dinsdag 6 maart 2012

Happy Birthday


Deze kaart heb ik al een tijd terug gemaakt en is toen ook al verstuurd naar een mede blogger!
Maar ik had hem nog niet op mijn blog laten zien.


Het mooie papier dat ik heb gebruikt is van Authentique.
De bloemen zijn gemaakt met een Die Namic stans en vastgezet met een brad.
De swirl is gemaakt met een Magnolia Doohickey.
De tekst is van Papermania.


De schattige Tilda with Balloon is ingekleurd met Derwent en de ballon is bewerkt met Stickles.

Ik ben deze week druk met een aantal andere dingen, dus heb geen idee of jullie deze week nog wat van mij horen.
Maar ik doe natuurlijk mijn best!

Vanmiddag ook nog even met de kids verkleed keren passen i.v.m. het feest wat ons hier te wachten staat "700 jaar Goedereede", op school zijn ze met de voorbereidingen al bezig.
Het is dan de bedoeling dat de kinderen in Middeleeuwse kleding gaan!!
Ik laat jullie vast nog wel eens een foto zien.

Fijne dag allemaal en weer bedankt voor jullie bezoek.


33 opmerkingen:

Jolanda zei

wat een schatje:0) die bloemen van vilt vind ik superzzz!
grtz Jolanda

Wilma zei

Supergaaf kaartje!
Prachtig in dat blauw met bruin!!!
Liefs, Wilma

SandraR zei

Wat een leuk feest hebben jullie in het vooruitzicht! Hou ik wel van!
En wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, Durvina!
Mooie kleurencombinatie en details! En weer prachtig ingekleurd...

Liefs, San

Linda zei

wat een schitterend kaartje
gr linda

Miranda Slagboom-de Groot zei

Het is een plaatje hoor. Die plooien zijn mooi gekleurd.
Groetjes Miranda

Marjan zei

Weer een heel mooi kaartje, Durvina! Ik vind de vilten embellishments en de kleuren erg mooi hierop!

Groetjes, Marjan

Debby Kuster zei

wat een lief kaartje.

groet Debby

Anoniem zei

Hoi Durvina, wat een geweldig mooi kaartje is dit.
De vilten bloemetjes vind ik super leuk.


Groetjes uit een zonnig Dirksland

jans zei

wat een mooie kaart durvina en wat een mooie kleuren combinatie grt jans

Chantal zei

Wat een warme en aaibare kaart zo met die verschillende texturen! Mooi hoor!
Groetjes,
Chantal

Unknown zei

Hallo Durvina, wat een prachtig mooi kaartje, ik vind die kleuren erg goed combineren en die vilten bloemetjes zijn erg leuk. Groetjes, Frea

Cobie zei

Wat heb je weer een Prachtige kaart gemaakt! Geweldig!

Groetjes Cobie

Irene zei

Een toppertje in schitterende kleuren Durvina!
Vee plezier met de kinderen en het dorpsfeest!!!

Liefs, Irene

Kaatje zei

schattig kaartje! heel leuk die bloemen van vilt.

groetjes,
Annika

Dina zei

wauh prachtig weer super

GerJanne zei

Hoi Durvina,
wat een bijzondere kleurencombi. Heel erg leuk. EN de plooien in de jurk zijn weer fantastisch!

Groetjes,
GerJanne

Martha zei

Wat een prachtige kaart en super mooie bloemen!!
Groetjes,
Martha

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super mooi kaartje, de bloemen zijn zo mooi bij dit papier, leuk de brads die je erbij hebt gebruikt.

groetjes jolande

Tineke van der Linden zei

Wat een supermooie kaart! Prachtig zijn de bloemen van vilt.
Leuk zo'n middeleeuws feest. 'k Ben benieuwd naar de foto's.
Groetjes Tineke

Lenie Hempen zei

Wat een schatje Durvina.
Echt een lieverdje.

Gr Leny Hempen

Hanneke zei

Zo leuk! Heel mooie kleuren en lieve Tilda! Leuk die glitter op de ballon. Groetjes, Hanneke

Colien zei

Fantastisch kaartje, super van kleur!!
grtz.Colien

natje zei

Supermooi kaartje!!
Heel er mooi gemaakt.

groetjes

Liesbeth zei

Mooi als altijd, en wat zijn die bloemen van vilt mooi, ik heb het in huis dus moet het ook eens gaan uitproberen,.
gr. Liesbeth

Unknown zei

Wat een pracht kaart Durvina en wat een moooie kleuren super

Liefs Nellie

Diana zei

Heee...die komt me bekent voor (LOL), hij heeft hier een hele lange tijd op de kast staan pronken. Vind hem prachtig, bedankt nog.
Groetjes Diana.

Enny zei

Een prachtige kaart en zulke lieve Tilda !! Mooie kleuren ook !! Groetjes Enny

Miranda zei

super kaartje weer en dat papier is ook erg mooi !
Liefs,
Miranda

stempelfreaks zei

Wat een prachtig kaartje weer Durvina.
Groetjes Astrid & Larissa

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat een mooie kleuren, leuke details en het lijkt wel een 3D kaartje. Wat springt Tilda eruit.
Veel details, die bij elkaar een schitterend geheel vormen Durvina.
Ik vind hem echt ontzettend leuk geworden!! De bloemen super.
Zo beter kan ik het niet schrijven. Gezellige groetjes weer van Lida

Chantal zei

Ohh Durvina, wat een schitterende kaart met dito details zeg! Prachtig! Lieve groetjes, Chantal

Mary zei

Prachtige kaart!! Mooie kleuren en de vilten bloemetjes zijn helemaal top!
Veel plezier bij het jubileum feest!!
Groetjes Mary

Jolanda Cuper zei

Wow schitterende kaart! Prachtige kleuren en details!
Groetjes Jolanda.