maandag 8 april 2013

Candy Time!!

Dit bericht blijft bovenaan staan, voor nieuwe blogpost scrol naar beneden.
Een tijd terug heb ik jullie beloofd dat ik weer eens een Candy op mijn blog zou plaatsen, nou hier is ie dan!
Wat vinden jullie hiervan:

This message remains on top, new blog post scroll down.
A while back, I promised you that I had another Candy on my blog would place, well here it is!
What do you think:

De winnaar van deze candy mag een stempel uit de nieuwste Magnolia Collectie uitzoeken.
Nou dat klinkt toch als muziek in je oren....

The winner of this candy, win a stamp from the new Magnolia Collection, which you may choose
Well that sounds like music to your ears ....

Deze candy mag ik weggeven namens Harlekino.

This candy is sponsored by Harlekino


Je kunt meedoen met deze candy tot  8 april.
Daarna word de winnaar op mijn blog bekend gemaakt.

You can join this candy until 8 April.
Then the winner will be announced on my blog.

Wat moet je doen om deze candy te kunnen winnen:
# Word volger van mijn blog als je dat nog niet bent.
# Plaats deze candy met link in de zijbalk van jou blog
# Vul je naam hieronder in bij Mr Linky

What should you do to this candy to win:
# Become a follower of my blog if you have not already.
# Place this candy with a link in the sidebar of your blog
# Enter your name below with Mr. Linky

47 opmerkingen:

Astrid en Brenda zei

Wat een prachtige candy geef jij weg. Wij doen graag mee met deze prachtige candy.
Groetjes brenda en astrid

chrilvian zei

ik doe mee, heb al zo lang niet meer mee gedaan met een blogcandy

Pierelantijntjes zei

Ooh wat gaaf Durvina.
Ik heb de stempeltjes op internet bekeken en ik vind deze serie echt Geweldig! Heb van de week weer magnolia stempel ingekleurd. Zo lief geworden. Binnenkort laat ik heb weer op mijn blog zien. Ben er een tag mee aan het maken.
liefs Ester

Hanneke zei

Wat leuk zeg! Ik doe graag mee Durvina. Groetjes, Hanneke

Anita Meijer zei

Wat leuk dat je een candy, en hoe gaaf een stempel naar keuze, mag weggeven Durvina, nou Aniet waagt graag een gokje. Ik ze de candy zo in mijn sidebar. Super.
Liefs van Anita

SandraR zei

Gaaf, Durvina!!!
Ik waag graag een gokje, hoor!

Liefs, San

GerJanne zei

Altijd leuk!! Ik do graag mee!
GerJanne

Cinderella zei

Hoi Durvina
Een leuke candy bedankt voor de kans

Groetjes Cindy

Corrie zei

Leuk Durvina, ik heb de candy op mijn blog geplaatst hoor, nu maar duimen.
Liefs Corrie

Unknown zei

Estou participando !!!! amo seus trabalhos....beijos

Christina - Pieces of Dreams zei

Thank you Durvina, for your candy
Hugs
Chris x

Anoniem zei

hallo, ik wil graag meedoen, maar het luk tniet om de link te plaatsen, ik krijg een fout melding.
wat moet ik doen?
groetjes jacqueline

leonenkarin.blogspot.com zei

Whoep... thers she is hahahah! Wat een gave candy Durvina!! Ik wil zeker een gokje wagen en idd wie niet? Echt super en dank je wel voor deze kans :D
Lieve groet, Karin

Maris zei

prachtige candy ik doe graag mee xx

Erica ♥ zei

Wat super dat je een candy weg geeft.
Ik sla over en geef een ander de kans.

Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Nádia Silva zei

Adoro o seu blog!!!Aqui é tudo muito lindo e querido!!!Já postei na barra lateral do meu blog www.scrapna.blogspot.com!!!!Bjks

Muuske zei

Hoi Durvia,leuk dat je een candy weggeeft!!!!en super een stempel na keuze,hier wil ik wel een gokje voor wagen.Bedankt dat je ons een kans hiervoor geeft.groetjes Margo.

Corrie zei

wat een super leuke candy geef je weg
ik doe graag mee '_'

Groetjes Corrie

celia zei

Wow ik waag mijn kans!!!!!

