dinsdag 3 januari 2012

Oproep!!

Ik heb een vraagje aan jullie.
Onze dochter Noa, hoopt (samen met haar tweelingbroer Thimo) 12 januari 10 jaar te worden.
Sommigen van jullie weten dat ze haar eigen blog heeft, en ze vind dit ontzettend leuk en ook interessant!!
Met mijn verjaardag heb ik veel mooie kaarten mogen ontvangen van medebloggers en nu (jullie voelen hem al aankomen....) wil ik jullie vragen of jullie Noa zouden willen verrassen met een zelfgemaakte kaart.
Wil je hieraan meedoen dan kun je mij een mail sturen voor het adres:

durvina@deltatools.nl

En wil je een kijkje op haar blog nemen klik dan op deze tekst.
Ik weet zeker dat ze het helemaal super zal vinden!!!!


8 opmerkingen:

chrilvian zei

hoiii. de link naar je dochtersblog doet het niet

Irene zei

En wil Thimo dan geen post???????

Liefs, Irene

Aartje zei

Hallo Durvina, de link naar Noa's blog werkt helaas niet.
Groeten Aartje

Sinikka zei

Wat leuk dat je dochter ook een bogje heeft. Heb haar meteen bij mijn inspiratielijst toegevoegd.
Ik beloof niks, maar als ik even tijd heb kijk ik dat ik nog een kaartje maak.........En ook voor Thimo.
Groetjes

Sanne zei

Hihihi... Het kaartje voor Noa ligt hier al een tijdje klaar! Ik wist de datum nog en wilde haar verjaardag absoluut niet vergeten. Je adres heb ik al, dus het kaartje komt er volgende week aan!

Liefs Sanne

Marleen zei

Ha Durvina,
nou dan zal ik eens achter m'n secretaire gaan kruipen zeer binnenkort......
Ben benieuwd hoeveel kaartjes ze zal ontvangen...
Alles goed bij jullie?? Lekker een nachtje weggeweest vorige week??
Hier beetje domper, Martin z'n vader is vorige week opgenomen in een verzorgingstehuis, dus genoeg aan ons hoofd!
Spreek je snel weer!!
Groetjes Marleen

Marjanne zei

he Durvina, wat een pech ik ben gevllen en zit met mijn arm in een doek, schouder zwaar gekneusd, dus dit gaat me niet lukken!

Joy zei

Wonderful card...super pretty, just a little note to let you know that it has not been linked to the Simon Says challenge right, you need to take the URL of this posting not your whole blog URL...just to let you know for the future...I really do think your card is gorgeous... thanks for joining us at Simon Says Challenge blog