vrijdag 2 maart 2012

Spanish Tilda


Wat een leuke kleuruitdaging hebben ze bij Magnolia Down Under.
En ik vind het effect van deze kleurcombi verrassend !
Voor deze kaart heb ik een mix van een aantal scrap papieren gebruikt van diverse Magnolia collecties.


Spanish Tilda is geverfd met Distress inkt en als je goed kijkt kun je deze keer zelfs het effect zien van Twinkling H2o, en om Tilda heen heb ik de achtergrond wat geverfd en om haar "lijnen"heb ik Stickles gebruikt.


De kaart is afgewerkt met een frisse bloementoef en wat takjes, verder heb ik voor de afwerking Lint en een vlinder gebruikt.


39 opmerkingen:

Sanne zei

Geweldig, deze kaart! Heel erg mooi. Deze stempel is zo lief, maar jij hebt hem ook nog eens prachtig ingekleurd! Top! Zeker met zo'n mooie grote roze strik!

Liefs Sanne

Lori zei

So pretty, it's been a while since I've seen this stamp, so what a nice treat and I love how you've arranged the flowers, gorgeous! Thanks for joining us at MDUC!

Sanne zei

Oranje strik bedoel ik natuurlijk! De bloementoef is ook zo mooi!

Liefs Sanne

Unknown zei

Wat een dotje van een kaart Durvina en ik vind die kleur combi heel erg mooi

Liefs Nellie

jans zei

wauw durvina wat een schitterende kaart en wat een vrolijk zonnig kleurtje krijg gelijk zin in de zon jammer dat we nog even moeten wachten maar jou kaartje maak veel goed grt jans

Neline zei

Ik vind de kleurcombi ook heel erg leuk! Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. Leuk deze spaanse tilda weer eens voorbij zien komen.
groetjes
Neline

Chantal zei

Hi Durvina, de kleurencombi is inderdaad verrassend, maar zeer mooi! Je kaartje sprankelt gewoonweg! Lieve groetjes, Chantal

Jolanda zei

gaaf spul dat twinkling H2O en de glitters zijn idd goed te zien! Ik vind je kaart hartstikke leuk:0)
grtz Jolanda

Hannie zei

Wat een gaaf kaartje zeg! Erg mooi.

Groetjes Hannie

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart durvina.

groetjes karin

Liesbeth zei

Mooi gemaakt hoor Durvina.
gr. liesbeth

Cobie zei

Super leuk kaartje, Durvina!

Groetjes Cobie

Irene zei

OLE, FIESTA!!!!!!

Goed weekend, Irene

angeleef zei

Inderdaad een verrassende kleurenkeuze, maar je kaart is echt superleuk geworden! Heel mooi!
Groetjes
**Evi**

GerJanne zei

Hoi Durvina,

ja, die kleurencombi ziet er heel bijzonder uit! Niet echt Spaans, maar wel apart.
Mooi met die stickels langs de rand.
Groetjes,

GerJanne

Marjanne zei

deze kaar is echt leuk zeg, heerlijk hippe kleurtje

Mariken zei

Wat een spetterend kaartje! Erg leuk!
Gezellig weekend, gr-jes Mariken.

Vicky zei

This is so gorgeous Durvina...

have a great weekend hun...big hugs Vicky xx

Lenie Hempen zei

Een prachtig mooi kaartje Durvina.
Echt schitterend.
Super mooie kleurencombinatie.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Sandra zei

leuke kaart
gr sandra

Corrie zei

Wauwwww wat een super mooi kaartje!!!

Groetjes Corrie

Louise zei

Plaatje van een kaart en schitterend ingekleurd!

Martha zei

Wow, wat een pracht kaart, heerlijke kleuren ook!
Groetjes,
Martha

Marijke zei

De kleurencombi is erg verrassend en fris!! Prachtige kaart en mooie bloementoef!

Groetjes, marijke en Chantal

Joke zei

supergaaf kaartje leuk stempeltje en frisse kleuren gebruikt.
groetjes Joke

Karin zei

Wat een prachtig kaartje! Mooie kleuren, en die glitterrand maak het helemaal af!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Het is een plaatje.
Groetjes Miranda

nettie53 zei

mooi zonnig kaartje
groetjes,
Nettie

Marga50 zei

Wat een hele mooie kaart Durvina en je kleuren zijn heel erg mooi. Super.!! Groetjes en een fijn weekend, Marga.

Colien zei

Werkelijk schattig! Inderdaad verrassende combinatie van kleuren, maar doet wel lente-achtig aan, leuk!!
grtz. en fijn weekend, Colien

Enny zei

Wat een super kaart !! Heel mooie kleuren, en de stickles zijn prachtig !!! Groetjes Enny

Danielle zei

Durvina,
Het is inderdaad een prachtige kleurencombi en je Stickles-randje maakt het helemaal af! Geweldig mooi kaartje!
Groetjes Danielle

Mary zei

Super gaaf kaartje!! Deze tilda vind ik helemaal geweldig, gezien ik in Spanje woon!! Ik ga beslist op zoek waar ik deze kan kopen.
Het kaartje heeft hele leuke frisse kleurtjes, en leuk dat glitter effect!
Groetjes Mary

Angela zei

Hoi Durvina

Schattige kaartje, leuke stempel, schitterende papier en mooi versiert.

Groetjes Angela

Chantal zei

Wat mooi zo met die rand van stickels rondom Tilda! Idd een verrassend mooie kleurencombinatie!
Groetjes Chantal

Marrie zei

Hallo Durvina,

Wat een mooie kaart ik hou van die kleuren.

Groetjes Marrie

Janny zei

Wat een plaatje zeg prachtig, alle klopt de kleuren de glitters het papier prachtig, liefs Janny

CreaLautje zei

wauw!! wat een gezellige kaart zeg!!
de lente roept!!! bij die mooie kaartje!

Tineke van der Linden zei

Wat een schitterende kaart!!! Supermooi in deze kleurencombi. Ik vond de challenge best lastig maar jij hebt het knap gedaan.
En...in het echie is tie nog veel mooier. Hij hangt te pronken aan mijn kaartenrek ;-)
Groetjes Tineke