vrijdag 21 november 2014

MFT Brillen


Toen ik dit set van MFT zag was ik meteen verliefd!
Ik heb met het stanzen en tekstenset een 4 tal kaarten gemaakt.
 
De eerste kaart die jullie hier zien is in combinatie met Bister gemaakt, wat is dat een leuk spul om mee te werken.
Het handige is dat je Bister bij Harlekino in kleine zakjes kunt kopen (je hebt er ook echt maar heel weinig van nodig!) en de prijs per zakje is €0.99 en is verkrijgbaar in 7 kleuren!
Ik heb de korrels op het papier gestrooid en met een spuitje met water heb ik de korrels wat besprenkeld, met de onderkant van het flesje heb ik over het papier gedraaid zodat de cirkels ontstaan.

 
Deze typische mannenkaart heb ik vrij simpel gehouden, de pijlen heb ik om de buitenrand gestempeld, daarna de tekst met wat sterren boven en onder en de bril erbij, klaar is deze stoere mannenkaart, makkelijk en zo'n leuk effect.


Voor deze kaart heb ik papier van Scrap Berry's gebruikt, een mooi strakke papierlijn.
De Banners zijn ook stanzen van MFT, en 2 mini brillen uitgestanst en de tekst is ook weer zo stoer!De sketch heb ik gebruikt van de challenge van vorige week bij MFT.

 
Deze leuke papierlijn is van Marianne Design, met een paar stukjes papier en de bril erbij heeft de kaart niet veel meer nodig!
Verder is de kaart afgewerkt met de tekst en wat Sequins


6 opmerkingen:

Irene zei

Een hippe en vrolijke serie Durvina!

xx Irene

Joke de Wit zei

Prachtig gemaakt Durvina.Groetjes Joke

Colien zei

Leuke, stoere kaarten! Mooi, hoor!
grtz.Colien

Ellen zei

Geweldige serie! De bovenste is mijn favoriet. Blister, ik ken het niet, maar het geeft echt een leuk effect.

Evy G zei

O, die serie heb ik ook altijd leuk gevonden! Maar helaas nooit gekocht (toch nog eens over nadenken ;-))
Hele leuke kaarten! De eerste en de laatste zijn wel mijn favorieten, ik hou nogal van kleur ;-)

Marjanne zei

o echt super leuk zeg, enig die brillen!! Ja leuk dat bisterpoeder hè?