vrijdag 9 september 2011

2x


Deze post laat ik jullie 2 kaartjes zien.
De eerste is een kerstkaartje.
Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van TOMIC, en deze week is de opdracht: Make your own background.
Ik heb ervoor gekozen om deze met een tekst stempel te bewerken , en zo krijg je min of meer je eigen ontworpen scrappapier.
Het afdrukje is ingekleurd met Derwent.
De kaart is afgewerkt met Clock (Tim Holtz), bloemen, parelstrengetjes, houten figuur (bestempeld en bewerkt met Glimmer Glam van Tattered Angels) en Stickles.
Met deze kaart wil ik ook nog meedoen aan de challenge bij Scrapcardchallengeblog.

Met de vorige challenge (wil je zien met welke creatie klik dan hier) ben ik in de Top 5 bij TOMIC gekomen, en heb daar deze batch voor ontvangen:
TOP 5 badge

De kaart hieronder heb ik voor de verjaardag van het zoontje van mijn vriendin Wilma  gemaakt.
Deze keer heb ik eens een digi van Karen Doodles gebruikt, ik heb de kaart gemaakt op basis van de sketch van het challenge blog van Karen Doodles.
Het afdrukje is ingekleurd met Derwent, en heb ik uitgestanst met mijn nieuwe spellbinder.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Magnolia.
De kaart is afgewerkt met Lint , knopen, sterren (Die Namics) en het cijfer 7 is uitgestanst uit foam en de stans is van Cuttlekids.

Met deze kaart wil ik ook meedoen aan de Dutch Dare Challenge.



34 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Supergaaf zijn beide kaartjes!!! En leuk dat je bij Tomic in de top 5 staat.
Groetjes Tineke

Annemarie en Merit zei

Hoi Hoi,

Wat zijn ze beide leuk geworden!!
Dat voetbal papier past natuurlijk super bij dit afdrukje.
fijn weekend annemarie en merit

chantal en sygrid zei

schitterende kaarten durvina
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Irene zei

Super dat je in de top 5 van TOMIC zit, maar het was ook een super leuk schoolsetje Durvina. Deze 2 kaarten zijn zo totaal verschillend maar allebei heel goed gelukt!

Goed weekend, Irene

Karin zei

Wat een leuke kaartje heb je gemaakt, vooral het onderste kaartje vind ik super! En gefeliciteerd met je top-5!

Unknown zei

Hallo Durvina

Ik vind ze allebei prachtig heel veel succes met de chelllenges

Liefs Nellie

martina's kaartjes zei

waaaauw wat een mooie kaartjes ! helemaal toppie ! supermooi gemaakt
grtjs, martina
x

creacora zei

je kaartjes zijn prachtig Durvina

vooral de voetballer !!

Groetjes Cora

Debbie Dolphin zei

Gorgeous. I love your background xxx
Thankyou so much for joining in with us this week at TOMIC
Hugs
Debbie x xxx

Marjanne zei

o wat zijn ze weer mooi en goed gelukt!

jans zei

wat een mooie kaartjes grt jans

Mandy's Magnolia cards zei

2 schitterend kaartjes & gefeliciteerd met je plekje in de tot 5 je had het echt verdiend!
een fijn weekend
groetjes, Mandy

SandraR zei

Leuke kaarten weer, beiden hebben ze hun charme. Erg mooi!

Lieve groet, Sandra

Lenie Hempen zei

Hoi Durvina

Wat zijn het prachtige kaartjes.
Echt super lief en mooi gemaakt.
Een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Caroline zei

Heel mooi de kerstkaart en de jongenskaart vind ik ook heel gaaf!

Groetjes CAroline

KarinsArtScrap zei

het zijn beide mooie kaartjes durvina.

groetjes karin

CreaSjouk zei

Prachtige kaartjes hoor!
Leuk dat je met de tekst zelf de achtergrond hebt ontworpen van je kerstkaartje.
Groetjes Sjoukje

Tinie zei

Superleuk kaartje Durvina!! Deze voetballer doet het altijd goed! Leuk details die sterren en de 7 op de kaart!
Leuk dat je meedoet met deze uitdaging!
groetjes Tinie (Karens Doodles NL)

Colien zei

Wauw, super kaartjes! Allebei erg mooi!
grtz.Colien

Janny zei

Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt, en wat een tempo, ik hou je bijna niet meer bij met bezichtigen hi hi.
Fijn weekend liefs Janny

corryskaart zei

hallo durvina
wat een geweldig leuke en mooie kaarten staan hierboven en terecht dat je een badge had gewonnen:-))
groetjes van corry

Liesbeth zei

Erg mooi Durvina.
Ik vind deze voetballer ook zo leuk, ik kon zo moeilijk kiezen dus heb de honkballer gebruikt.
gr. Liesbeth

Agnes zei

Mooie kaartjes Durvina!
Vooral hoe je de achtergrond hebt gestempeld.
Komt erg mooi over!
En nogmaals proficiat met je plekje in de top 5 van TOMIC
groetjes, Agnes

Unknown zei

Mooie kaarten Durvina , heel leuk ook je achter grond bij de kerst kaart, ja en de jongens kaart is echt lekker stoer.
Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

Lieve groetjes Suze

José zei

Het zijn allebei weer erg leuke kaarten. Mooi kleurwerk!
Groetjes, jose

Aletta zei

Hoi Durvina,

Wat een stoere en ook prachtige jongenskaart.

Leuk dat je meedoet aan KD NL.

Groetjes Aletta

Bernadet zei

superleuk Durvina!!!
Die voetballer is echt leuk hè.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Karen's Doodles NL en heel veel succes!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een leuk en mooi kerstkaartje en een hele stoere jongenskaart. Succes met de challenges.
Groetjes van Jacqueline

Renata van Miltenburg zei

Ik blijf deze digi geweldig vinden voor een jongenskaart! Het papier wat je gebruikt hebt is er perfect voor net als de ronde vormen van de knopen. Gave kaart.

Liefs, Karen's Doodles NL

Renata

Hanneke zei

Ha Durvina,
Gefeliciteerd! Ik was lekker even aan het bloggen en toen zag ik op die site dat je gewonnen hebt! Super hoor! En helemaal leuk dat ik die creatie heb, hihi.. Tot vanavond!
Groetjes, Hanneke

marja zei

Wat een stoere kaart Durvina!!!
Leuk dat je mee doet aan de challenge bij Karen's Doodles NL.

Lieve groetjes Marja.

Anneke. zei

Leuk jou tegen te komen bij Karen's Doodles. Leuke, stoere kaart heb je met deze digi gemaakt!
Groetjes Anneke (KD.NL)

Petra zei

je kaart is echt heel leuk, dat papier past perfect bij de digi! een hele leuke jongenskaart!
groetjes Petra (KD NL)

*Ang* zei

Fabulous card Durvina! I love this image and wonderful embellishments you've used. Thank you for sharing your creation with us at Dutch Dare Challenges. Hugs, Ang x