zaterdag 19 december 2009

"Klapkaart"






Weer een kaartje met het kerstpapier van My Minds Eye.
Ik heb weer een "klapkaartje" gemaakt, die heb ik al een keer eerder op mijn blog gezet.
Het afdrukje is ingekleurt met Derwent Coloursoft, en op het hartje heb ik Glossy accents van Ranger, en op het "bontrandje" heb ik stickles, Frosted Lace gedaan.
Het randje van het afdrukje is beinkt met ee zilveren Cateye, voor de rest heeft dit kaartje (vind ikzelf) niets nodig.
Op de onderste foto kun je zien hoe het kaartje in elkaar zit.

Een fijn weekend allemaal,





6 opmerkingen:

daantje zei

Hij is geweldig leuk geworden. Erg mooi papier ook wat je hebt gebruikt.
groetjes
Daantje

Anoniem zei

En weer zo'n mooi kaartje, leuk stempeltje.

Fijne zondag, groetjes Jannie

Milnie zei

Wat een ontzettend leuk model voor een kaartje, heb ik nog nergens gezien! heel leuk dat het afdrukje precies in het midden uitkomt, prachtig!

Liefs

Gusta zei

hij is erg leuk,en appart zo een klap kaart
ik had het nog nooit gezien

groetjes Gusta

Agnes zei

Wow, mooi kaartje weer!! Je bent lekker op dreef zeg.

Gr.Agnes

Annemarie en Merit zei

Hoi druvina

Weer een super leuk kla[ kaartje !!!
Ik geloof dat je een prijs hebt bij milnie
Gefeliciteerd!!!!

Veel liefs Merit