dinsdag 24 april 2012

Alleen maar onderweg, en genieten!

Jullie zullen wel denken, wat een tekst hierboven, maar dat zal ik jullie uitleggen!
Zoals jullie vorige week hebben kunnen lezen ben ik vorige week op vrijdag en zaterdag naar mijn lieve vriendin Wilma geweest en hebben we samen erg veel leuke en gezellige dingen gedaan, waaronder het bezoek aan de Art Specially beurs.
Maar afgelopen weekend had ik weer zo'n ontzettend leuk uitje.
Nu met mijn schoonzus, we hebben een heerlijk tripje naar Antwrpen gehad.
Lekker uit eten geweest, een leuke hotel overnachting, en zaterdag heerlijk geshopt in Antwerpen!
Maar als afsluiter ben ik zojuist weer terug van mijn  laatste uitje....
Mijn man vroeg mij afgelopen donderdag of ik mee ging met hem, hij moest voor zaken naar Stadskanaal, en omdat dat voor ons een behoorlijk eind rijden is zou hij daar een hotelovernachting nemen, en stelde mij voor, dan ga je toch lekker shoppen in Groningen.
Shoppen vind ik erg leuk, maar ik had zelf toch een ander idee.
Al vele malen hadden Irene en ik het gehad over een ontmoeting, en ik dacht Groningen winkelen???
Ik ga met Irene contact zoeken wie weet kan ik haar dan een bezoek brengen.
Zo gezegd zo gedaan dus ik heb Irene gisteren ontmoet.
Na een lange reis (zo'n 3,5 uur) kwam ik bij Irene aan, ik werd verwelkomt door haar lieve man Ben.
Ik had natuurlijk wat voor Irene & Ben meegenomen, lekkere Bolussen (hadden ze nog nooit geproefd!), en krakelingen, lekkere zoete lekkernijen uit Goedereede.
We ratelden gelijk aan een stuk door!
En wat dan zo gek is, het lijkt gelijk of je elkaar al echt kent!
Na een heerlijke lunch, zijn we naar Irene scrap domein gegaan, we hebben van alles bewonderd, en doordat Irene nog niet zo lang geleden jarig is geweest, heb ik mooie dingen van andere bloggers staan bewonderen!!
Half in de middag werden we door Ben (wat een gastheer!) verwend met thee en bonbons.
En daarna vloog de tijd om.....
Om 16:45 ben ik weer richting Stadskanaal vertrokken om mijn man op te halen.
De middag was erg leuk en Irene wat heb ik genoten, het was SUPER om je in het "echt" te ontmoeten, je bent een SCHAT.
En nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid.
En ik kan het natuurlijk niet nalaten om jullie een foto van ons te laten zien:


Ik wil graag al mijn nieuwe volgers welkom heten, (wat zijn het er veel!!).
Mijn volgende post kom ik toch echt weer met een creatie, ik heb ontzettend veel op mijn lijstje staan wat ik "moet" maken, en werk me daardoor mezelf een beetje tegen!!
Dus ik ga maar eens rustig mijn lijstje van boven naar beneden afwerken...
En tot gauw!




17 opmerkingen:

Marianne Schut zei

Ooooo, wat klinkt dat allemaal super gezellig Durvina! Nou als je een keer richting de Veluwe komt, Beekbergen....je bent van harte welkom hoor! Enne Bolussen! ik ben er gek op! Mijn vader komt uit Vlissingen en zijn broer en zussen wonen daar nog, dus als mijn vader en moeder een bezoekje aan het prachtige Zeeland hebben gebracht dan is het standaard Bolussen meebrengen voor mij, hihi! Maar wat ontzettend leuk dat je Irene in het echt ontmoet hebt, Leuk he, door het bloggen lijkt het alsog je elkaar al jaren kent en bouw je gewoon een band op met elkaar. Dan is het extra leuk om elkaar eens in het echt te ontmoeten en dan eens lekker uitgebreid bij te kletsen! Succes met je lijstje afwerken, hihi! Groetjes Marianne

Jopie zei

wat geweldig om eens bij Irene op bezoek te gaan want met sommige bloggers heb je toch het gevoel of je ze al jaren kent en als je dan de kans krijgt helemaal geweldig.
groetjes jopie

GerJanne zei

Ha Durvina,

wat ontzettend leuk om te lezen, dit bericht. Irene had er zoveel zin in je te ontmoeten! Maar aan een stuk door gekletst? Daar snap ik nou helemaal niets van....met Irene??? Die zegt toch bijna niets???

