woensdag 9 juni 2010

Postcard

Deze kaart heb ik gemaakt voor Melanie wel beter bekend als Milnie, ik heb hem vorige week naar haar toegestuurd en heb hem voor haar gemaakt omdat ze vorige week is getrouwd. Tilda heb ik ingekleurt met Distress inkt, en nog bewerkt met stickles. Het papier is uit een blok van Marianne Design, en ik heb alle randjes "oud" gemaakt. Verder heb ik de kaart afgemaakt met roosjes. Ik zag net dat ik de winnaar ben van de challenge van afgelopen week bij Dutch Dare challenges, ik geloof dat ik het winnaars geluk bezit, zo 2 prijzen in 1 week tijd. Groetjes,

16 opmerkingen:

diana zei

hoi durvina,
wat een prachtige kaart.
groetjes diana

Jeanet van der Lee zei

Zo te horen stromen de prijzen lekker bij je binnen, haha! Wat is dat toch leuk he! Nou, deze kaart is ook weer prachtig zeg, ik heb (volgens mij) al aan verschillende mensen gevraagd van welk merk deze stempel (postcard) is, kun jij het me misschien vertellen?

Ilonka zei

hoi durvina, wat een prachtig kaartje en wat een prachtige bloemen.

groetjes Ilonka

Rolinka zei

Wat een prachtige kaart weer!!!

regina zei

hoi

prachtige kaart!!

mooi met die bloemen!!

gr regina

Berdinerie zei

Je bent een bofferd meid...leuk toch! Maar leuke kaart weer.
Ben je lekker gaar van de schoolreis...?

GR Berdien

*Ellen* zei

wat een prachtig romantisch kaartje, en gefeliciteerd meet je tweede gewonnen prijs, supers toch

Annemarie en Merit zei

Hoi Durvina,

Wat leuk je bent echt heerlijk aan het winnen hier en daar super hoor. Je kaart is echt prachtig had hem al bijna af gezien maar....die bloem die maakt hem af .

liefs Annemarie en Merit

Karin zei

Je kaartje is super! alles is helemaal in stijl. Gefeliciteerd met je prijzen.

Miranda zei

Wat een super kaartje !! Die grote roos vind ik geweldig
Je valt aardig in de prijzen van de week, leuk hoor !!!
GRoetjes Miranda

creacora zei

nou dat is boffen twee prijzen in 1 week gefeliciteerd meis

en je kaart is super zal Milnie blij mee zijn

groetjes cora

Riet zei

Wat een prachtige kaart Durvina,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Marjanne zei

Jee wat een super lief kaartje!

Tineke's hobby zei

Wat een super mooi kaartje heel mooi van kleur
groetjes Tineke

Agnes zei

Prachtig kaartje! Mooi om te krijgen op je trouwdag!
Ik heb je ook 'n mail gestuurd met antwoord op je vraag ;-)

Groetjes, Agnes

Crealin zei

Hoi Durvina,

je kaart is echt heel mooi! Gefeliciteerd met je prijzen, volledig verdiend!

Vele groetjes,

Lins x