zaterdag 27 juli 2013

Have a Sunny Day



Laatst ben ik gevraagd om deel te nemen in het DT team van Dutch Doobadoo, een nieuw merk wat per 1 september te koop komt, ik ben nu (van dit merk) aan de slag gegaan met het gelaserde papier, ik heb de hartjes en de vlinders gebruikt, ze zijn supergaaf en schitterend gedetailleerd.

Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met het nieuwe papier van Magnolia wat bij de Sea Breeze collectie hoort....
Het model van deze kaart is 20x13


Hier een detailfoto van een tag die ik op de kaart heb gebruikt, het bedeltje van de zeester heb ik bewerkt met Gesso.


Dit is dus zo'n hartje van Dutch Doobadoo, deze is open maar ik heb er zelf een twist aan gegeven.


Ik heb weer de stans van rolbloemen gebruikt, ze blijven leuk ;), en bovenaan zie je de prachtige Dutch Doobadoo vlinders


Close up van een vlinder, en het ribbel karton blijft ook erg leuk om te gebruiken, en ook dit heb ik met Gesso besmeerd.


Voor deze afbeelding heb ik Bathing Tilda , ook de achtergrond met de strand huisjes komt uit de nieuwe Sea Breeze stempelserie, het geheel is ingekleurd met de Distress Markers, en hier en daar bewerkt met Glossy Accents

Alle spullen die ik heb gebruikt zijn te vinden in de webshop van Harlekino.
Daar zijn ook de vellen met Gelaserd Dutch Doobadoo te pre-orderen en ze hebben op dit moment wel een hele gave actie, er is nu namelijk het Tropical Stamp Deals Weekend, en is zeker de moeite waard om op de link te klikken.

Fijn weekend allemaal, enne zoals jullie merken is het iets stiller op mijn blog, ik houd namelijk natuurlijk ook een beetje vakantie !!



17 opmerkingen:

Irene zei

Wat een super kaartje Durvina, gaaaaaaaaf die strandhuisjes en dit Tildaatje er bij!! Is dat Doobadoo zoiets als die uitgestanste figuurtjes van Unique of zit ik er helemaal naast???

Fijne vakantie, xx Irene

Henriët zei

Wat een geweldige kaart. Lekker zomers!
Groetjes van Henriët

Cinderella zei

Hoi Durvina,
Een prachtige zomerkaart met geweldig leuke details.
Geniet lekker van je vakantie en tot blogs
Liefs Cinderella

Hanneke zei

Wat een leuke kaart zeg! Echt leuke stempels, mooi gekleurd en super veel leuke details zoals die zeester. Lekker zomers! Groetjes, Hanneke

GerJanne zei

Ha Durvina,
nou je hebt groot gelijk: lekker vakantievieren! EN helemaal nu we zo'n ongelofelijke zomer hebben!
Je kaartje is erg leuk. Mooi die stansjes...
Groetjes,
GerJanne

Joke de Wit zei

Prachtig Durvina zo mooi gemaakt.Groetjes Joke

Miranda Slagboom-de Groot zei

Gefeliciteerd met je DTplek.
En wat een mooie kaart.
Groetjes Miranda

Hanny zei

Wow, wat ziet er dit mooi uit. Wat een prachtige details zijn er te zien, fijn dat je meerdere foto's plaatst zodat je alles goed kunt bekijken. Die bedel is mooi geworden, leuk idee om dat met gesso te doen want het ziet er gelijk heel anders uit.

liefs Hanny
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Wat is dit weer schitterend Durvina, een pracht van een kaart.
Liefs van Anita

Jeannette zei

hallo Durvina, ik had je prachtige kaartje ook al op facebook bewonderd,schattig is het weer, leuke details en weer zo mooi gekleurd, een plaatje, groetjes Jeannette

Colien zei

Wat een mooie creatie weer, Durvina! Er is van alles op te zien, je blijft kijken, gaaf!
grtz. Colien

Unknown zei

ohh wow die vlindertjes zijn wel heel erg cute
lief kaartje weer

gr Mariska

marja zei

Wat een leuk kaartje. Toch ook wel weer erg leuk om eens zo'n rechthoekig kaartje te maken.

Richtsje zei

Groot gelijk om even vakantie te houden Durvina daar is het zomer voor! Je kaartje is prachtig en ook heel zomers!

Groetjes Richtje

Chantal zei

Allereerst van harte met je nieuw DT-job! Dat gaat je zeker lukken! Supermooie kaart heb je ervan gemaakt meis! Toppie! Lieve groetjes, Chantal

Nicole zei

Oooohhh wat gaaf, Durvina!! Een dikke proficiat en welverdiend hoor, bezige bij! Wat laat je ons weer een prachtige kaart zien. Die Dutch Doobadoo producten zijn errug mooi!! Ze lijken wel een beetje op die van Unique, maar ze zijn prachtig. Kan me voorstellen dat je het geweldig vind om hiermee aan de slag te gaan! Liefs, Nicole

martina's kaartjes zei

wat een prachtig kaartje ! helemaal top
grtjs, martina
x