woensdag 7 juli 2010

40 Happy Birthday

Gisteren was onze grote vriend en neef jarig en is (voor het geval dat het niet opvalt!!) 40 jaar geworden en heb dus deze kaart voor hem gemaakt. Het papier wat ik heb gebruikt is van Papermania en heet Hampstead/ A warm welcome. Het afdrukje is ingekleurt met Derwent (en heb ik pas van Marleen gekregen), alle randjes heb ik weer met inkt bewerkt. De cijfers zijn gemaakt met de mallen van Cuttlekids. De randpons heb ik zelf niet maar heb ik vorige week bij Suzan gebruikt. Eigenlijk had ik boven de kaart moeten zetten: een beetje van mezelf en een beetje van.......... Het labeltje met de tekst erop is uitgestanst met een malletje van Cuttlebug en de tekst is van Hero art. Verder heb ik nog een ster, plaklettertjes, lint, knoopjes en scrappersfloss gebruikt. Liefs,

12 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk kaartje weer Durvina, prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Miranda zei

Super leuke kaart !!
Lekker vrolijk
Groetjes Miranda

Annemarie en Merit zei

Met een beetje van jezelf en een beetje van..... kom je heel ver wat is dit een super gave kaart zeg.Heel leuk papier ook. Feliciteer hem maar a.s weekend.

groetjes Annemarie en Merit

regina zei

hoi

wat een superleuke kaart!!

gr regina

Riet zei

Wat een prachtige kaart Durvina,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Angelique zei

Schitterend, een heel mooi geheel. Schrik allen van dat 40 hihi, over twee weken ben ik dat ook;)

Wendy ten Hove zei

Hoi Durvina,

Leuke kaart, grappig plaatje, mooi gemaakt. Hi hi, ja, de leeftijd was duidelijk, ach, het is maar een getal, toch! Gewoon heerlijk vieren!

Groetjes,
Wendy

*Ellen* zei

wat een lekker stoer kaartje, prachtig is die

Agnes zei

Wow, gaaf kaartje voor 'n man! Super stempel!

Groetjes, Agnes

Gusta zei

wat een gave mannen kaart!!

gr Gusta

Marleen zei

het is weer een super kaartje geworden zeg. Enne.... graag gegaan hoor (de afbeelding)!!.
Groetjes en veel freubelplezier!!
Marleen

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Prachtig, leuke knoopjes heb je gebruikt.

Groetjes Jolande