Hahahahahaha, je hebt wel gehoord misschien dat ik samen met haar en Mieke op de beurs heb gelopen in Hardenberg?? Het was ook zo super gezellig! We hadden elkaar ook nog nooit gezien en het is net of je elkaar al tijden kent...
Wat een verrijking dat bloggen en scrappen.

Lieve groetjes en als je bij mij in de buurt bent: ook welkom hoor!

GerJanne

Irene zei

OOOOOOOOH Meis wat een verhaal en die foto...........knip mij er maar snel af naast zo'n stralende jonge blom met een prachtige bos krullen!!!
Ik vond het zo onwijs leuk dat je werkelijk dwars door Nederland rijdt om een middagje naar Groningen te komen en het is precies zoals je schrijft.....alsof we elkaar al jaren kennen!!! Wat een heerlijke hobby hebben we toch en wat een bijzondere contacten ontstaan er door. Ik kon je Mam zijn maar net als bij Mieke valt het leeftijdsverschil helemaal weg omdat we gewoon "scrapgek" zijn en daardoor altijd iets gemeen hebben en verder ook genoeg te kwebbelen dus het is GENIETEN!!!
Heel veel dank dat je hebt willen komen en voor al het lekkers en leuks dat je bij je had, ik heb weer iets geleerd maar dat komt vanzelf wel op mijn blog als het af is!

Heel veel liefs, Irene

Linda zei

Ohhhh dat is leuk zeg, wat fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben
groetjes Linda

Aartje zei

Hallo Durvina, wat een leuk idee om het hele land te doorkruisen om bij Irene op de koffie te gaan. En heerlijk die bolussen!
Groeten, Aartje

Nicole zei

Hey Durvina, dank je voor je lief berichtje op mijn blog en dat je (eindelijk, hahahah) volger bent geworden. Lief van je!! Ik heb van Irene al gehoord hoe geweldig jullie dagje samen is geweest en dat ze super genoten heeft. Zoooo bijzonder, elkaar nog nooit écht ontmoet en dan nu net of je elkaar al heeeeel lang kent. Leuke herinnering, die foto!! Jullie staan er mooi op. Tot een volgende keer. Liefs, Nicole

marijke zei

dit klinkt wel heel gezellig allemaal zeg

Sinikka zei

Hoi Lieve Durvina, Wat bof jij toch met zo veel leuke weekenden. Het is je van harte gegund. Helemaal geen slecht idee om het een met het ander te combineren. Leuke foto van jullie tweetjes.
Lieve groetjes Sinikka

Adriana zei

Wat leuk om jouw enthousiaste verhaal ook te lezen! Ik kom dus net via Irene op jouw blog.Gaaf dat jullie elkaar zo hebben kunnen ontmoeten.
Groetjes Adriana

De Creakeet van Peet zei

wat een heerlijk verhaal en wat lief om zo spontaan naar irene te gaan, ik hou wel van die spontane acties. Knuf peet

Liesbeth zei

Leuk aanvullend verhaal Durvina, kom net bij Irene vandaan, ook al zoveel enthousiasme, lijkt me ook leuk om je vaste medebloggers te ontmoeten, wellicht lukt het me ooit eens een beurs ofzo te bezoeken.
gr. Liesbeth

Ans S. zei

Wat leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad.

Groetjes Ans

KarinsArtScrap zei

wat super leuk dat je elkaar zo kunt ontmoeten.
zo te zien hadden jullie het goed naar de zin samen.
mooi foto waar jullie samen mooi opstaan.

groetjes karin

Enny zei

Hoi Durvina, wat een leuke uitstappen allemaal !! Heb je in Antwerpen ook Crafts & Things bezocht ?? Heel toffe hobbywinkel in een parallel-straat van de Meir.
Misschien voor een volgende keer ? Groetjes Enny

Lenie Hempen zei

Wat leuk Durvina,dat Jullie het zo leuk en gezellig hebben gehad.
Wat een hobby al niet kan doen.

Gr Leny Hempen

*mieke* zei

Wat een leuk verhaal!!! Ik snap alléén niet dat Irene zoveel klets, want ze is normaal ontzettend stil....hahaha!
Ik hooorde dat jullie nadien lekker naar Fontana zijn geweest, heerlijk is het daar! Op de terugweg zijn jullie dus bijna langs mijn huis gereden:-)
Succes met je lijst!
Groetjes Mieke