maandag 19 maart 2012

Pief, Paf, Poef.......


Voor deze kaart  moet je eigenlijk eerst de eerste 3 foto's bekijken en de tekst erbij lezen....


De kaart is voor een kleine vriend van mij gemaakt!


Hij is zaterdag jarig geweest en is een echte boef vandaar....


Deze toepasselijke afbeelding geverfd met Distress inkt en met Twinkling H2o bewerkt.


Het stoere ventje is een stempel van Nellie Snellen en heet revolver held.
Het papier weet ik helaas niet te vertellen waar het van is, ik heb het al een hele tijd!
De letters en het cijfer zijn gemaakt met een alfabet stans van Qiukutz, en kraftblokletters zijn van Jillybean Soup.
De kaart is afgewerkt met een sterren van MFT en brads.

Fijne dag!


30 opmerkingen:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Heel erg leuk en stoer!!

Groetjes agnes

Irene zei

Hier ben ik dus echt helemaal weg van Durvina, wat is dit een gave kaart..stoer en lief!!!!!

Liefs, Irene

Cornelie zei

Wat een leuk kaartje!
Groetjes Cornelie

Hannie zei

Wat een gave jongenskaart!

Groetjes Hannie

Joke zei

Wat een geweldig mooi kaartje lekker stoer leukstempeltje en leuk met de teksten erop.
groetjes Joke

Chantal zei

Wauw Durvina, wat een topkaartje weer en wat stoer! Lieve groetjes, Chantal

Agnes zei

Super leuke jongens kaart!
Geweldig plaatje voor een 3-jarige.
groetjes, Agnes

GerJanne zei

Hoi Durvina,

wat een leuke kaart!! Echt voor een klein boefie. En wat heb je de boef weer mooi ingekleurd.
Groetjes,

GerJanne

Neline zei

Wat een leuke stoere kaart!
Papier past ook helemaal bij het ventje,
groetjes
Neline

Fieneke zei

Super kaartje, wat een mooie kleuren en een geweldige stempel voor een kleine boef.
Groetjes Fieneke

Jacqueline Presentje zei

Een hele stoere en leuke kaart!
Geweldige tekst ook :)

Groetjes,Jacqueline

Henriët zei

Wat een super stoere kaart is dit geworden zeg!
Groetjes van Henriët

Riet zei

Ohhh Durvina,wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Lenie Hempen zei

Wat een super gaaf,en stoer kaartje Durvina.
Echt helemaal geweldig.

Gr Leny Hempen

Sinikka zei

OOH Durvina, wat een schitterende kaart. Zo mooi ingekleurd!!!!! Jammer dat ik geen jongen ben en jarig was.
Groetjes Sinikka

Astrid en Brenda zei

Wat een leuke jongens kaart heb je gemaakt.
Groetjes Brenda.

Marijke zei

Geweldig leuke en stoere jongenkaart! Leuke tekst ook!!

Groetjes, Marijke en Chantal

SandraR zei

Wat een stoertje, Durvina!
Echt prachtig! Hj zal hem vast prachtig gevonden hebben!!!

Liefs, San

Yvonne zei

Ik vind 'm helemaal leuk geworden. Echte een stoere kaart, voor kleine boefjes :). Groetjes, Yvonne

Mariken zei

Wat een toffe, stoere kaart en de kleuren zijn prachtig!
Gr-x-jes Mariken.

Colien zei

Superleuke jongenskaart, erg mooi met al die leuke details!
grtz.Colien

Margo zei

Waaw Durvina,
wat ontzettend knap ingekleurd zeg !
Heel erg leuk kaartje !
Liefs
Margo

Chantal zei

Wat een supergeweldige jongenskaart! Erg leuk die stempel in combinatie met die sterretjes!
Groetjes,
Chantal

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig leuk jongenskaartje Durvina, erg mooi!
Groetjes van Jacqueline

Martha zei

Stoer hoor!! Heel mooi gemaakt!
Groetjes,
Martha

Cobie zei

Wat een geweldige, leuke en stoere kaart heb je gemaakt!!

Groetjes Cobie

Sanne zei

Wat een super stoer kaartje! Ik vind hem weer geweldig! Doe je de groetjes aan mijn kleine vriendin?

Liefs Sanne

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige kaartjes heb je weer gemaakt durvina.

groetjes karin

Marjanne zei

o wat een super leuke kaart!

Hanneke zei

Hoi Durvina,

Ik vond de kaart heel erg mooi. Ik wilde gelijk de schieter hebben. Maar de eitjes vond ik nog leuker maar ik mocht ze niet alledrie tegelijk open maken van mama. Snap je dat nou?! Dankjewel hoor..!

Wat een leuke en mooie dingen heb je weer gemaakt, Durvina! Leuke foto's van de ridder met zijn jonkvrouwen! Erg leuk!

Liefs Tijmen en Hanneke