donderdag 19 april 2012

Workshop, bijna hetzelfde maar toch anders



Wat zijn er veel volgers bij gekomen!
Welkom op mijn blog.
Ik wil me gelijk weer verontschuldigen voor mijn slechte gedrag, namelijk dat ik bij jullie te slecht berichten achterlaat!
SORRY!

Rond 8 uur vanavond ga ik weer een workshop geven.
De bovenste kaart hebben we vorige week gemaakt met een workshop inkleuren met Distress inkt, en vanavond gaan we de onderste kaart maken en dan gaan we inkleuren op kraft.


De lay out en het papier zijn (bijna) hetzelfde.
Het leuke papier komt uit de winkel van Gunter, en is van WeR Memory Keepers.
De schattige stempel en tekststempel komen uit de allernieuwste Magnolia serie en is binnenkort te koop bij Harlekino.
De Swirl, Peony Petals, en tag zijn Doohickeys van Magnolia eveneens te koop bij Harlekino.
Verder is de kaart afgewerkt met bloemen, roosjes een kantje en scrappersfloss.

33 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

2 schitterende kaartjes weer durvina.

groetjes karin

SandraR zei

Schaam je, Durvina!
hahaha!
Ben je gek, nergens voor nodig!
;-)
Wat een mooie kaarten heb je weer gepost!
Prachtig designpapier (mooie zachte kleuren) en je afdrukjes zijn weer bijzonder mooi ingekleurd!
Echte beauty's!

Veel plezier vanavond!

Liefs, San

Sinikka zei

Ik vindt beide kaarten heel erg mooi Durvina. Leuk zo een workshop te geven. Ik ga toch eens kijken dat ik jouw richting uit kom:-D
Lieve groetjes Sinikka

Marijke zei

Wat een fleurige kaartjes, vrolijk papier en weer zo netjes afgewerkt! Veel plezier vanavond met het geven van de workshop.

Groetjes, Marijke en Chantal

Colien zei

Oh, wat een leuke kaartjes. Beide zijn erg lief! Mooie papierkeuze en de afdrukjes zijn super ingekleurd, gaaf!
grtz. Colien

Tineke van der Linden zei

Ik vind het beide schitterende kaarten! Superlief is de nieuwste Tilda.
Groetjes Tineke

Wil zei

Het zijn 2 ontzettend leuke kaartjes :) Die nieuwe stempels zijn zo leuk he?!

groetjes, Wil

Tinie zei

Hele mooie kaarten!! Wat een lieve kleuren!!
groetjes Tinie

Miranda Slagboom-de Groot zei

Allebei geweldig.
Groetjes Miranda

Irene zei

Kleuren op kraft is super leuk en geeft een heel verrassend effect dus die workshop wordt weer genieten voor de dames!!!!

Liefs, Irene

Jacqueline (Sjakkie) zei

Twee super schattige kaartjes Durvina, heel mooi ingekleurd, erg leuk.
Groetjes van Jacqueline

Mariken zei

Wat zijn het plaatjes! Prachtige kaarten heb je gemaakt en zo'n workshop lijkt me helemaal leuk!
Gr-x-jes Mariken.

nicolet zei

Wat een lief kaartje en schitterend zo op kraft! hoop dat je een leuke avond hebt gehad!
groetjes nicolet

Jacqueline Presentje zei

Prachtige kaarten weer ! Veel gezelligheid gewenst met het geven van je workshop.

Groetjes,Jacqueline

Joke zei

Is ook erg leuk inkleuren op kraft ik had met de challenge meegedaan van Derwent en daar werd uitleg gegeven hoe je op kraft moet kleuren met de potloden.
Zou ik nog bijna vergeten iets van je kaartje te zeggen nou erg leuk mooi ingekleurd,enne ja bijna hetzelfde als de vorige.
groetjes Joke

Agnes zei

Twee lieve kaartjes Durvina!
Schattig meiske in het water en mooie papiertjes heb je gebruikt!
groetjes, Agnes

Mary zei

Wat een super leuke kaartjes, en wat mooi ingekleurd. Als ik niet zo ver weg zou wonen zou ik zeker een workshop komen volgen hoor!! Wie weet is het een keer te combineren als ik voor een bezoekje in Nederland ben.
Groetjes Mary

Miranda zei

Het was weer super leuk en gezellig en kijk alweer uit naar de volgende workshop...
Liefs, Miranda

Marguerite zei

Wat een heerlijk afdrukje heb je gebruikt.
Je kaart is zo als altijd harstikke mooi...
Groetjes Marguerite

Chantal zei

Je kaarten zijn beide werkelijk geweldig! Veel succes met je workshop! Lieve groetjes, Chantal

Enny zei

oooh, prachtige kaarten !!! Groetjes Enny

Lenie Hempen zei

Wat een schattige kaartjes Durvina.
Echt lieverdjes.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Naomi zei

2 heel mooie kaartjes Durvina!

Heel erg leuk dat papier en die kleurtjes!

Super hoor!

Liefs
Naomi

Unknown zei

Schitterende kaarten Durvina, lieve kleurtjes prachtig.

Lieve groetjes Suze

Danoesja zei

Hoi Durvina

Wat een mooie kaartjes, leuk om zo twee inkleur technieken te zien, beide zijn erg mooi.

Lieve groetjes
Danoesja

Riet zei

Wat zijn dit prachtige kaarten Durvina.

Liefs Riet.

Maris zei

2 hele lieve kaarten heb je weer gemaakt xx

Chantal zei

Wat zien die kaartjes er leuk uit! Je kan zo het verschil in inkleurtechnieken erg goed zien!
Groetjes Chantal

Glenda de Heide zei

Wat een schattige kaarjes. Zo mooi ingekleurd.

Veel liefs Glenda

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ze zijn heel mooi!!
Prachtig papier!
Groetjes, Yvonne

m@deliefjuh zei

super gaaf zeg. mooi ook op dat kraft papier :)

groetjes martine

marijke zei

och wat een schatjes en hee geen probleem hoor dat je weinig berichtjes achterlaat ook ik moet bekennen dat het er de laatste weken fiks bij ingeschoten is

Crea Astrid zei

Wat een lieve kaartjes met mooie zachte kleuren.

Groetjes Astrid.