vrijdag 22 januari 2010

Meiden piraat





Deze meisjeskaart heb ik gemaakt met heel oud papier, ik vind het nog steeds leuk en nu is er weer wat op.
Het afdrukje is ingekleurt met Copics, ik vind het echt super om te doen.
Het stempelafdrukje is uitgestanst met Spellbinders en daarna nog een blauw papiertje met de scalloped ovaal van Spellbinder.
De kaart is erg simpel gehouden, want het papier en de stempel doen al genoeg uit zichzelf.
Ik heb nog 2 soorten lint gebruikt, wat bloemen en een brad.
Simpel maar leuk voor een stoere meid.
Ik hoor (lees) graag jullie reactie.

Liefs,



10 opmerkingen:

Louise zei

Prachtig kaartje mooie kleurencombinatie!!!.

gr.Louise

Renata van Miltenburg zei

Geweldige kaart, lekker stoer maar toch ook girly. Leuk dat lintje in het hart van de bloem.

Love from AFA?!

Renata

*Ellen* zei

wat een prachtige stoere meidenkaart

m@deliefjuh zei

heel erg leuk gemaakt

Amanda zei

Prachtig kaartje Durvina!

liefs Amanda

Tineke's hobby zei

Wat een mooie stoere kaart super gedaan mooi papier ook
Groetjes Tineke

celia zei

Dat heb je weer knap gedaan en simpel?? Voor mij mag ze simpel blijven, door het papier is het al druk genoeg!!
Liefs,Celia

Gusta zei

wat een leuke kaart zeg,en ook lekker stoer
en je hebt de challenge gewonnen bij create4fun
gefeliciteerd meid

groetjes Gusta

Annemarie en Merit zei

Hoi Durvina

Hij is weer super geworden en wat een leuk afdrukje.
En Van Harte Gefliciteerd met het winnnen van de challenge !!!!

Veel liefs, Merit en Annemarie

Debi zei

Lovely job on this! Thank you for playing along with this weeks Anyone for Anya? challenge.