maandag 26 september 2011

Home Sweet home


Deze kaart heb ik gemaakt voor Jose, ze gaat binnenkort verhuizen en als je haar een kaartje stuurt kun je bij haar een candy winnen.
Dat is niet de hoofdreden dat ik meedoe, zee heeft laatst met mijn verjaardagscandy meegedaan
en ik  vond het ook erg leuk om een kaart van haar te ontvangen.
( Ze heeft toen bij mij de candy gewonnen!)



De kaart is gemaakt van Kraft papier en het papier wat ik verder heb gebruikt komt uit een blokje van DCWV.
De sleutel  en het sleutelgat heb ik met een stans van Timholtz gemaakt en is bewerkt met Crackle paint, het boekje is met een spellbinder gemaakt.
Verder is de kaart afgewerkt met een tekst en bloemen.



17 opmerkingen:

Chantal zei

Wauw, wat een superkaart en kleuren weer Durvina! Wat kun jij dat toch goed! Groetjes, Chantal

Margo zei

Heel leuk kaartje Durvina en inderdaad iedereen ontvangt graag een kaartje he !
Liefs
Margo

Neline zei

Wat een prachtige verhuiskaart heb je gemaakt.
Heel leuk gedaan met de sleutels, helemaal toppie;)
groetjes
Neline

Sanne zei

Leuk dat je ook meedoet met de candy bij José! Het is zo leuk om (verhuis)kaartjes te ontvangen van al die lieve bloggers. Je kaart is erg mooi!

Liefs Sanne

Marjan zei

Dit is een mooie kaart, Durvina, hiermee zal José blij zijn!

Groetjes, Marjan

marijke zei

superrrrr mooi

martina's kaartjes zei

een heel knap kaartje ! mooi gemaakt en zoveel details !
grtjs, martina
x

Lenie Hempen zei

Wat een pracht van een kaart Durvina.
Echt schitterend mooi.
Jose zal hier zeker blij mee zijn.


Gr leny Hempen

Marjanne zei

Mooi zeg, je blijft er naar kijken en is zoveel te zien!

chantal en sygrid zei

schitterende kaart durvina
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart durvina.

groetjes karin

Marijke zei

Prachtige verhuiskaartje, mooie details.
Groetjes, Marijke en Chantal

Unknown zei

Schitterende kaart.
Groet van Alexan

José zei

Ja ik was er zeker blij mee. Erg jammer dat de kaart door de post een beetje "geplet" was zeg maar, maar het blijft een prachtwerkje.
Erg mooi papier en de met crackle paint bewerkte slot en sleutel zijn erg mooi. Dank je wel!
Groetjes, Jose

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje, het papier is heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Ans S. zei

Wat een schitterende kaart, heel mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Riet zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

Liefs Riet.