donderdag 30 januari 2014

Workshop 8 februari


Op zaterdag 8 februari geef ik weer een workshop, we gaan dan een hartendoos pimpen, deze heb ik al eerder gemaakt maar zo krijg je een idee wat er die dag te verwachten is.
Ik heb nog 2 plaatsjes vrij dus mocht je zin hebben in een gezellige dag en/of info mail mij dan: durvina@deltatools.nl


Dit exemplaar heb ik gemaakt voor het vriendinnetje van Rhode, ze zitten samen op balletles dus dit was wel een heel toepasselijk cadeautje voor Lisa, en het viel ook in de smaak.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design.
Het afdrukje is ingekleurd met Distress inkt en bewerkt met Frantage, en zit geplakt op Spellbinder "Floral Ovals".
Het jurkje (rechtsboven) is van de Action, en verder heb ik veel Doohickeys en bloemen gebruikt.


5 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Oh wauw Durvina wat is dit weer schitterend gemaakt, zo mooi.
Liefs van Anita

lenywim35 zei

Geweldig mooie doos Durvina. Succes 8 februari. gr leny w

Tineke van der Linden zei

Een superleuk hartendoosje! Lisa zal er vast en zeker blij mee zijn. En Rhodé natuurlijk trots dat mama het gemaakt heeft voor d'r... ;-)
Groetjes Tineke

Cobie zei

Dat ziet er weer super leuk uit Durvina!

Groetjes Cobie

Daphne zei

Leuk hoor.
Jammer, maar je woont te ver weg voor mij.
Ik vind het idee wel erg leuk, zo maak je een mooi, persoonlijk cadeau voor iemand