woensdag 21 december 2011

Merry Christmas



Deze kaart is gemaakt met (voor mij nieuw) papier van Scrapcake, ik heb het op de Krea Doe gekocht en ben er helemaal weg van.


Tilda with teddybear is uit de Kerstcollectie van dit jaar, en is te koop bij Harlekino, maar natuurlijk ook heel goed te gebruiken voor andere soorten kaarten.
Tilda is geverfd met Distress inkt.
De rolbloemen zijn gemaakt met een stans van Marianne design en zijn gemaakt van vilt.
De takjes zijn gemaakt met een pons van Mc Gill, en de hartenrand is gemaakt met een pons van Martha Steward.

25 opmerkingen:

Diana zei

Prachtig kaartje Durvina. Dat papier ken ik ook niet maar het is zeker erg mooi.
Groetjes Diana.

Aartje zei

Hallo Durvina, dit papier is inderdaad prachtig. Je hele kaart trouwens.
Groeten Aartje

Wilma zei

Ooohhh, wat is 't ie gaaf!
Papier is inderdaad super...helemaal niet gezien op de Kreadoe! (helaas)
Ook bedankt voor je kerstkaartje..vandaag gekregen, ook weer zo'n beauty!!
Liefs, Wilma

martina's kaartjes zei

wat een snoesje ! heel erg mooi gemaakt !
grtjs, martina
x

Anke zei

Oooh wat een schatje. Inderdaad heel mooi papier.
groetjes Tessa & Anke

arjette zei

Wat een prachtig kaartje!! Dat papier is inderdaad écht heel mooi!!!

gr. arjette.

Ans S. zei

Wat een schattig kaartje, het papier is geweldig mooi.

Groetjes Ans

Plony zei

Heeeeeel schattig kaartje, lief plaatje gecombineerd met hele lieve kleurtjes en ik vind je bloemen ook helemaal te gek! Prachtig geheel.
Gr.Plony

GerJanne zei

Oh wat leuk die vilten bloemen, Durvina. En die takjes, heb ik vaker gezien, maar vergeet elke keer te kijken waar de McGill ponsen te koop zijn.
Maar ik ben voor dit jaar door mijn budget heen....Gelukkig begint het nieuwe jaar al snel.;-))
Het papier is heel mooi. Ik ken het niet, voor mij ook nieuw.

Groetjes,
GerJanne

Liesbeth zei

Wat een beeldig kaartje is dit weer Durvina.
gr. Liesbeth

Enny zei

Een heel mooie en schattige kaart, en het papier is inderdaad prachtig !! Groetjes Enny

sylvia zei

Wat een super mooie kaart
Ik wens je hele fijne dagen
Groetjes sylvia

Martha zei

Wat een pracht kaart en wat mooi ingekleurd! Het is inderdaad prachtig papier!
Groetjes en fijne feestdagen,
Martha

Maris zei

heel mooi papier is dat idd, en lieve kaart hoor xx

Marijke zei

Wat een mooi kaartje en idd schitterend papier! Mooie zachte kleurtjes. Leuk de vilten rolroosjes.
Groetjes, Marijke en Chantal

Colien zei

Oh, wat een prachtig kaartje! Mooie tinten heb je gebruikt en wat een schattig Tildaatje!
grtz.Colien

Miranda Slagboom-de Groot zei

Mooi hoor met die zachte kleuren.
Groetjes Miranda

Miranda zei

Hij is prachtig en dat papier *zucht*
Groetjes

Irene zei

Echt gaaf papier Durvina, kan me voorstellen dat je dat mee MOEST nemen!! Je roosjes zijn ook prachtig!!

Irene

KarinsArtScrap zei

weer prachtige kaarten heb je gemaakt durvina.

groetjes karin

Nicole zei

Hoi Durvina, dank je voor je lieve reactie op mijn blog en dat je zo spontaan een kijkje kwam nemen. Zo nieuwsgierig als ik ben, kom ik ook bij jou even kijken. Wat een prachtige creaties. Ik ga je volgen, hoef ik niets meer te missen, haha!! Liefs, Nicole

Unknown zei

Prachtige kaart en wat zijn de viltbloemen mooi gemaakt!
Groetjes van Ageeth

Chantal zei

Hele fijne feestdagen meis en wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Lieve groetjes, Chantal

jans zei

heel mooi kaartje en inderdaad heel mooi papier grt jans

Chantal zei

Wat een lieve kaart! Ik kon dit papier op de Kreadoe ook niet weerstaan en heb er al een hele gave scrap mee gemaakt, maar nu ik dit zo op jouw kaart zie, ga ik de restjes er ook nog maar even bijpakken denk ik :)

Groetjes,
Chantal