maandag 18 januari 2010

Award gekregen van Annemarie en Merit


Wat leuk ik heb weer een Award gekregen, deze keer van Annemarie en Merit, Dames Bedankt!!
Nu is het de bedoeling dat ik 10 dingen opnoem die ik erg leuk vind en dat ik de award doorgeef aan 3 anderen.
Eerst maar de 10 dingen die ik leuk vind:

1. Mijn man en kinderen
2. Natuurlijk scrappen
3. Taarten bakken
4.Bloggen
5. Jullie reacties lezen
6.Een volger erbij
7.Vakantie
8. Een kaartje krijgen
9. Naar de scrapwinkel gaan
10.Gewoon Shoppen.

Ik wil de award doorgeven aan:


2.Inge

6 opmerkingen:

Agnes zei

Hoi Durvina, dank je wel hoor!! Ik ga 's kijken wat ik er van kan maken.... haha

Groetjes, Agnes

Nicole zei

Hai Durvina,
Hardstikke bedankt voor de award!! Ik vind het echt super leuk. Ik ga er gelijk mee aan de slag. Es kijken of het nu beter wil dan bij de vorige awards.
Liefs XOXO Nicole

Tineke's hobby zei

He durvina
Van Harte gefeliciteerd met je award je hebt hem verdiend
Groetjes Tineke

Jolara zei

gefeliciteerd met de award ! GR Joyce

Milnie zei

Gefeliciteerd met je award, je hebt hem zeker verdiend, je creaties zijn altijd prachtig!

liefs

Inge Groot zei

Gefeliciteerd met je award Durvina en ontzettend bedankt dat je mij hebt genomineerd!

Inge xOx