zaterdag 7 april 2012

3x


Vandaag 3 kaarten van mij!
Ik heb ze deze week gemaakt toen een vriendin een dag kwam knutselen, en ze zijn allemaal al verstuurd!!
De eerste heb ik gemaakt met papier van Marianne Design.
Het schattige afdrukje heb ik gekregen van Annemarie en Merit en de achtergrond stempel is van mijzelf, dus de perfecte combi voor een kaartje voor dit weekend, en ze zijn geverfd met Distress inkt.
De tekst vind ik ook zoooo leuk....
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Krea Teja.


Het papier van deze 2 kaarten weet ik helaas niet meer waar het van is, en ik heb het met deze 2 kaarten opgemaakt, dus kan het ook niet meer nakijken.
Dit kaartje heb ik gemaakt n.a.v. de sketch van Scrap&More.
Een aardig Clean& Simple kaartje voor mijn doe, en het afdrukje is ingekleurd met Prisma Colour, de ballon is bewerkt met Stickles.
Ook wil ik met deze kaart nog meedoen aan de challenge van Just Magnolia.


Helaas staat deze een beetje schuin op de foto!!
Dit schattige stempeltje van CC Design is ingekleurd met Prisma Colour.
En deze kaart is gemaakt n.a.v. de sketch bij Wednesday challenges.

Houden jullie mijn blog in de gaten, ik ga richting de 500 volgers!!
En ben een candy aan het samenstellen...
Dus houd je van candy's ........ 
Fijn weekend!


29 opmerkingen:

Irene zei

3x is scheepsrecht Durvina en ze zijn alledrie super leuk! Wat heb je de plooien in het jurkje goed voor elkaar gekregen en voor jouw doen idd behoorlijk cas-kaartjes!!!
Weer helemaal happy met met je man thuis??
Fijne Pasen, Irene

Cinderella zei

Hoi hoi,
Wat een schitterende kaartjes ik vindt ze allemaal even schattig
groetjes en vrolijk pasen
Cindy

GerJanne zei

Hoi Durvina,

ik vind het razend knap van je dat je met je gezin met nog jonge kinderen 3 kaartjes op 1 dag kunt plaatsen! En ze zijn ook nog alle drie geweldig. Mijn complimenten!

Groetjes,

GerJanne

Liesbeth zei

Wat zijn ze weer super mooi Durvina.
gr. Liesbeth

Het lijstje van brocante zei

Wat een lieve kaartjes weer.....hier moet je blij van worden ....als dit op je mat valt!!!!
Fijne Paasdagen voor jou en je gezinnetje!!!!
Met lieve groetjes,
Silvia

Miranda Slagboom-de Groot zei

Stuk voor stuk prachtige kaartjes.
Groetjes Miranda

Wilma zei

Lieve Durvina,
Bedankt voor je paaskaartje!! Superleuk..ik hoop dat je de mijne vandaag ook hebt gehad!!
De andere kaartjes zijn ook super!
Groetjes, Wilma

Riet zei

Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt Durvina.

Liefs Riet.

Tineke van der Linden zei

Schitterend mooi zijn ze alle 3 Durvina!! Maar de bovenste springt er wel voor me uit.
Groetjes Tineke

chrilvian zei

wat een schattig kaartje
leuk dat je meedoet met allthatscrapchallenge

Janine DT ATS

Danoesja zei

Hoi Durvina

Drie keer wauw, en wat zijn ze weer supermooi ingekleurd.

Lieve groetjes
Danoesja

Marjanne zei

ze zijn alledrie enig!! jee mid wat een volgers!!

Angela zei

WOW Durvina wat een schattige kaarten heb je weer gemaakt, mijn complimenten hoor.

Groetjes Angela

Sinikka zei

3 hele mooie kaarten. De eerste is mijn favoriet. Super mooi ingekleurd met DISTRESS;-D
Fijne pasen.
Lieve groetjes Sinikka

Jacqueline Presentje zei

Ik vind ze alledrie even leuk en mooi.
Fijne Pasen, Jacqueline

Mary zei

Erg leuke kaartjes!! Je wordt er helemaal vrolijk van!
De achtergrond stempel van de eerste kaart is geweldig!!
Fijne paasdagen, groetjes Mary

Colien zei

Jeetje, wat actief! En het zijn alledrie prachtige kaartjes, erg leuk! Vooral de middelste met de glimmende ballon en de leuke kleurtjes vind ik supers!
Fijne dagen!
grtz.Colien

Marijke zei

Drie prachtige kaartjes! Vind het kadertje met achtergrondstempel van de bovenste erg mooi!

Fijne paasdagen,
Marijke en Chantal

Lenie Hempen zei

Het zijn weer geweldig mooie kaarten Durvina.
Echt super lief,en leuk gemaakt.
Heb verder fijne paasdagen.

Gr Leny Hempen

Joke zei

3 hele mooie kaartjes en allemaal zo verschillend kaart nr 1 heeft mijn voorkeur maar vind de andere ook erg leuk hoor.
Fijne tweede paasdag groetjes Joke

Bernadet zei

Prachtige kaartjes Durvina!!
Prachtig papier heb je ook gebruikt bij allemaal

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige kaartjes Durvina, heel leuk! En bedankt voor je deelname aan de challenge van KreaTeja met je leuke paaskaart.
Groetjes van Jacqueline

Annette zei

Hoi Durvina, het zijn weer hele gave kaartjes. Ik merk ook als je met de challenge van Scrap&more meedoet, je je kaart sobertjes moet houden om aan de sketch te voldoen. Hij is prachtig om te zien. Suc6!
xoxo Annette

Christa zei

Hoi Durvina , wat een mooie kaart heb je gemaakt voor onze challenge !! Bedankt voor het meedoen bij KreaTeja. Christa.

Anneke zei

Super leuke kaart heb je gemaakt Durvina! Prachtig ingekleurd :)
Bedankt voor het meedoen met de Krea Teja Challenge! Groetjes Anneke

Chantal zei

Je hebt zeker niet stilgezeten! Wat een mooie kaarten allemaal!
Groetjes,
Chantal

Lindsay zei

great cards!

simone zei

wat een leuke kaartjes heb je gemaakt
bedankt voor je deelname aan onze bloghop
groetjes Simone dt lid scrap en more

Saskia van den Berk zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, leuk dat je aan onze bloghop meedoet!!
groetje Sas (DT-lid Scrap & More)