woensdag 23 juli 2014

Marianne Design #7


Voor deze creatie heb ik een tag gebruikt, het is alweer een tijdje terug dat ik een tag heb bewerkt, en dit vind ik toch altijd wel erg leuk om te doen.
In het teken van de liefde!!
Bij deze kaart is deze tekst wel van toepassing:
"Something old, something new, something borrowed...."
Het papier wat ik heb gebruikt is het nieuwste Paperbloc van Marianne Design.
Don en Daisy zijn ingekleurd met distress inkt, en de tekst ernaast hoort bij het uigestanste hart (rechts!)

Hier nog mijn lijst met gebruikte materialen:
Pretty paper bloc PK9110
Glittersterren CA3113
Don & Daisy DD3303
Creatables Eifeltoren CR1220
Creatables sneeuwvlok LR0185
Collectables hart COL1334


9 opmerkingen:

Enny zei

Een prachtige kaart, zo romantisch, en de stempel is schattig ! Groetjes Enny

GerJanne zei

Hoi Durvina, wat een superleuke liefdeskaart! Die tag alleen is al enig!
De kaart hieronder had ik even gemist.
Ook al zo gaaf!
Groetjes,
GerJanne

Anoniem zei

Super mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Muuske zei

Leuke label.Mooie tekst erbij.groetjes Margo.

Cinderella zei

Hoi Durvina wat een schitterende tag heb je met die geweldig leuke spulletjes van MD gemaakt
Nog een fijne avond
Liefs Cinderella

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Durvina.Groetjes Joke

Angela zei

WOW Durvina schitterende kaart.

En wat leuk dat je een ook gezellig kijkje bij mijn blog kwam nemen.

Groetjes Angela

Alina zei

heel erg mooi, Durvina, leuk idee!!!

De hobbydroom zei

Wat een schitterende tag heb je gemaakt Durvina! Echt super :)

Liefs, Mandy
ps. bij Harlekino heb ik vorige week je prachtige creaties in het echt bewonderd! Was erg leuk om ze zo te zien!