zaterdag 11 december 2010

Maria


Ook deze kaart heb ik op bestelling gemaakt, voor een meisje dat jarig is.
Het papier heb ik een keer gekregen van mijn vriendin, en weet niet waar het van is.
Het afdrukje is ingekleurt met Copics, en bewerkt met Stickles( Stardust en het kroontje met Yellow).
De letters zijn gemaakt met het Wingo Zingo alfabet en bewerkt met Worn Lipstick Stickles, en ook het cijfer heb ik met deze Stickles bewerkt, het cijfer is gemaakt met een cijfermal van Cuttlekids.
Verder is de kaart afgewerkt met bloemen, brads, en een stukje lint.

Een fijn weekend allemaal,


45 opmerkingen:

Neline zei

Wat een heerlijke roze kaart Durvina! Super leuk gedaan.
groetjes
Neline

patricia zei

hoi
wat een leuke kaart is het geworden
groetjes patriica

Marjanne zei

wat een beeldig kaartje, echt meisjesachtig leuk voor een 7jarige!

majo zei

Wat een plaatje zeg . Mooie kleurtjes. Gr Majo

Anoniem zei

Wat een prachtig en lief kaartje Durvina.
Ga je volgende week ook nog naar spijk city??

Groetjes Jannie.

Aleida zei

Mooi meisjeskaartje met lekker veel bling!
groetjes,

*Ellen* zei

wat een schattig kaartje, prachtig in die kleurtjes

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schattig kaartje.

groetjes jolande

Marianne Schut zei

Hai Durvina, wat een heerlijk vrolijk kaartje! Prachtig ingekleurd ook! Groetjes Marianne

Riet zei

Wat een prachtig kaartje,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Durvina zei

Hoi Neline,

Heerlijk he zo'n roze kaart tussen al die kerstkaarten, ik ben ze gelukkig nog niet zat dus je zult er nog wel wat voorbij zien komen, maar iets anders voor de afwisseling is niet verkeerd.

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Patricia,

Ik vind het ook wel een schatje, echt heerlojk voor een meisje van 7.

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Marjanne,

Ik hoop dat ze er blij mee is, het is voor een meisje die ik niet ken, ik hoop de reactie nog te horen.

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Majo,

Ja het magnoliaatje is zo lief, en heerlijk om in te kleuren.

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Jannie,

Dank je Jannie.
Ik ben het niet van plan, zit toch met de kids en het zal wel heel erg druk worden, dus ik ga maar snel een andere keer.

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Aleida,

Ja het is met lekker veel glitters, daar houden de meeste meiden gelukkig van.

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Ellen,

Bedankt voor je trouwe reacties, ik stel het erg op prijs.

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Jolanda,

Ja ik vind het ook een lieverdje, heerlijk dat meiden gedoe.

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Marianne,

Ja even een ander kaartje tussen al die kerstkaarten, het valt gewoon op!

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Riet,

Bedankt voor je lieve woorden, telkens weer.

gr, Durvina

Jolara zei

wat een plaatje ! Groetjes Joyce

Durvina zei

Hoi Joyce,

Het stempeltje is ook een echt schatje.

gr, Durvia

Durvina zei

Hoi Astrid,

Het is een lekker vrolijk kaartje geworden.
Dat hoort wel bij zo'n verjaardag.

gr, Durvina

Diana zei

Wat een ontzettend lief kaartje, daar zal de jarige vast heel blij mee zijn.
Groetjes Diana.

regina zei

prachtig kaartje!!

erg leuk met die glitter!

gr reggina

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is een heel mooi kaartje Durvina, echt een meisjeskaart!
Groetjes van Jacqueline

Patricia zei

Wat een schatje Durvina...echt een meisjeskaart.
Groetjes Patricia

Gusta zei

wat een lieve meiden kaart.

Gr Gusta

Jacqueline Presentje zei

Wat een prachtkaart zeg ! Super ook al die glitters op de ballerina.

Groetjes, Jacqueline

Lia zei

Wat een lieverdje zeg,

groetjes Lia

Marjan zei

Het is een echt meisjeskaartje geworden, erg lief en mooi!

Groetjes, Marjan

Leonie zei

Wat een prachtig kaartje Durvina!! :D
Echt een lief meisjeskaartje zo met die zoete kleurtjes.

Groetjes,
Leonie.

Unknown zei

Hoi Durvina, wat een geweldig lief, mooi en schattig kaartje heb je gemaakt. Een dotje is het geworden. Daar heb je een meisje vast heel blij mee gemaakt.

Groetjes, Joke

Jolanda Cuper zei

Wat een snoezig kaartje! Erg lief!
Groetjes Jolanda.

Durvina zei

Hoi Marjan,

Heerlijk om zo'n zoet meisjeskaart te maken en even geen kerst te gebruiken( alhoewel ik het nog niet zat ben).

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Leonie,

Bedankt voor je lieve complimenten!

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Joke,

Ik hoop ook dat ze er blij mee is, ik hoop het nog te horen, ik heb de kaart op bestelling gemaakt en ken het meisje zelf dus niet!

gr, Durvina

Durvina zei

Thanks Kim!

Durvina zei

Hoi Jolanda,

Het is ook met zulke heerlijke kleueren bij elkaar.

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Diana,

Ik hoop het ook het is voor een meisje wat ik niet ken, dus ik hoop de reactie nog te horen.

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Regina,

Die glitters zijn zo heerlijk om mee te werken (lekker Bling Bling!!)

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Patricia,

Bedankt voor je trouwe reacties.
Ik stel het zeer op prijs!

gr, Durvina

Durvina zei

Dank je Gusta, ik maak erg graag meidenkaarten, je kunt er zoveel kanten mee op.

gr, Durvina

Durvina zei

Hoi Jacqueline,

Dat maakt het net af ,met al die glitters.

gr, Durvina

Durvina zei

Dank je Lia, De kleurtjes doen het hem al!

gr, Durvina