dinsdag 29 juli 2014

Marianne Design #8


 
Tja en dan is het inmiddels alweer eind van de maand Juli, dat betekend inmiddels weer mijn laatste kaart als Gast Designer voor Marianne Design.
Ik ben weer heerlijk aan de slag gegaan met mijn favoriete Distress inkt en heb daar dus de afbeelding mee ingekleurd.
Natuurlijk volgt hier nog het lijstje met gebruikte Marianne Design artikelen:
Collectables COL1362
Papierblok PK9110
Creatables CR1280
Snoesje stempel HM9467
Glitter sterren CA3112
Tekst "Merry Christmas" CS0896
 


10 opmerkingen:

Anoniem zei

Ooh, wat een schatje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

lenywim35 zei

Prachtig kaart Durvina Kan me voorstellen, dat je het jammer vindt dat aan je gastdesignershop al weer een einde is gekomen.
gr leny w

Mieke zei

Prachtige kaart!

Cinderella zei

Hoi Durvina ,
Wat een leukerd heb je weer gemaakt
Mooie en leuke mallen maakt MD jammer dat het weer voorbij is maar ik ben natuurlijk ook benieuwd naar alles wat nog gaat komen .Het is altijd weer genieten en mijn ogen uitkijken.
Liefs en Creatiefs
Cinderella

Original handmade by Janneke zei

Ooh het is een prachtig kaartje geworden Durvina.Jammer dat de maand zo snel voorbij is gegaan en dat je taak als GD er al weer op zit.
Ik heb genoten van je creaties!

Groetjes Janneke

Natasja's Kaarten zei

Wat een geweldig kaartje laat je hier weer zien. Erg leuk!

Groetjes, Natasja

Miranda Slagboom-de Groot zei

Het is een prachtig kaartje.
Groetjes Miranda

Joke de Wit zei

Leuk kaartje Durvina,mooie matrialen heb je gebruikt.Groetjes Joke

GerJanne zei

Ha Durvina,
het is weer een plaatje. Het inkleuren is zo prachtig....Vind ik altijd knap, ik worstel nog wel eens met het inkleuren...
Groetjes,
GerJanne

Ina ( Frysk Famke ) zei

Hallo Durvina,

Wat een schitterende kaart

Groetjes Ina