woensdag 4 april 2012

Birthday Wishes


Deze Spanish Tilda heb ik 2 weken terug gemaakt, ik had een verjaardagskaart nodig en ik heb een mini workshopje hiervan gemaakt omdat Annemarie en Merit en Rolinka een avondje kwamen knutselen.
Het papier is van Glitz, en het afdrukje is geverfd met Distress en Twinkling H2o.
Verder is de kaart afgewerkt met bloemen kant, Perlen pen en een swirl.

Wat zal ik blij zijn als het morgenavond is, dan ga ik mijn lieve schat ophalen, hij komt dan terug van zakenreis naar Korea.
De kinderen en ik missen hem, en we zien er allemaal ontzettend naar uit dat ie weer lekker thuis is.


30 opmerkingen:

Irene zei

Enig kaartje Durvina, ole!!!!!
Wilde ik net vragen hoe het met jullie allemaal gaat zonder de heer des huizes maar het zit er na dit nachtje (gelukkig) al weer op!!! Dat wordt een heerlijke Pasen met z'n allen!!!!!!

Liefs, Irene

Unknown zei

Mooie kaart Durvina in mooie zachte kleurtjes, mooi versierd prachtig.
Ohh vind je het ook al zo erg als je man of kinderen weg zijn ben ook altijd weer blij als ze terug zijn.

Lieve groetjes Suze

Sandra zei

superleuke kaart
gr sandra

Astrid zei

Een schitterende kaart Durvina, prachtige kleuren !!

groetjes Astrid

mariska zei

Wat gezellig dat je meiden over de vloer had om te knutselen. En je kaartje is erg mooi geworden hoor.

Liefs mariska

Hanneke zei

Wow, mooi zeg! Spanish Tilda is erg leuk! Mooie kleuren en dat kant is mooi! Groetjes, Hanneke

Vicky zei

Such a pretty card Durvina...and love the layout too :o)

big hugs Vicky xx

GerJanne zei

Hoi Durvina,
wat een leuk kaartje! Schattig, dat stempeltje.
En ik kan me helemaal voorstellen dat je er naar uitziet dat je man weer thuis komt. Fijn voor de paasdagen, dan kunnen jullie allemaal extra genieten van het samenzijn, het lange weekend.

Groetjes en geniet ervan,
GerJanne

Anke zei

OOOOhh wat een schatje. Heel mooi papier ook.
liefs Tessa & Anke

creacora zei

Fijn dat je mannetje en papa weer thuis komt heerlijk genieten van elkaar !!!!

Je kaartje is weer prachtig !

Groetjes en veel plezier met het weerzien !!
xx Cora

Cobie zei

Wat een schattige kaart, Durvina!

Groetjes Cobie

Danielle zei

Wat maak je toch steeds mooie creaties! Je afwerking is super en ik vind je kleurencombi hier ook weer erg mooi.
Geniet er maar van dat je morgen weer lekker samen bent!
Groetjes Danielle

Tineke van der Linden zei

Wat een schattige kaart Durvina! Leuke details en prachtig papier.
Heerlijk dat je hussie weer thuis komt. Een fijn vooruitzicht.
Groetjes Tineke

Joke zei

Leuk kaartje weer Durvina leuk die stipjes met de perlepen gemaakt erg mooi.
groetjes Joke

Danoesja zei

Hoi Durvina

Wat een mooi kaartje, mooie kleurcombinatie ook.
Geniet met je gezin van een heerlijk paasweekend.

Lieve groetjes
Danoesja

Unknown zei

Wat een schatje Durvina en ze is zo mooi ingekleurd schitterend hoor

Liefs Nellie

Chantal zei

Wat fijn dat je man straks weer thuis is! Heerlijk zeg! En wat heb je ook weer een prachtige kaart gemaakt! Wat een lieffie is het geworden. Groetjes, Chantal

Neline zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Deze tilda blijft toch ook wel een toppertje!
groetjes
Neline

Riet zei

Schitterende kaart Durvina,lief dat meisje,en zo mooi ingekleurd.
Geweldig papier.

Liefs Riet.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een lief kaartje.
Groetjes Miranda

Astrid Jacobs zei

Wat een leuke kaart weer. Super.

Groetjes Astrid.

Marjanne zei

o wat is deze leuk... zou wat voor mijn (half)spaanse (stief)kleindochtertje zijn...

Lenie Hempen zei

Wat een schattig kaartje Durvina.
Echt super lief.
Geniet lekker samen van het paasweekend.

Gr Leny Hempen

Mariken zei

Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt! En fijn dat je man thuiskomt, geniet van het lange weekend en het samen-zijn!
Gr-x-jes Mariken.

Karin zei

Wat een lief kaartje, en prachtig ingekleurd!

Liesbeth zei

Wat een schitterend kaartje Durvina.
Ik wens jullie allemaal weer samen een fijn paasweekend.
gr. Liesbeth

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig leuk en mooi kaartje Durvina, prachtige details en kleuren. Fijn dat je man weer thuis is.
Groetjes van Jacqueline

Linda Visser - van der Velden zei

Mooie kaart! Gave details ook

Chantal zei

Wat een prachtige kaart!
Groetjes,
Chantal

michael zei

ik vind dit kaart heel erg schattig