zaterdag 13 februari 2010

Thanks


Ik probeer toch maar even, vauit mijn bed, een berichtje met een kaart erbij te plaatsen.
Jullie lieve berichtjes doen me goed.
De operatie is achter de rug maar ik ben nog niet op de been, ik heb nog redelijk veel pijn van de operatie, maar ik ben niet zo'n "stilzitter".
Ik hoop na het weekend weer een beetje mobiel te worden.
Deze kaart heb ik laatst naar iemand gestuurd, het label met thanks kan bovenin worden gestopt bij de stempel, helaas heb ik hier geen foto van!!
En deze foto is helaas ook van slechte kwaliteit.
Het idee heb ik gezien bij Moon Hulsman.
Het papier is van Magnolia, en de stempel is ingekleurt met Derwent Coloursoft, het meisje zit op een stukje lint.
De tag heb ikzelf gemaakt en de letters THANKS zijn van het Olivia alfabet van Cuttlebug.
De kaart is ook een beetje voor jullie allemaal, want ik bedank jullie voor de lieve en leuke berichtjes die jullie telkens achterlaten.

Liefs, en een fijn weekend,


22 opmerkingen:

marjolijn zei

Hoi Durvina,
Lief kaartje hoor, helemaal leuk zo met dat labeltje.
Knap maar snel weer op en doe rustig aan.
Liefs Marjolijn

Annemarie en Merit zei

Hoi Durvina,

Wat heerlijk dat we je weer op de blog zien,Doe je nog wel rustig aan laat lekker voor je zorgen.Je kaartje is heel erg leuk, schattig stempelafdrukje.

Beterschap en veel liefs Annemarie en Merit

Ilonka zei

hoi Durvina beterschap gewenst ik hoop dat je snel weer de oude bent. Je hebt de laatste tijd wer prachtige kaartjes gemaakt. Ze zien er allemaal zo mooi uit!!

groetjes Ilonka

Astrid zei

Hoi Durvina,
Leuk idee dat kaartje met labeltje.
Hoop dat je je gauw weer beter voel!!Maar een operatie is niet niets, dus doe lekker rustig aan.Veel sterkte groetjes Astrid.

*Ellen* zei

wat een lief en origineel kaartje prachtig, en doe je voorzichtig en lekker rustig aan zodat je weer goed opknapt, veel beterschap ermee

Amanda zei

Hoi Durvina,

Een schattig kaartje heb je gemaakt,en dan nog vlak na een operatie de puf hebben om em te plaatsen, beterschap meid en doe rustig aan.

Liefs Amanda

Sandra zei

je kaartje is prachtig geworden. Ik wens je een voorspoedig herstel toe. fijn dat je weer even op je blog bent,
doe je rustig aan laat je maar lekker verwennen.
groetjes sandra

Pierelantijntjes zei

Heel veel beterschap toegewenst!
groetjes van Ester

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje
Ik wens je een spoedig herstel toe en dat je weer gauw op de been zal zijn

Gusta zei

mooie kaart hoor en ik wens je heel veel beterschap

groetjes Gusta

monique zei

Hoi Durvina, gelukkig is de operatie achter de rug nou maar hopen op een voorspoedig herstel.

Prachtig kaartje!

groetjes en Beterschap, Monique

Riet zei

Ohhh Durvina,van harte beterschap meis,wat verveeld dat het zo tegen viel, en dat je zoveel pijn heb.
Hoop dat je gauw weer wat opgeknapt bent.
Prachtig kaartje is dat zeg.

Liefs Riet.x

creaties van jopie zei

Hoi Durvina fijn dat je weer thuis bent beterschap spoedig herstel groetjes jopie

RosesMarijke zei

Ik hoop dat je je weer snel wat beter voelt en je kaartje is heel mooi!!

celia zei

Deze is ook weer helemaal top!
Neem maar rustig de tijd om op te knappen en laat alles even voor wat het is!Laat je lekker verwennen, en probeer daar van te genieten.Wij wachten wel!Het allerbeste gewenst!Liefs,Celia

marijke zei

allereerst van harte beterschap en je kaartje is geweldig mooi

heidy zei

Hi Durvina,Beterschap meid,en je kaartje is prachtig.
Groetjes Heidy

Marianne Schut zei

Hai Durvina, Super lief kaartje en ik hoop dat je weer snel mag herstellen van je operatie! Sterkte en liefs, Marianne

Kaatje zei

erg leuk kaartje!! van harte beterschap gewenst!

groetjes,
Annika

Renata van Miltenburg zei

Succes met je herstel!!!

Waar heet magnoliaatje tegen zit is zo'n gebaks servetje, deze heb ik van een vriendin gekregen en zijn van een scrapbook merk maar je kunt ze ook bijvoorbeeld bij Blokker kopen.

Groetjes, Renata

Agnes zei

Hoi Durvina,
goed om te lezen dat je nu alweer wat aan het doen bent. Heel erg mooi kaartje weer geworden, maar doe rustig aan en laat je lekker verwennen. Sterkte met het herstel!
Liefs, Agnes

Tineke's hobby zei

Lief kaartje hoor, helemaal leuk zo met dat labeltje.
Knap maar snel weer op en doe rustig aan.
Groetjes tineke