wat leuks weg zeg. Ik ga je candy op mijn blog plaatsen en ben zojuist volger van je geworden. ik hoop nog vaak je blog te bezoeken.

Groetjes, alette

Danielle zei

Wat een leuke candy! Ik volg je blog al een tijdje, en vind de inspiratie alleen al de moeite waard. Maar ik wil graag een gokje wagen voor dit superleuke tasje!

Groetjes Daniëlle

Hanneke zei

ha durvina, ik doe graag mee! wat ziet het er super leuk uit!! hoe heb je het gehad dit weekend? ik hoor het nog wel!! liefs han

Angela zei

WOW Durvina wat een leuke candy geef je weg en dat tasje is schattige.

Groetjes Angela

Marguerite zei

Via via kwam ik op jou blog terecht. Wat een mooie creaties maak je. Ohhh daar kan ik nog heel veel van leren.
En dan die candy!! Nou ik word volger van je en maak reclame voor je op mijn blog.
Groetjes Marguerite

Marianne Schut zei

Hai Durvina, wat leuk dat je deze prachtige candy gaat verloten onder je volgers! Van harte gefeliciteerd met het behalen van de 500 volgers! Daar mag je met recht trots op zijn, mensen waarderen je blog en je creaties! Ik doe graag mee met de verloting, veel succes allemaal! Liefs Marianne

Janny's Cards Creations zei

Super gave candy volgster was ik al dus ik ga de candy in mijn sitebar zetten. Groetjes Janny

Pierelantijntjes zei

Hoi Durvina
Ik waag dolgraag een kansje op deze candy! Het tasje is prachtig en de inhoud ook!
groetjes ESter

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Durvina,
Wat een ontzettend leuk tasje heb je gemaakt. Het tasje alleen al is een feestje om te krijgen maar dan ook nog met die leuke inhoud. Ik wil wel graag een gokje wagen hoor. Ik kijk regelmatig op je blog maar heb tot mijn eigen schrik moeten constateren dat ik nog steeds geen volger bij je ben. Nu wel hoor.
Groetjes Mirande

Maris zei

wat een super gave candy is dit en het tasje alleen al een echt kado, ik doe graag mee

Johanna Visser zei

Gaaf tasje heb je gemaakt zeg. Je maakt ook altijd van die prachtige creaties. Bedankt voor de kans op deze mooie prijs.

Liefs Johanna

Edilza Teixeira Scrap e Artes zei

Oi Durvina !!!

Conheci o seu blog hoje através da Mariane9999. Amei conhecer o seu trabalho e ver que você conquistou mais de 508 seguidores. PARABÉNS !!!

Obrigada pela oportunidade de ganhar esse maravilhoso doce. Já coloquei na barra lateral do meu blog direcionando para o seu.

Beijos

Solange Barreto zei

Adorei conhecer seu trabalho, lindo e extremamente inspirador. Minha Amiga, Edilza Teixeira, indicou.
Estou seguindo.
Obrigada pela oportunidade de participar do seu sorteio, coloquei na barra lateral direcionando para o seu.
Um beijo, fique com DEUS.

Anne Caroline zei

Hi Durvina,

this candy is so nice, congratulations for the blog and the followers

Zussenknutsel zei

Wat een superleuk deze candy
& dan dat tasje nog, superlieferdje is het!
Echt een supermooi aantal volgers en wij hopen het ook ooit te mogen bereieken.
wij doen heel graag mee.

-xx- Charlotte & Lieke
Zussenknutsel.blogspot.com

monique langenberg zei

hoi durvina,
ook deze x heb je weer n schitterende candy!! dus ik doe wederom n poging om m te winnen!!
en nu sta je zelfs op mn blog afgebeeld, goed he?
en nu dan maar duimen!
groetjes monique

Yoly e Suas Artes zei

Minha amiga Edilza http://edilzateixeira.blogspot.com.br/ me falou do seu blog e eu já estou seguindo e agradecendo pela oportunidade de participar do sorteio.
Parabéns pelos lindos trabalhos!!!
Bjs!!!!

Yvonne zei

Wat een leuke candy! Ik ben al een poosje volger en heb het op mijn blog gezet. Het tasje alleen al is prachtig. Bedankt voor de kans om te winnen. Groetjes, Yvonne

ivoorwit.blogspot.com zei

Hoi, Heb al even geleden gereageerd maar zie mezelf niet op je lijstje staan. Er staat een linkje op mijn blog.
Groetjes, Thea R.

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat een gave candy zeg! Ik wil graag een gokje wagen, ik zet hem op mijn blog.

Liefs,
wendy

Cathi zei

Congratulations on hitting 500 followers - actually I just joined making it 524! Thanks for the chance to win!

Daphne zei

Bedankt voor je berichtje op mijn blog!!
Ik ben je volger geworden, heb wel zin om zo'n leuke candy te winnen en je hebt een leuk blog, dus, WEER een volger (je zit al oner de 500, jee, veel joh!!)
Vind je mijn blog ook leuk? Wordt gerust volger!! Vind ik erg leuk.
Groetjes, Daphne

bissecat zei

Gongratulations 500followers!!Cutest candy ever..

