maandag 12 april 2010

3 jaar

Deze kaart heb ik in opdracht voor iemand gemaakt, de opdracht was kaart voor een jongentje wat 3 jaar word, en het liefst met het thema Cars. Gelukkig had ik nog 3-d plaatjes van Cars en heb daar maar wat mee verzonnen, en ik moet zeggen dat ik het resultaat erg leuk vind voor een ventje van 3. Het papier wat ik heb gebruikt is van Making Memories en heet Just Chillin. Voor de naam heb ik een alfabet van sizzix gebruikt en de 3 is gemaakt met de Cuttlekids cijfers, en als afsluiter zit er nog een stukje lint in verwerkt. Morgen mag ik mijn 2e opdracht als guest designer voor de challenge van Karen Doodles laten zien, en hoop dat je weer langskomt. Gezellige dag,

14 opmerkingen:

nicolet zei

Wat een lief schattig kaartje heb je gemaakt Durvina! Daar zal hij vast blij mee zijn geweest!
Groetjes Nicolet

Desi zei

zo dat is een leuke kaart geworden zeg voor stijn :D hij zal er zeker blij mee wezen durvina
gr desi

Sandra zei

je kaartje is heel mooi geworden zeg en wat leuk dat je zijn naam erop hebt bewerkt super,
groetjes sandra

regina zei

hoi

heel erg leuk gedaan!

gr regina

Corrie zei

die is leuk.... daar zal de jarige Job vast blij mee zijn.
Groetjes Corrie

creacora zei

o hij is prachtig !!!

RosesMarijke zei

Ik vind het een super leuk kaartje geworden...je hebt het heel goed gedaan!!

Tineke's hobby zei

Echt een super leuk kaartje als hij daar niet blij mee is weet ik het niet meer.
Groetjes Tineke

Astrid en Brenda zei

Wat een leuke kaart. Super.
Groetjes Brenda en Astrid

Amanda zei

Wat een stoere jongenskaart, daar ga je mee scoren hoor!

liefs Amanda

Agnes zei

Helemaal goed geslaagd!! Leuke jongenskaart!
Liefs, Agnes

Anoniem zei

Hoi Durvina, wat een heerlijk stoer en leuk kaartje heb je gemaakt voor Stijn.

Groetjes Jannie.

Gea zei

Prachtig mooie is je kaartje Durvina!
Leuk dat je zijn naam erop hebt gezet.

Groetjes Gea
Karen's Doodles NL

Gusta zei

wat een mooi lief kaartje zeg

groetjes Gusta