maandag 14 april 2014

Hoera


Vandaag is mijn (blog)vriendin Sinikka jarig en heb dit voor haar gemaakt!
Jullie hebben vast al meer "Card in a box" kaarten voorbij zien komen, ik wilde me er ook eens aan wagen en ik moet jullie zeggen dat dit wel heel gaaf is om te maken.
Ik ga dit zeker nog wel vaker maken.


De leuke Hoera tekst is van Marianne Design evenals de balonnen die ik in de box heb gebruikt, de harten en sterren zijn van MFT en de vlinders van Joy.

Ik heb toch een leuke candy gewonnen bij Jenny, ben helemaal in mijn nopjes!!
Ik wens jullie allemaal een fijne dag....


18 opmerkingen:

Marjan zei

Prachtige en feestelijke boxkaart, Durvina!

Nicole zei

Wat een leuke creatie Durvina. Supervrolijk en wat een kleurenpracht. Liefs, Nicole

Sinikka zei

En Sinikka was heel erg blij met deze verrassing. Dank je lieve Durvina <3

Henriët zei

Wat super leuk gedaan! Je ziet ze inderdaad momenteel steeds vaker langs komen. Je hebt er een erg vrolijk geheel van gemaakt!
Groetjes van Henriët

martina's kaartjes zei

een super kaart doosje ! heel erg geslaagd ! toppie !
grtjs,martina
x

Pierelantijntjes zei

Hij is super geworden Durvina.
De mijne laat ik binnekort zien op mijn blog.
fijne week, gr. Ester

gunsbartelet zei

Heel leuk geworden!

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Durvina.

Liefs Riet.

Hetty zei

Super gemaakt! Daar is je vriendin vast heel blij mee. Gefeliciteerd met je candy.
Groetjes, Hetty

Erica ♥ zei

Je box kaart is helemaal geweldig geworden, echt super gaaf ☺
Gezellige en fijne nieuwe week ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Daphne zei

Boxkaart?????
Ik heb geen idee waar het over gaat, ik zal straks eens op You tube kijken.
Ik vind hem wel erg leuk, misschien is het wat voor mij ook?!
Leuk ook, dat tekst papier van het doosje.
Ondanks dat ik niet weet waar het over gaat, vind ik het allemaal wel erg leuk, das ook een gave toch, whahahaa.
Lieve groet, Daphne

Natasja's Kaarten zei

Wat ziet dit er leuk uit!

Erg leuk.

Groetjes,

Natasja

Karin zei

Wat leuk zeg zo'n doosje!
gr. Karin

Muuske zei

Prachtige fleurige kaart/box.Heel leuk model.groetjes Margo.

Tineke van der Linden zei

Een superleuke box in a card Durvina!
Groetjes Tineke

GerJanne zei

Hoi Durvina,
je card in a box is super!! Ik heb er nu twee gemaakt en ik vind ze tof om te maken. Ik heb ene vraag: kun je die van jou ook gewoon opvouwen? Omdat je op het voorste flapje van alles geplakt hebt...
Groetjes,
GerJanne

Marguerite zei

Wat een prachtige kaart is dit geworden.
Lijkt me super om zo'n kaart te krijgen.
Groetjes Marguerite

marja zei

Deze staat ook nog op mijn verlanglijstje om te maken. Hij is echt leuk hoor en kun je natuurlijk telkens weer anders vullen. Groetjes Marja