vrijdag 25 oktober 2013

Edwin, The Day before Christmas


Ik ben lekker aan de slag gegaan met allemaal nieuwe spullen.
De stempel komt uit de nieuwste Magnolia Winter Wonderland Collectie, en heet "The day before Christmas".
De vorm van de kaart is van Dutch Doobadoo, en is "Dutch Shape Art (artikelnummer 470.713.100)
Het leuke Designpapier in kerst sfeer is van BoBunny


Edwin is ingekleurd met de Distress Markers, en hier en daar bewerkt met Stickles.


De schattige wantjes heb ik cadeau gekregen met mijn verjaardag van een hele lieve vriendin (thanks ;) je bent een schat! )
Wat zijn ze leuk, vind je niet (o, ja ze zijn van memory box!)


Ook ben ik met de nieuwe Noor Tag aan de slag gegaan, ook al zo'n beauty!


En de prachtige bloemen heb ik gemaakt met Doohickeys, ze blijven zooooo gaaaaffff....

Fijn weekend allemaal, en wie weet tot morgen, dan verzorg ik een demo bij Gunter te Hellevoetsluis!


22 opmerkingen:

Irene zei

Wat een enige kerstkaart Durvina! Edwin straalt gewoon tussen die takken dennengroen met glitterballen en wat heb je die wantjes leuk bewerkt!!!
Heel veel plezier en succes morgen!

xx Irene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart Durvina, zoals je die warmgele gloed rondom het plaatje hebt aangebracht,wauw! Ook de afwerking is weer super, dat wondgaas, die sjieke tag met leuk bedeltje erop, en die lieve wantjes..het was weer genieten,lieve groetjes en fijn weekend Miranda

Pierelantijntjes zei

Prachtige kaart Durvina!die bloemen zijn echt heel erg leuk. Ook een mal begrijp ik? en die wantjes zijn ook schattig! Ik weet niet of het gaat lukken om morgen langs te komen, maar iig. heel veel succes toegewenst!
liefs Ester

Joke de Wit zei

Prachtig Durvina alles klopt zo mooi bij elkaar.groetjes Joke

lenywim35 zei

Wat een prachtige kaart Durvina, Ik ben dol op je bloemen. Ik moet ieder berichtje twee keer typen en publiceren. at is er aan de hand met google chrom,e ?????
gr leny w

lenywim35 zei

Wat een prachtige kaart Durvina, Ik ben dol op je bloemen. Ik moet ieder berichtje twee keer typen en publiceren. at is er aan de hand met google chrom,e ?????
gr leny w

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig kerstkaartje Durvina, heel erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Cindy zei

Hoi Durvina, wat is dit weer een beauty! Geweldig mooi. We komen zeker even aanwaaien! Liefs Cindy

Erica ♥ zei

Wat een gave schitterende kaart ☺
Liefsss Erica ☼

Marjanne zei

wat mooi dit kaartje! en ooo die wantjes zijn inderdaad schattig, ik ben gek op de stansjes van memorybox, ze gaan zo goed hè, er is veel te zien op je kaart, super!

Mariëlle zei

Een heel leuk kaartje!!!

Maris zei

woww wat een mooie is dit xx

Daphne zei

Wauwwwwww, mooi zeg!
Die wandjes vind ik erg lief. Die vielen mij meteen op, wat een schatjes en ze hangen zo mooi, aan dat strikje en die bloem.
Erg mooi gemaakt, hier zal de ontvanger heel blij mee zijn.

Jacqueline Presentje zei

Prachtige kaart met even prachtige details !

Groetjes, Jacqueline

Jeannette zei

wat een heerlijk kaartje Durvina, en wat een enige stempel, heel mooi met die gele "gloed" er omheen, de hele kaart is prachtig, groetjes en een fijn weekend en ik hoop dat je een gezellige demodag hebt gehad, Jeannette

Muuske zei

Prachtige kaart.Mooi model.groetjes Margo.

jolanda zei

mooie kaart

Karin zei

Wat een plaatje Durvina!
gr. Karin

Giny zei

Hij is prachtig, mooi gekleurd en zoveel leuke details.Super!!!!
Ik ga gelijk volger bij je worden!!

Enny zei

Ooh wat een prachtige kaart, en Edwin zo schattig ! Heel mooi ingekleurd, en al die details, ik blijf er naar kijken ! Groetjes Enny

Chantal zei

Wauw Durvina! Hij is weer schitterend en net als je vorige creaties! Door een hele drukke maand oktober even wat minder langs kunnen komen, maar vanaf nu probeer ik het weer! Ze zijn geweldig!!! Lieve groetjes, Chantal

Sarah - Crea S zei

Hoi Durvina! Wat een prachtig kaartje en Edwin ziet er erg knap uit! Mooi papier dat je gebruikt hebt en samen met die kerstrozen, wantjes en dat gevulde envelopje kan het niet stuk!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/