vrijdag 2 juli 2010

Happy hollidays (2)

Dit zonnige kaartje heb ik voor Merit gemaakt, ik ben hem vandaag even wezen langsbrengen en ze vond hem erg leuk. Ik hoorde deze week van Annemarie dat ze deze stempel zo leuk vind en ze wisten dus niet dat ik hem had gewonnen, en omdat we vlak bij elkaar wonen kunnen we wel eens wat uitlenen (erg handig) dus heb ik in de kaart geschreven dat ze hem maar eens moet komen stempelen, en dat zal ze zeker komen doen. Het afdrukje heb ik ingekleurt met Distress inkt en de zonnebril bewerkt met Glossy accents, de achtergrond heb ik uit de losse hand gemaakt en voor de wolken heb ik en malletje gemaakt, het zand heb ik nog met Stickles bewerkt. Voor de rest behoeft de kaart volgens mij weinig uitleg dus ik houd het hier maar bij. Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges: Anyone for Anya:Sketch Stempelstudio challenges:Zomer Dutch Dare card Challenges:Bloemen Fijn weekend,

17 opmerkingen:

regina zei

hoi

wat een leuk en zonnog kaartje!!

leuke frisse kleurtjes!!

gr regina

Jolanda de Ronde zei

Hey,

Echt een heel zomers kaartje!
Hihih past precies bij deze temperaturen.
Ook heeel passend papier in de felle kleurtjes.

Groetjes,Jolanda

Julie zei

A pretty card, I like all the colourful flowers. Thanks for joining us at Anyone for Anya?

Sandra zei

wauw wat een prachtig kaartje zeg , en idd wat een geweldige stempel
groetjes sandra

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat een leuke zomerse kaart, heel mooi.

Groetjes Jolande

Marjanne zei

vrolijk en zonnig! enig:)

Annemarie en Merit zei

hoi Durvina,

hij is echt super, hij staat mooi te schitteren op de kast!! Ben er zeker erg blij mee en zal van de week als ik een middag vrij heb wel even langs komen om dit te gave meisje te komen stempelen.

veel liefs, Merit en Annemarie

Maris zei

nou als dat geen zomers lief kaartje is xx

*Ellen* zei

wat een prachtig zomers kaartje, en die stempel is ook een lieverdje

Riet zei

Prachtige kaart Durvins,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Marianne Schut zei

Hai Durvina, ook dit zomerkaartje mag er wezen! Heerlijk fleurig! Kan me voorstellen dat Merit hier blij mee was! Groetjes Marianne

Wendy ten Hove zei

Hoi Durvina,

Wat is hij ontzettend leuk, zeg! Heerlijk zonnig zo en die zonebril springt er erg mooi uit zo! Het is inderdaad een leuke stempel, fijn dat je dat zo uit kunt wisselen, dat scheelt soms weer, he? Ik ben ook regelmatig met m'n vriendin Marit aan het knutselen en dan zijn we eerst elkaars nieuwe stempels aan het uitproberen, hi hi!
Leuk dat je met m'n candy mee doet! En helemaal super dat je ook nog een kaartje gaat sturen!
Fijne dag verder! Hier is imiddels de regenbui los gebarsten, maar op mijn overdekte balkonnetje kan ik toch nog buiten zitten, heerlijk!

Liefs, Wendy

Anoniem zei

Hi Durvina,

Wat een leuke zomerse kaart.Ik heb deze stempel (nog) niet.
Bedankt voor het meedoen aan AFA
Yvonne x

Milnie zei

wat een heerlijk zomers kaartje! snap best dat hij in de smaak is gevallen bij Merit!

liefs

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super zomers kaartje Durvina. Heel leuk en heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een heerlijk zomers kaartje,leuk dat je meedoet met de challenge van de stempelstudio.

groetjes Agnes

Monika/Buzsy zei

Such a great summer card Durvina. Love the great colors, cute image, flower embellishments. Thanks for joining us at DDCC.