zaterdag 14 december 2013

Merry Christmas


Ik ben lekker aan de slag gegaan met 1 van mijn nieuwe Magnolia stempels.
Is het geen dotje??
Het model van deze kaart is gemaakt met de Dutch Shape Art rechthoek (artikelnummer:470.713.103)
Het papier wat ik heb gebruikt is van Basic Grey.


De schattige Tilda is te koop in de (web)shop van Harlekino, ze heet "Tilda in Evening Dress", voor het extra bling-bling effect heb ik stickles over de jurk gebruikt en erom heen Frantage.

met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:





20 opmerkingen:

Cobie zei

Je hebt weer een schitterende kaart gemaakt Durvina! Je nieuwe stempel is erg leuk.

Groetjes Cobie

Tineke van der Linden zei

Wat een schitterende kaart! Tilda heeft een prachtige jurk aan ;-)
Groetjes Tineke

Cinderella zei

Hoi Durvina,
Het is een prachtige kaart geworden en de stempel So Cute
Liefs Cinderella

Corrie zei

Hallo Durvina
Deze stempel heb ik ook gebruikt voor de nieuwe challenge bij Nadia, die gaat donderdag van start, ik heb er een glitter jurk van gemaakt, het is inderdaad een dotje.
Je kaart is schitterend gemaakt, ik zit hier te genieten van je prachtige creatie.
Liefs Corrie

Anke zei

Schitterende kaart Durvina. De vorm is ook heel mooi.
Fijn weekend
liefs Anke

Solange Barreto zei

Maravilhoso Durvina, Amei a pintura, perfeita.
Beijo, feliz semana.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig zo in in het grijz/zilver, mooi met de rode hartjes en besjes.

groetjes jolande

Colien zei

Wat een kunstig kaartje, erg mooi! Prachtig met die sjieke kleuren, door het goud wordt het extra benadrukt, gaaf!
grtz.Colien

Joke de Wit zei

Prachtig Durvina de frantage om de stempel doet het erg goed.groetjes Joke

Jeannette zei

Het is inderdaad een dotje Durvina, trouwens dat geldt voor de hele kaart, prachtig! Groetjes Jeannette

Miranda Slagboom-de Groot zei

Het is een plaatje.
Groetjes Miranda

Erica ♥ zei

Wat een geweldige kaart, zo mooi
gemaakt, toppertje !
Een fijne en gezellige (knutsel) zondag gewenst ☺
Grtjsss en liefsss van Erica ☼

Natasja's Kaarten zei

Wat een prachtige kaart!

Ik vind haar erg stijlvol! Top!

Groetjes, Natasja

jolanda zei

wow wat een schitterend kaartje

Muuske zei

Prachtige bling bling kaart.groetjes Margo.

Janiel/ janny zei

STUNNING!!!!!!!
Thanks for joining us with the Anything Goes Challenge at MDUC.
hugs, Janiel

Karin zei

Heel mooi kaartje Durvina!
gr. Karin

Christa zei

Hoi Durvina . wat een heerlijke bling bling kerstkaart is dit !! Die Tilda vind ik erg leuk .... mooi gekleurd. Groetjes , Christa.

Janiel/ janny zei

STUNNING!! Love all the sparkle!!
Thanks for joining us with the Anything Goes Challenge at MDUC.
hugs, Janiel

Yvonne zei

Het lijkt wel of elke creatie van jou mooier wordt.....echt schitterend!
Dank je wel voor het meedoen met onze DML Challenge.
Groetjes,
Yvonne