zaterdag 20 maart 2010

Spring

Deze kaart is gemaakt met de Quite Contrary lijn van My Minds Eye, papier van schitterende kwaliteit en met schitterende dubbelzijdige prints. Het stempeltje is ingekleurt met Copics en uitgestanst met spellbinder oval en scallop oval, en het randje van de ovaal is bewerkt met stickles. De ponsen die ik heb gebruikt zijn van Martha Stewart. De tekst heb ik eerst met inkt gestempeld en bewerkt met embossingpoeder, ik heb het laten "smelten" met het broodrooster!! Verder is de kaart afgewerkt met bloemen, roosjes en strass-steentjes. Met deze kaart wil ik nog op de valreep meedoen met de Challenge van Anyone for Anya. Ik hoor graag jullie reacties! Fijn weekend,

18 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Hoi Durvina,

Wat is het een super leuk kaartje geworden lekker vrolijk. En wat een leuk plaatje?! hihi

Groetjes Merit en Annemarie

Linda zei

Wat een leuke vrolijke kaart heb je ervan gemaakt
gr Linda

*Ellen* zei

whow ze is prachtig in die vrolijke lente kleurtjes

Astrid en Brenda zei

Wat een leuke kaart geworden, en nu maar snel lente late worden.

Groetjes Brenda en Astrid

creacora zei

hoi Durvina ik vind hem TOP leuke stempel vrolijke kleuren en het vlindertje vind ik ook harstikke leuk

Succes met de challenge !!
groetjes Cora

Unknown zei

Beautiful card, thank you for joining us this week on the Anyone for Anya? Challenge Blog.
Caz
x

Karin zei

Een hele mooie kaart en heel vrolijk. Het is inderdaad heel erg mooi papier.


Gr. Karin

Miranda zei

Zooo, wat een mooie kaart, helemaal mijn kleuren
En dat papier is super mooi
Ik vind die vlinder ook geweldig
t'is een plaatje

Groetjes weer !!!!

Anoniem zei

Hoi Durvina,
Wat een schitterend kaartje is dit.
prachtige kleuren en zo vrolijk.
De vlinder is echt super gaaf.
Ik heb nog steeds niets gedaan met die grote vlinder erg hé.

Fijne dag, Groetjes Jannie.

Tineke's hobby zei

Wat een super leuk kaartje heerlijk fris en vrolijk van kleur
Ook die vlinder vind ik erg mooi net als het stempeltje
Groetjes Tineke

jacinta's hobbyhoekje zei

wat een prachtig kaartje is dat weer geworden zeg
leuke kleuren lekker fris

liefs jacinta

Anne-Marije zei

Leuke kaart met hele mooie kleuren!
xxx Anne-Marije

Amanda zei

Prachtige kaart Durvina, en een schitterende vlinder!

Liefs Amanda

nicolet zei

Dat ziet er weer schitterend uit Durvina!!
Groetjes Nicolet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt.
Leuk zo dat groen met paars, laat de lente maar komen.

Groetjes Jolande.

Gusta zei

het is weer een leuke kaart geworden

groetjes Gusta

Anoniem zei

Leuke lentekaart!
Groetjes, Myriam

Marjanne zei

Mooi Durvina!!!