zaterdag 5 juli 2014

Marianne Design #1


Mijn 1e kaartje als Gast Designer bij Marianne Design.
Deze keer een strakke kerstkaart, eentje waarvan je er gelijk meerdere achter elkaar kan maken om je voorraad lekker aan te vullen ;)


Zoals je op deze foto kunt zien heb ik de kraftlaag opgehoogd met foam, geeft net een extra leuk effect.

Hier een lijstje van de door mij gebruikte Marianne Design Materialen:
Collectables COL 1360
Pretty Paperbloc "Woodland Christmas" PB 7044
ClearStamp "Merry Christmas" CS 0896


14 opmerkingen:

Linda Visser - van der Velden zei

Heel gaaf kaartje!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Het is net een echte kerstbal. Prachtige mooie warme kerstkaart.

Solange Barreto zei

Olá Durvina!!!
Ficou lindo. Amei.

martina's kaartjes zei

het werd een hele leuke kaart met dat doorkijkje ! mooi
grtjs,martina
x

Jeannette zei

Erg mooie kerstkaart Durvina, leuk idee en inderdaad lijkt het me een "snelle ". het lijkt of de hanger van de kerstster een lipje van een blikje is, klopt dat of is het van eenn mal? groetjes en nog een fijne zondag, Jeannette

Neline zei

Dat is gelijk een leuke binnenkomer! Je kaart is echt heel erg leuk geworden, ik ben benieuwd naar nr 2;)
groetjes
Neline

Erica ♥ zei

Een hele gave kerst kaart is dit, mooi ☺
Een leuke en gezellige (knutsel) zondag nog ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Marjan zei

Geeft inderdaad diepte aan de kaart, mooi hoor!

Ellen zei

Leuke kerstkaart! Verhoogd opplakken geeft altijd wat diepte aan je kaart en dat is zeker mooi.
Groetjes, Ellen

Anoniem zei

Bijzonder mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Anita Meijer zei

Prachtig Durvina.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Ha Druvina,
wat een leuke strakke kaart is dit. Ik hou hiervan! Leuk bedahct!
Groetjes,
GerJanne

Enny zei

Proficiat met je gastdesign bij Marianne ! Heel mooie kaart ! Groetjes Enny

Sinikka zei

Leuk met zo vlugge kaarten en ik vindt de hanger onwijs gaaf. Is dat van een stansje???
Ziet er mooi uit.
Liefs Sinikka