zaterdag 10 maart 2012

Made with love & Sneak peak


O, wat is ze schattig!
Deze stempel vind ik echt onweerstaanbaar, dus ik heb deze aan mijn "collectie" toegevoegd.
Onze Rhode (6)  vind deze stempel ook zo schattig, ze wil graag op ballet!!


De kaart is gemaakt met het o zo mooie papier van Pion Design.
Ik moet zeggen dat ik deze papierlijnen SUPER vind.
De bloemen toef heb ik verrijkt met wat veren, dat heb je als je weer eens tussen al je spullen aan het snuffelen bent, dan kom je weer wat ouder materiaal tegen en dat is weer o zo leuk om te gebruiken.


Tilda with Ballet shoes, komt uit de nieuwe Prince & Princesses serie van Magnolia.


Op de leuke Doohickey tag is een tekst (evenals onderaan!) van Magnolia gestempeld. 


De tag en de stempel zijn afkomstig uit de webshop van Harlekino.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:


En dan laat ik jullie nog een Sneak-peak zien voor de workshop die ik aankomende zaterdag geef.
We gaan dan een boekkaart maken en nog een kaart, en we gaan werken met Distress inkt en Derwent potloden.


Allemaal een heel fijn weekend toegewenst, en ik hoop jullie snel een blog-bezoekje te brengen!!


38 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooi, schattig kaartje, Tilda ziet er schattig uit, mooi jurkje heeft ze aan.

groetjes jolande

Tineke van der Linden zei

Oohh wat een schatje is deze Tilda! Je hebt een superlief kaartje gemaakt.
Groetjes Tineke

Miranda Slagboom-de Groot zei

Dat ziet er geweldig uit.
Groetjes Miranda

Judith zei

Hoi Durvina,

Bedankt voor je berichtje op mijn blog. ik heb ook bij jouw rondgekeken. Wat een prachtige kaarten allemaal. Ook deze kaart is erg mooi!! Mooi ingekleurd!

Ik kom vast vaker een kijkje nemen en ga je volgen!

Groetjes Judith

tanja zei

prachtkaart durvina prachtig kleurtjes ook en te gek lief plaatje xx tanja

Plony zei

Wauwwww, wat een onwijs gave kaart!!!!! Te gek gewoon.
Groetjes,Plony

Marrie zei

Hallo Durvina,

Je kaart ziet er mooi uit leuk gedaan hoor.

Groetjes Marrie

Joke zei

Wat een enig kaartje en een schatti
g stempeltje ook leuke kleuren gebruikt.
groetjes Joke

Anke zei

Wat een schatje. Inderdaad een hele leuke stempel
liefs Tessa & Anke

Cinderella zei

Wauw echt een schitterend kaartje zo lief

groetjes en voor jou ook een fijn weekend
Cindy

Unknown zei

Ja ze is zeker schattig Durvina ik kon der dan ook niet laten liggen hiii , maar oh oh wat het je er een schattig kaartje mee gemaakt prachtig.

Lieve groetjes Suze

Jacqueline Presentje zei

Wat een geweldige kaart weer met een pracht van een stempel ! Mooi papier ook !
Groetjes, Jacqueline

Linda zei

Wat een lief kaartje, ook heel leuk die veertjes erin
gr linda

Martha zei

Oh, wat een schitterende kaart, mooie details!!!
Groetjes,
Martha

Miranda zei

Wat een te gek gaaf kaartje !!! Echt geweldig mooie kleuren en dat stempeltje is ook super
Liefs, Miranda

Marlies zei

Een super mooie kaart! Ook prachtig papier. Ik heb deze ook nog liggen en vind het bijna zonde om er in te knippen! Ook een leuke Tilda! groetjes, Marlies

Colien zei

Lief kaartje heb je weer gemaakt, Durvina! Mooie kleurtjes en leuke details, erg gaaf geheel!
grtz.Colien

Annemarie en Merit zei

wat een schatje is het toch, hier is ze ook al door Merit ingekleurd en (bijna klaar)...
Zelf hebben we ook deze Tilda gekregen(Merit kon ze niet weerstaan)..

liefs annemarie en merit

Unknown zei

Wat een beeld van een kaart en Tilda is ook zo lief leuke kleuren ik vind het een pracht kaart

Liefs Nellie

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooi kaartje weer Durvina, erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Sanne zei

Ahhhh, wat een schat van een kaart! De nieuwe serie is weer helemaal leuk!

Liefs Sanne

creacora zei

Gweldig deze ballerina Durvina wat heb je mooi papier gebruikt ook ik vind het een BEAUTY !!

Groetjes Cora

Lenie Hempen zei

Wat een schatje Durvina.
Echt super lief.
Heel mooi van kleur.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Cobie zei

Wat een geweldig kaart, Durvina!!

Groetjes Cobie

Marijke zei

Dit is idd een heel erg schattig afdrukje!! En wat een beeldschoon kaartje heb je ermee gemaakt!! Succes met je workshop!

Groetjes, Marijke en Chantal

angeleef zei

Wauw zeg! Dat ziet er ongelooflijk knap uit. Goed dat je zoveel foto's hebt genomen, dan heb ik het gevoel dat ik geen enkel detail uit die mooie collectie details heb gemist :)
Groetjes
**Evi**

Hetty zei

wat een lief en mooi kaartje

gr hetty

CreaLautje zei

spannende sneak peak!!
hihi... jij weet wel kijkers te trekken voor de volgende blog hihi.. ben benieuwd!!

maar dit eerste kaartje is zo lief!!
wat een leuk stempeltje is het zeg!!
die heb ik even gemist!!
heel mooi kaartje weer

groetjes Crealautje

Janny zei

Wat een plaatje heb je er van gemaakt zeg, zulke prachtige kleuren, en het papier is idd zo mooi, en de details zijn zo mooi, liefs Janny

Irene zei

Dit is wel een van de leukste van de nieuwe serie en je hebt haar zo mooi ingekleurd! Ze is echt een prima donna in de spotlights op je prachtige kaart!

Liefs, Irene

marion zei

Prachtig papier en schitterend kaartje Durvina. Liefs, Marion

Ibarra Creations 4U zei

This is such a beautiful card and has so many details!!! :)

Gabby zei

Saw your project at Simon Says. BEAUTIFUL card! The image and coloring is fabulous and all of the details, down to the slipper charm, are divine. :)

ellen vargo designs zei

WOW! Your project is beautiful - so many elegant layers! Thanks for sharing it with us at Simon Says Stamp and Show! Ellen :)

Chantal zei

Dit is idd een hartstikke leuke stempel! Leuk ook met zo'n oranje jurkje, dat zie je niet zo vaak! Het geheel is een plaatje geworden!
Groetjes,
Chantal

Diana zei

Wat een prachtig kaartje Durvina! Ik heb zelf even getwijfeld over dat stempeltje maar ze is geweldig!
Groetjes Diana.

email: Steph@SimonSaysStamp.com zei

I love the different textures you have on here!! So interesting to look at! Beautiful coloring too!

Thanks for sharing your creativity at the Simon Says Stamp & Show Challenge!!!
-Sarah

For More Opportunities:
*Follow Simon Says Stamp on Twitter
*Like Simon Says Stamp on Facebook
*Subscribe to Simon Says Stamp on YouTube
*Follow Simon Says Stamp on Pinterest
*Sign up for our Newsletter

Dina zei

wauh wat mooi echt super,bedankt voor je deelnam bij scrap & more