Nicole zei

Ik ben dol op candy, Durvina. Dus ik waag graag een gokje want dit is wel een prachtige!!! Liefs, Nicole

marijke zei

jee zeg alleen het tasje is al een leuke prijs een echte durvina , volger was ik al dus ik heb hem snel op mijn blog gezet ik vind het een geweldige leuke candy, dank je wel dat we mee mogen dingen er naar
groetjes marijke

Debbie T zei

What a lovely gift bag with all these nice stamps and goodies. Thank you for giving me the chance of winning them. Dank u

Debbie T
UK

Muuske zei

Hallo Durvina wat een gave candy geef je weg en dat bij 500 volgers ik zie dat je er al over heen bent.Ik ben net volger van jou blog geworden niet alleen voor de candy maar ook voor de kaarten en de creaties die jij maakt, heb al even rond gekeken op je blog maar jij maakt heel mooie dingen ook de tutorial van de bloemen vind ik super ga ze zelf ook eens proberen te maken groetjes Margo

rovianne zei

Prachtig tasje geef je weg in je candy. Je maakt echt kunstwerkjes.

Unknown zei

Hallo Durvina, wat een mooi tasje heb je gemaakt! Alleen daarvoor zou ik al mee willen doen met deze candy. Ga 'm meteen plaatsen op mijn blog. Groetjes, Frea

Anita Meijer zei

Wat een prachtige candy geef je weg, en de 500 volgers heb je in ieder geval al gehaald. Ik vind het tasje helemaal geweldig. Prachtig! Groetjes van Anita Meijer

Jenny Morales zei

Great! I would love to have your bag! thanks for the opportunity, I'm from Colombia, I speak Spanish, use the google translator to English, I hope you can translate, I'm starting in this art, and even here everything is very expensive! Congratulations, I hope to participate, I have no blog ... jennym05@hotmail.com

Vivi Casale zei

awesome candy, thanks for the chance!!

Wietze zei

Echt een Hele Gave candy,
Was al een tijdje volger van je blog!
Hij staat op mijn blog!

Groetjes Wietze

Suse zei

Danke dieses Candy zu gewinnen, es ist einfach traumhaft schön.
Bin jetzt auch dein Verfolger und habe dieses Candy auf meinen Blog in der Sidebar verlinkt.
Lg Suse

Luciana Kajiura zei

Parabéns pelo blog, seus trabalhos são lindos! Obrigada pelo sorteio!
Sou seguidora e postei o link do sorteio no meu blog: http://lucianakajiura.blogspot.com.br/
Beijos do Brasil, Luciana.

Debby Kuster zei

blogvolger was ik al en ik heb je candy op mijn blog gezet. bedankt voor de kans op je leuke candy

liefs Debby ♥

Els Wouters zei

Wat een leuk blog heb jij, ben blij dat ik het ontdekt heb. Veel groetjes en bedankt om kans te maken op zulk een leuke candy!

Fabiana Strehlow zei

Olá, Durvina!
Gostei muito do seu blog! Parabéns!!
Muito obrigada pela oportunidade de participar!

Abraços brasileiros para você!!

Claudia zei

Hi
I'm a new follower, I like your blog and your cards are beautiful.
thanks for the chance to win
hugs

Adriana zei

Het lijkt me zeker natuurlijk heel leuk om dit tasje te winnen!
Ik klik nu alweer door via de post op de blog van Irene. Het wordt ook wel eens tijd dat ik je echt ga volgen, dan hoef ik niks meer van jouw moois te missen.
Ik ga de candy plaatsen.
Groetjes Adriana

Erica ♥ zei

Super blog, super kaarten, super candy :)
Ik waag een kansje.
Grtjs Erica.

nettie53 zei

Wat een mooi tasje!
En hele mooie stempels. Wie wil dit niet winnen? Ik wel!
Dank je voor de kans.
Groetjes,
Nettie

Anoniem zei

Wat een schitterende candy geef je weg zeg! Ik vind de tas prachtig! Lief van je dat je me attendeerde op je candy, ik doe graag mee.

Liefs,
Nicole

San zei

Wat is dit een mooi tasje geworden en wat een leuke inhoud.Daar
waag ik graag een gokje voor.

liefs San
ps volger ben ik al

San zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Linda Tachikawa zei

Hi Durina ...
Wow that's yummy candy,thanks for the chance to win
xoxo,Linda

San zei

Ben lekker bezig.
het moet zijn www.sansfreubels.blogspot.com

liefs San

Crea Jackie zei

Wat een leuke kaarten heb je op je blog staan. En dan ook nog een leuke candy, ja dan word ik natuurlijk een volger.

Groetjes.

jans zei

wat een gave candy ik doe graag mee ik weet alleen niet hoe ik hem in mijn site bar krijg nu ik google croom heb maar hoop dat ik toch mee mag doen grt jans

ps als je weet hoe het moet hoor ik het graag
http://jans-freubelblog.blogspot.com/

Annette van Aarssen zei

Wat een super leuke Candy geef jij weg.
Het tasje wat je gemaakt hebt vind ik helemaal het einde, een super idee om daar cadeautjes in te doen.
Graag waag ik ook een gokje op deze Candy. Super gewoon.
Groetjes Annette.

Claire Pace Harmsworth zei

Thank you for the chance to win your fab candy Durvina xxx Claire

Unknown zei

Thank you very much for the opportunity to win this gorgeous candy. Your creation are fantatic and I'm very happy to be a follower of your gorgeous blog.
Francy

enrica zei

Hi
I'm a new follower, I like your blog and your cards are beautiful.
thanks for the chance to win
hugs

enrica zei

Hi
I'm a new follower, I like your blog and your cards are beautiful.
thanks for the chance to win
hugs

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heb ik de foto van je candy al weken op mijn blog staan, kom ik er net achter dat ik vergeten ben m'n naam in te vullen.. Dus op de valreep!! Bedankt voor de kans om deze prachtige candy te winnen!
Groetjes, Yvonne

Anoniem zei

Echt een super leuke / mooie give away! Ik hoop dat ik nog mee kan doen!
Succes en groetjes MAdebynijn