dinsdag 13 april 2010

Good for a kiss anytime.

De tweede en laatste opdracht voor Karen Doodles, is Paper Piecing, en ik heb er deze kaart van gemaakt. Ik heb voor de kaart kraft papier gebruikt de digi stamp van Karen Doodles heb ik ingekleurt (de huid) met Copics, en voor de rest aangekleed met dessign papier. Het papier wat ik heb gebruikt is van DCWV. De swirl op het kraft papier heb ik met bruine stazon inkt gestempeld. Voor de cirkels heb ik de spellbinders in diverse maten gebruikt. De hartjes zijn gemaakt met de Cuttlebug en de bloemen zijn gemaakt met 2 maten van de Retro Flower pons, en heb er strass-steentjes opgedaan. Alle randjes van de scrappies zijn met distress inkt bewerkt. Liefs,

23 opmerkingen:

Pierelantijntjes zei

Wat een geweldig leuk kaartje is dat. Daar wordt je helemaal vrolijk van.
Groetjes van Ester

Miranda zei

Ik had hem al gezien op blog van Karen Doodles
En ik vind hem geweldig !!!!
Ook het digi stempeltje is super
Leuke manier ook om zo je stempeltje te bewerken

groetjes Miranda....

Stephanie zei

Wat een schatje! heel mooi kaartje!

Tineke's hobby zei

super mooie kaart helamaal goed mooi van kleur en mooi ingekleurd stempeltje
GROETJES TINEKE

Sandra zei

wat een schitterens kaartje heb je gemaakt zeg, super
groetjes sandra

jacinta's hobbyhoekje zei

och wat is dat een schatje zeg
lief kaartje is het geworden

liefs jacinta

Anoniem zei

OO wat een leuk kaartje weer Durvina.
Echt gaaf met kraft papier en dan gestempeld.
Fijne dag groetjes Jannie

Bernadet zei

wat een leuk kaartje Durvina

Marjanne zei

Het lukteme net niet een reactie achter te laten, nog maar eens:: Een heel mooi kaartje!

Annemarie en Merit zei

Hij is leuk geworden,gaaf zo met die swirls onderop je craft papier.
Tot morgen

groetjes Annemarie en Merit(die komt morgen niet)

RosesMarijke zei

Wat een superlief en mooi kaartje is dit geworden Durvina....!!

coby zei

hele leuke kaart geworden , die swirls komen er leuk uit zo aan de onderkant :)

groetjes coby

nicolet zei

Wat heb je een gewweldig kaartje gemaakt deze keer!! Leuk he de paperpiecing!
Groetjes Nicolet

Anne-Marije zei

Wat een schatje!
xxx Anne-Marije

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje!!!

daantje zei

Ik vind het een prachtig kaartje geworden erg mooi gedaan met dat papier. Heb die digistamp vandaag ook besteld.
GRoetjes
Daantje

creacora zei

o wat lief !!!

Astrid zei

Super!! lief kaartje.groetjes Astrid

Sylvia zei

Hoi Durvina,

Wat leuk zeg een onwijs mooie kaart heb jij gemaakt!!!! Echt om te zoenen.

Groetjes
Sylvia, Karen's Doodles NL

Wilma zei

Hoi Durvina,
Leuke kaart, hoor!
Staat toch ook wel weer leuk om een stempel aan te kleden met scrappapier in plaats van in te kleuren.
Het papier ken ik trouwens niet.
groetjes, Wilma

Agnes zei

Enige kaart Durvina, heel erg mooi gedaan met de scrappies!
Liefs, Agnes

Gusta zei

wat een leuke opdracht zeg en je kaart is ook erg mooi geworden

groetjes Gusta

scraphobby zei

super mooi kaartje heb je gemaakt.
gr marian