donderdag 14 november 2013

Kerstgroetjes


Vandaag laat ik jullie weer wat creaties zien die ik gemaakt heb voor de demo die ik laatst heb verzorgt bij Gunter creatief.
De MDF kerst sok is van Joy, en is gepimpt met papier van Marianne Design.


Het schattige beertje is ingekleurd met de Distress Markers.


Een leuke bloementoef erop en de takjes zijn gemaakt met de mallen en klei van Martha Steward.


Ook heb ik nog een kaart gemaakt met het beertje, de tekst, envelop en hulsttak zijn van Marianne design.


12 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Je kaart en sok zijn heel erg mooi,
leuk gemaakt !
Fijne avond nog ☺
Liefs van Erica ☼

Karin zei

Wat een leuke creaties Durvina!
gr. Karin

Ghea zei

wat een prachtige kerstsok, en je kaartje met de beer vind ik ook super leuk.
Liefs Ghea ♥

lenywim35 zei

Leuk al die verschillende sokken van de DT leden. Erg gaaf. gr leny w

Henriëtte zei

Wat een mooie kerstsok heb je gemaakt Durvina, wij van het DT van Joy!crafts zijn er ook mee bezig geweest wat weer te zien is op het blog van Joy!crafts vandaag. Ook je kaart is een plaatje.

groetjes Henriëtte

Irene zei

Enig Durvina en wat is dat XMas mooi he! Ik heb die stans ook gekocht en ga daar volgend jaar de massaproductie aan kerstkaarten mee maken!

xx Irene

Cobie zei

Wat heb je weer wat moois gemaakt. Prachtig hoor. Kan het zijn dat ik die kerst sok van jou bij Gunter Creatief heb zien liggen? Ik meen dat ik zoiets gezien heb.

Groetjes Cobie

GerJanne zei

Wat een mooie kerstsok! En ook je kaart is erg leuk geworden met dat ribbelkarton...
Groetjes,
GerJanne

Fabiana Strehlow zei

Lindo!
Amei!!

Ellen zei

Wat grappig, die kerstsok! Je vierkante kaartje is trouwens ook erg leuk. Gaaf met dat ribbelkarton.
Groetjes, Ellen

Daphne zei

Die Kerstsok!!!!!!!
GEWELDIG vind ik die.
Heel mooi gepimt, als je die met kerst ophangt ben je meteen eens tuk opgeschoten met je huis versieren.
Groetjes, Daphne

Nicole zei

Wat een lieve en leuke creaties Durvina!! Ziet er weer tiptop uit. Fijne zondag. Liefs, Nicole