woensdag 25 april 2012

Mandy


Wat hebben jullie leuk op mijn vorige post gereageerd.
Thanks!

Ik heb nu weer een kaartje om te laten zien.
Deze is gemaakt met papier van Glitz.
Het schattige Tildaatje is geverfd met Twinkling H2o.
De geweldige tag is van Magnolia en ook de geweldig leuke rand uit de nieuwste collectie (rechts, verticaal) zijn beide Doohikeys en zijn te koop bij Harlekino.
De vlindertjes zijn van Cheery Lynn, en zijn te koop in de winkel van Gunter.


De tag is afgewerkt met lint, sticker alfabet, Perlen pen en roosjes.


32 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Durvina,

wat een schattig kaartje voor Mandy. Jij bent echt en kei in die mooie details combineren....Super mooi bij elkaar. Ook de kleuren combi vind ik erg mooi!!
Groetjes,

GerJanne

SandraR zei

Wat een beauty, Durvina! Mooie kleuren, prachtige details en een hele mooie Magnolia!
Super!

Liefs, San

Wil zei

Wat een leuke kaart Durvina.Mooi zo met dat oudroze. Tilda is ook een schatje zeg :)

groetjes, Wil

Hanneke zei

Hoi Durvina,
Wat een schatje is dit weer! Leuke kleurtjes ook! Mooi gemaakt hoor! En ben blij te lezen dat je het zo gezellig hebt gehad! Heerlijk zeg..!
Ik ben klaar met je stempeldoos hoor, als je geen tijd hebt om m te halen zal ik Niels wel ff vragen of hij langs je wil rijden! Komt goed!
Veel liefs, Hanneke

Marguerite zei

Wat een prachtige kleuren.
Groetjes Marguerite

Cobie zei

Ooooohh...... wat een Prachtige creatie!!

Groetjes Cobie

Unknown zei

Lief kaartje Durvina, hele zachte kleuren, echt mooi! Groetjes, Frea

Sanne zei

Wat een ontzettend lieve kaart! Dat hartje vind ik geweldig! Die vlinders trouwens ook! Mooie kleurtjes heb je trouwens gebruikt!

Liefs Sanne

Liesbeth zei

Prachtig Durvina, wat een mooi geheel.
gr. Liesbeth

Joke zei

Een erg mooi kaartje Durvina leuke romantische kleuren gebruikt,met leuke details.
groetjes joke

Danoesja zei

Hoi Durvina

Wat een superlief kaartje, echt prachtig.
En wat leuk dat je zo spontaan bij Irene bent geweest, ik heb genoten van je verhaal en wat een leuke foto, jullie staan er beiden mooi op. Geniet van al deze mooie momenten die op je pad komen.

Lieve groetjes
Danoesja

Annemarie en Merit zei

wat een schatje!!!

Liefs Annemarie en Merit

Sapipzi zei

Hele mooie kaart in prachtige zachte kleurtjes!!

Groetjes Margo

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, mooi in deze zachte kleurtjes.
even nog een reactie op je bericht hieronder, gezellig zo samen met Irene en haar man, leuke foto van jullie.

groetjes jolande

Irene zei

Wat een plaatje en direct al die leuke nieuwe stansjes er op zodat we goed kunnen zien hoe mooi ze zijn!!!!
Heb je gelezen hoe nieuwsgierig ze zijn naar wat je mij geleerd hebt op het "mini workshopje" leuk he!!!!!


Liefs, Irene

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooie kleuren ook.

Groetjes Astrid.

nettie53 zei

wat een lief kaartje!!

Colien zei

Het is een schatje! Mooie in die gedekte kleurtjes en wat een leuke details, je blijft kijken:)
grtz.Colien

Martha zei

Wat een prachtig kaartje weer Durvina!!! Super schattig!!
Groetjes,
Martha

Lenie Hempen zei

Wat een schatje Durvina.
Echt super lief.
Prachtige kleuren.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Wat een schitterende kaart Durvina,zo leuke stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Ans S. zei

Wat een schattig kaartje in een hele mooie kleurencombi.

Groetjes Ans

Nicole zei

Wat een beeldschoon kaartje Durvina!! Zulke prachtige kleuren en details.Prachtig ingekleurd ook. Toen ik die "harttag" voor het eerst zag, dacht ik wat moet je daar toch mee, maar ik zie hem nu steeds meer op blogs en nu heb ik hem ook een paar keer mogen "draaien" van Christa afgelopen zondag. Hij staat nu toch echt ook op mijn verlanglijstje moederdag?LOL). Je kart is een prachtig geheel. Liefs, Nicole

Marlies zei

Een hele mooie kaart! mooi kleuren en een schatje van een Tilda! Wat zijn dat ook prachtige vlinders! groetjes, Marlies

Muuske zei

Hallo Durvina
Mooi kaartje en in mooie zomerse kleurtjes. groetjes Margo.

Maia zei

Och wat een schattige kaartjes zie ik weer voorbij komen!
Deze is ook zo prachtig van kleur!
Twinkling h2 o ken ik niet maar het ziet er echt zo mooi uit!
Alvast een heel fijn weekend
Groetjes Maia

Hannie zei

Wat een mooi lief kaartje heb je gemaakt!

Groetjes Hannie

Chantal zei

Supermooie kaart en wat een fantastische vlindertjes zijn dat!
Groetjes,
Chantal

Johanna Visser zei

Wat heb je toch weer een paar prachtige kaarten gemaakt. Helemaal geweldig. Jij hebt de afgelopen tijd ook erg gezellig gehad met al dat shoppen kletsen en smikkelen.

Liefs johanna

Wendy Koorevaar zei

Wat een schattig kaartje! Mooie details en prachtige zoete kleuren!

Liefs,
Wendy

Janny zei

Wat een prachtige kaart weer zeg, dit is ook een van mijn favorieten, hele lieve kleurtjes liefs Janny

Angela zei

WOW Durvina wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt. Mijn complimenten hoor.

Groetjes Angela