maandag 21 juli 2014

Marianne Design #6


Hier inmiddels alweer mijn 6e bijdrage voor Marianne Design.
Weer een kerstkaart en met niet al teveel poespas, dit omdat ik een stans heb gebruikt die ik een andere dimensie heb gegeven, hieronder laat ik jullie graag zien hoe ik hem heb gebruikt.
Het is toch leuk als je stanzen op meerdere manieren kunt gebruiken, dus ik hoop dat je wat aan het idee hebt.
De Snoesjes stempel is ingekleurd met Distress inkt, eromheen heb ik wat stickles gebruikt voor het bling-bling effect.


Ik heb het figuur 2x uitgestanst, en daarna tegenover elkaar gelegd.
Als je naar het geheel op de foto hieronder kijkt kun je zien welke "krullen" ik aan beide zijden heb weggeknipt.


Je plakt de overlappende stukjes op elkaar en zo maak je een ovaal vorm met de stans.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, veel succes ermee!

En dan natuurlijk nog mijn "boodschappenlijstje met spullen die ik heb gebruikt voor deze kaart:
Creatables  LR0322
Sterren CA3112
Craftables CR1280
Clearstamp Snoesje 3HM9468
Paper bloc PK9100


9 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Durvina, inderdaad altijd leuk om zoveel mogelijk plezier aan je mallen te beleven door hem op meerdere manieren te gebruiken. Deze "ovaal" komt zo ook leuk over en wat een schattig afdrukje. Mooi ingekleurd en bedankt voor de tip,
lieve groetjes Miranda

Marleen zei

Mooie kaart Durvina!
Ontzettend leuk gedaan met de snijmallen.
Groetjes, Marleen

Anoniem zei

Leuk idee, het gebruik van je stansjes op deze manier!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Tineke van der Linden zei

Wat een schattig kerstkaartje! Leuk hoe je het ovaal hebt gemaakt.
Groetjes Tineke

Cobie zei

Het is een leuke kaart Durvina. Om zo mallen te gebruiken is een goed idee, dit idee kan misschien ook bij andere mallen worden toegepast. Ik ga het zeker een keer proberen.

Groetjes Cobie

Unknown zei

Wat een lief kaartje en bedankt dat je laat zien hoe je ook 2 verschillende stansen kunt gebruiken om 1 ovaal te maken,super!
Groetjes en een fijne dag, Ageeth

Cinderella zei

Een mooie kerstkaart Durvina en bedankt voor het delen van jouw leuke gebruik van de mooie mal
Een fijne dag
Liefs Cinderella

Ingen zei

Jeetje jij bent echt al helemaal met kerst bezig. Wat goed, mijn hoofd staat er nog niet naar ;-) Ik vind het wel een hele leuke kaart.

Henriët zei

Wat een leuk idee om de stans zo te gebruiken. Zo maak je er ineens een hele andere vorm mee. Je kaart vind ik erg mooi geworden. Er hoeft ook echt niet mee poespas op deze kaart. De afbeelding komt zo erg mooi tot z'n recht.
Groetjes van Henriët