maandag 13 februari 2012

Kijk mij nou!!


Afgelopen vrijdag was ik even in de hobbywinkel van Gunter (dit is een leuke gezellige hobbywinkel in Hellevoetsluis waar ik erg graag kom!, een echte aanrader voor als je hier in de buurt woont of als je een keer in de buurt bent) want ik wilde graag 2 leuke stempeltjes kopen, en dat heb ik ook gedaan, maar ik had zojuist een nieuwe jas gekocht en was erbij op zoek gegaan naar een leuke sjaal, helaas kon ik die niet scoren en toen viel mijn oog in de hobbywinkel op deze prachtige wol!!
Ik dacht eerst weet je wat ik vraag mijn moeder wel of ze een leuke sjaal voor mij wil breien, maar ik ben toch maar zelf gestart, is weer eens iets anders....
Dus ik ben lekker aan het breien geslagen, en ik ben al aan de 3e bol!!
Dus het vordert lekker, het eindresultaat zal ik jullie nog wel laten zien.
Maar straks als ik klaar ben met mijn huishoudelijke werkzaamheden ga ik ook nog lekker aan de slag met de kaarten.
Fijne dag!!

9 opmerkingen:

Cornelie zei

Ben benieuwd! mijn vriendin haakt alles wat los en vast zit. Krijg helemaal zin om ook te beginnen. Leuk!!
Groetjes Cornelie

Hanneke zei

Wow, mooie wol zeg! Leuk die overloop van bruin naar groen! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat! Groetjes, Hanneke

GerJanne zei

Nou, ben benieuwd of je breikunsten net zo geweldig zijn als je scrapkunsten!!

Groetjes,

GerJanne

Welkom bij Happy Stamper zei

oooh wat leuk, ben erg benieuwd naar het resultaat,
lieve groetjes
angelique

Het lijstje van brocante zei

De wol is prachtig Durvina.....ben heel benieuwd hoe je sjaal gaat worden.
Met lieve groetjes,
Silvia

Irene zei

Graag straks een foto van jou, de jas en de sjaal Durvina!!!!!!

Liefs, Irene

Janny zei

Kan ik een bestelling plaatsen? xxxJanny

Gemma zei

Stoer hoor, zelf breien, ik vind het altijd wel weer leuk om te doen, ben benieuwd naar het resultaat! Groetjes Gemma

Marleen zei

die Durvina, aan het breien!
Meid, soms heb ik zin om een kaartje te maken, maar heb er ook totaal geen fut voor. Komt wel weer! Eerst m'n moeder maar weer eens wat opknappen!!!
Spreek je snel weer!
Groetjes Marleen