vrijdag 18 december 2009

It's a Girl (Easelcard)



Wat is het leuk om zo'n easelcard te maken het is makkelijk en heeft een erg leuk effect.
Voor het patroon klik op deze link.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van Create for Fun.
Ik heb ervoor gekozen om een babykaartje te maken, altijd handig als je er een paar op voorraad hebt.
En ik wilde met dit papier aan de slag want ik heb het vorige week nieuw gekocht.
Het is papier van DCWV en de lijn heet Nana's Nursery baby Girl.
Erg leuk papier het is een blok en er zit gewoon papier maar ook papier met glitters bij.
De stempel die ik heb gebruikt is van 7gypsies en heb ik uitgestanst met de Spellbinders scalloped circles.
De randpons is de Doily Lace van Martha Stewart.
Verder heb ik nog een stukje lint en een brad gebruikt zodat de easelcard kan blijven staan.

Bedankt voor de leuke reacties die jullie achterlaten.
Een gezellige avond,


4 opmerkingen:

Milnie zei

Lief kaartje hoor en Easelcards zijn inderdaad altijd erg leuk!! Ben zelf ook gek op het papier van DCWV, hebben altijd papier op een blog wat goed matched!

Liefs en een fijn weekend!

daantje zei

wen leuk kaartje is het geworden het papier is idd erg leuk en de easel kaart is idd erg leuk om te maken.
groetjes
daantje

Anoniem zei

Wat een schitterende lieve kaart is dit Durvina.
en wat een prachtig papier.

Fijn weekend, groetjes Jannie.

Gusta zei

eat een lieve kaart zeg,ik vond het ook erg leuk om een easel te maken

groetjes Gusta