zaterdag 19 juni 2010

You Did It

Deze kaart heb ik gemaakt voor een nichtje die is geslaagd voor haar examen. Ik vind het stempeltje el erg leuk omdat het zo'n lekker feestvierend, uitgedost stel is. Ik heb het stempeltje isgekleurt met Derwent, en hier en daar bewerkt met Stickles. De swirl is van Sizzix en ik heb ook nog een randpons van Martha Stewart gebruikt. Verder heb ik nog bloemen, strass-steentjes bloemntjes stickerband (van Xenos) en een tekst stempel gebruikt. Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenge: Wags n Whiskers:Lemonade Prettig weekend,

23 opmerkingen:

regina zei

hoi

supermooie kaart!!

leuke kleuren een super gave srempel!!

gr regina

Me zei

Kaartje is helemaal geweldig,ik vind deze stempel ook zo leuk.
Je nichtje zal hem ook super vinden.

Grtjss Marjon

mariska zei

Heeej Durvina

Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt zeg!!
Het stempeltje is echt geweldig!
Enne...gefeliciteerd trouwens met je nichtje.

Liefs mariska

Anoniem zei

Wat een vrolijke kaart !
grtjes
Christa

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat gaaf, je stempelafdruk is zeker feestelijk.

Groetjes jolande

nicolet zei

Het kaartje is prachtig geworden!!
Groetjes Nicolet

diana zei

hoi durvina,
ik vind het echt een super leuke kaart.
groetjes diana

*Ellen* zei

wat een schatje prachtig met die vrolijke stempel

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Durvina,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

creacora zei

NOU DIE IS SUPER LEUK LEUKE AFBEELDING EN LEKKERE VROLIJKE KLEUREN TOP!

GROETJES CORA

Angelique zei

prachtig, heerlijke kleuren heb je gebruikt! een fijn weekend hoor!!

tanja zei

super je kaartje gr tanja

Anoniem zei

Wow wat een super leuk kaartje Durvina.

Groetjes Jannie

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een vrolijk kaartje Durvina, super mooi!
Groetjes van Jacqueline

Miranda zei

Wat een gezellig kaartje ! erg leuk geworden
groetjes Miranda

Wendy ten Hove zei

Hoi Durvina,

Wat een super leuke kaart!! Die stempel is echt geweldig, wat een gezellige katjes, zeg!! Helemaal leuk!!! En heerlijk vrolijke kleuren papier. Wat ik ook leuk vind is dat je verschillende kleuren bloemen hebt gebruikt, ik ben zelf altijd geneigd om dezelfde kleurtjes bij elkaar te zoeken, maar dit is echt super vrolijk! Heel leuk!

Liefs,
Wendy

Tineke's hobby zei

wat een super mooie kaart heel mooi die stempel en heel mooie kleuren
Groetjes Tineke

Anoniem zei

Vrolijke kaart met leuke kleurtjes.
Groetjes, Myriam

Marjanne zei

een fantastisch leuke kaart!

Crealin zei

Wat een pracht van kaart Durvina, die katjes zijn echt heel mooi!

Groetjes,

Lins x

Agnes zei

Geweldig kaartje Durvina! En wat een super gave stempel is dit.

Groetjes, Agnes

Gusta zei

wat een gezellige kaart

gr Gusta

Lacey Stephens zei

What a wonderful card!! Thanks for playing along with our Lemonade challenge! We have another fun challenge this week...Punch it - use punches or die cuts! We hope you can play along again!
~Lacey
www.stampandcreate.com
Wags 'n Whiskers Co-Owner