maandag 2 april 2012

En weer een tasje!


Dit keer weer een tasje van mij, maar deze is wel heel anders qua style dan de vorige 3 die ik jullie heb laten zien.


Het tasje is gemaakt met materialen van Tim Holtz, Marianne design en papier van Tilda.


Hier zie je de naam Gunter die met het Vintage Market alfabet van Tim Holtz is gestanst.


Hier een close up van de bekende paspop, de knoopjes en centimeter zitten in de paperpad van Tilda, de paperpad heet Sewingbird (met dezelfde paperpad heb ik het kaartje gemaakt met Ballet tilda, een paar berichtjes terug, en moet je zien hoe de look anders is...)


Hier schattige klosjes van Maya Road die omwikkeld zijn met scrapperfloss.


Ook de rits is een Die Cut uit de paperpad.
Links naast de rits zie je een stuk geembosd cardstock de embossingmal is van Sizzix/Tim Holtz.


Het zig zag randje is ook geembosd met een mal die bij deze embossing folder in zit.
De mal van Sizzix/Tim Holtz heet "Pattern&Stitches set".


Hier het stiksteekje uit de embossingfolder, en de afbeelding van de Klasieke dame komt ook uit de paperpad, echt zo'n mooi blok!!


Hier een knopenkaartje, is ook alleen papier (geen echte knoopjes).


Ook heb ik er dit setje nog bij gemaakt, klosjes en een kaartje met knopen, al het gestempelde komt van een stempelsheet van Marianne Design, de houten knopen zijn van Maya Road en zijn bestempeld met een sier stempeltje (niet van Marianne design!)
Alle gebruikte materialen zijn te koop bij Gunter in Hellevoetsluis.


31 opmerkingen:

Cornelie zei

Tof gedaan! Erg leuk tasje!
Groetjes Cornelie

José zei

Wat een super, super, supermooi tasje Durvina. Ik kijk mijn ogen uit. Zo ontzettend gaaf en zulke mooie details. Ik ben er helemaal weg van!

Colien zei

Jeetje, wat een kunstwerk! Prachtig, al die leuke details vormen een mooi geheel samen. Bedankt voor de mooie close-up foto's, erg gaaf om te zien!
grtz.Colien

Chantal zei

Ohhhhhh knetters wat is ie gaaf Durvina! Wat een supermooie details en ik zit echt met open mond te kijken naar je prachtige tasje! Geweldig zeg! Lieve groetjes, Chantal

Irene zei

Hier ben ik stil van en kijk mijn ogen uit, wat is dit gaaf Durvina!! Ik wist niet eens dat Tilda zulk papier had en alles er op, naast en tussen is echt helemaal te gek!!!!!!!

Liefs, Irene

Joke zei

Wat een mooie tasje Durvina en wat is er veel op te zien erg mooi papier ik heb ervan genoten het ziet er schitterend uit.
fijne dag liefs Joke

Unknown zei

dit is zo wouwwwwwwwwwwwwwww wat mooi Durvina wat apart en zo prachtig gemaakt een echte topper

Liefs Nellie

Tineke van der Linden zei

Wauwie, wat een supermooi tasje Durvina!!
Schitterende details heb je gebruikt.
Groetjes Tineke

Liesbeth zei

Wat een pracht werkstuk Durvina.
gr. liesbeth

krearia zei

In 1 woord: WAUW. Wat een gave tas en wat een mooi papier zit er in de paperpad. Helemaal te gek....

Hannie zei

Wat een super leuk tasje heb je gemaakt!
Leuk hoor!

Groetjes Hannie

Jacqueline Presentje zei

Wauw, een hele andere stijl maar ik vind hem geweldig. En zoveel details. De rits vind ik super!

Groetjes, Jacqueline

GerJanne zei

Wauw wat een super tasje!! Komt dat nu in de etalage bij Gunter?
Helemaal geweldig al die details op 1 tasje!

GerJanne

Neline zei

Ook dit tasje is weer helemaal supers geworden! Prachtige details.
groetjes
Neline

Caroline zei

Kijk mijn ogen uit !!! Wat een schitterend tasje en wat valt er veel op te zien, die rits !!! De klosjes, zo mooi allemaal bij elkaar, een echt kunstwerk ! Knopenkaartje is ook al zo leuk, prachtig gemaakt !

KarinsArtScrap zei

dit vind ik helemaal super durvina ik als coupeuse vind dit helemaal tegek.

groetjes karin

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw wat gaaf en wat een mooie details.
mijn moeder was coupeuse en zat altijd achter het naaimachine, zelf heb ik geleerd voor kostuumnaaister maar er nooit mijn beroep van gemaakt, maar dit tasje brengt me wel terug in de tijd, ik vond het als kind heerlijk de naaibladen in te kijken.

groetjes jolande

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw die is gaaf.
Groetjes Miranda

Chantal zei

Wat een geweldige dingen heb je gemaakt! Erg leuk zo allemaal bij elkaar!
Groetjes,
Chantal

Anke zei

Wow dat is een echt kunstwerk geworden.
liefs Tessa & Anke

Mariken zei

Jeetje, wat prachtig! Ik vind je tasje echt een kunstwerk geworden! Leuk dat er zoveel op te zien is!
Gr-x-jes Mariken.

Agnes zei

Wauw, gave creatie Durvina!
Super gemaakt hoor!
groetjes, Agnes

Riet zei

Wat schitterend heb je dit gemaakt Durvina.

Liefs Riet.

Lenie Hempen zei

Dat ziet er weer geweldig uit Durvina.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Danoesja zei

Hoi Durvina

Echt heel gaaf gemaakt.Ik maak al kleding vanaf mijn puberteit dus toen ik deze blok van Tilda zag was ik meteen verkocht, al het papier is zo mooi.Dit is een erg leuk idee.

Lieve groetjes
Danoesja

Marleen zei

Wat leuk zeg, zo'n tasje. Heb je het voor Gunter gemaakt voor in de winkel??
Zou wel weer eens een ouderwets avondje knutselen willen hebben, maar dat zit er echt ff niet in de komende tijd.
Spreek je!!
Groetjes

Annette zei

Gaaf tasje! Inderdaad een andere style, maar zeker zo mooi!
xoxo Annette

Corine van der Zee zei

Prachtig!!! Gave materialen en heel mooi gemaakt.

Liefs Corine

Wendy ten Hove zei

Oh, wat een super leuk tasje is dit geworden!! Helemaal alles in stijl, echt geweldig! Super mooie details overal en fijne zachte kleurtjes! Echt een topper!!
Groetjes, Wendy

CreaSjouk zei

Wat een mooi tasje weer!
Qua stijl idd heel anders, maar deze stijl mag er ook zijn!
Groetjes Sjoukje

AgnieszkaRC zei

This is fantastic!!!
I love this :)
XoXo
Agnieszka