Aartje zei

Hallo Durvina, wat een geweldige candy mag je weggeven van Harlekino. Super, ik waag graag een kans ben heel benieuwd naar de nieuwe serie.
Groeten, Aartje

Daphne zei

Leuk, ik doe graag mee.
Groetjes, Daphne

Ghea zei

wat een lief stempeltje is het weer, ik waag graag een kansje....liefs ghea

Jay zei

Thank you for the opportunity to win this lovely candy. Its very kind of you. Hugs Jay

Barbara GR zei

Woow... what a fabulous candy Durvina!!! Thanks for this fantastic chance!!
Hugs
Barbara GR

henny zei

hoi durvina..
je geeft een leuke candy weg.
daar wil ik wel een kansje op wagen.
groetjes henny

Ju@nita zei

Hoi Durvina,

Zag op het blog van Anita Meijer dat je via Harlekino een candy mag weggeven.Ik was er bijna zeker van dat ik al volger van jouw was,maar ben het bij deze geworden.En heb de candy op mijn blog gezet(onderaan,heb geen side -bar).Ik ga dus ook een kansje wagen,who knows????

liefs Nit@

Lenie zei

wat een prachtige candy en wil graag een kansje wagen, de nieuwe stempels zullen wel weer erg mooi zijn.
groeten Lenie

Sinikka zei

Zo een leuke candy is mooi meegenomen, mits je dan wint en de nieuwe collectie weer super is. De winnaar zal het moeilijk krijgen met kiezen.
Dank je voor de kans!
Gr. Sinikka

Glenda de Heide zei

Wat super gaaf Durvina. Ik wil graag een gokje wagen.

Volger was ik al en de candy staat in mijn sidebar.

Veel liefs Glenda

annemarie zei

wat een gave candy. Ben volger geworden, je stond al wel in mijn lijst van blogs die ik graag bekijk. en heb de candy op mijn blog gezet.

groetjes Annemarie

Ardilla zei

Hi, Durvina!
Thanks for the chance on winning a cute stamp...
Hugs,
Ardilla :)

Joukje zei

Hoi Durvina
Wat een super mooie candy geef je weg!
Ik wil graag een gokje wagen.
Groetjes Joukje

Marguerite zei

Wat een prachtig mooie candy geef je weg.
En als groot Magnolia fan doe ik graag een gokje.
Groetjes Marguerite

ivoorwit.blogspot.com zei

Super wat een kans om zo'n mooie stempel te kunnen krijgen.
Dank je wel voor deze mogelijkheid.
Fijne dag, groetjes, Thea R.

Edilza Teixeira Scrap e Artes zei

Oi Durvina!!!

Coloquei na barra lateral direcionando para o seu blog. Obrigada !!!!

Beijos e tenha dias abençoadas e iluminadas

mae zei

Thanks for the chance to win, Durvina!
Hugs,
Mae

Solange Barreto zei

Obrigada por essa oportunidade. Doce maravilhoso.
Sucesso, beijo, fique com DEUS.

hetty zei

Kan altijd een stempel gebruiken, dus ik doe mee met je leuke candy!!

bluebell-flowerwood zei

hello how nice of you to offer a candy for us,i do belong your blog. love bluebell-flowerwood

Danoesja zei

Hoi Durvina

Dit is een gave Candy, ik wil graag en gokje wagen.

Lieve groetjes
Danoesja

Yoly e Suas Artes zei

Olá Durvina!!!
Conheci seu blog através da amiga Edilza Teixeira e fiquei encantada com suas maravilhas!!!
Sou fã da Magnolia!
Estou na torcida! Beijos e fica com Deus!!!

Monydav zei

Bellissimo! Adoro i timbri magnolia!!!
Grazie mille per questa possibilità, baci
Monica

Irene zei

Hoe kan ik dit nu over het hoofd hebben gezien?? Beter laat dan nooit gelukkig!!
Heb jij een Engelse vertaalmachine op de tekst losgelaten Durvina????

xx Irene

Unknown zei

Wat een gave candy, en wat heb je een mooie blog.
ik ben volger geworden en doe graag mee aan deze candy

groetjes Mariska

Jeannette zei

hoi Durvina, ik heb je naam al zo vaak voorbij zien komen dat ik nu maar eens ben gaan kijken en gelijk volger ben geworden. De candy staat al in mijn sidebar, dus ik waag graag een kansje, groetjes en een fijne dag, Jeannette

Hanny zei

Hallo Durvina

Wat gaaf, een Candy! Ik wil graag meedoen, volgster was ik al bij je, de link staat op mijn blog in mijn sidebar dus moet het goed zijn zo. Succes allemaal,
liefs Hanny♥

Ellen zei

Wat ontzettend leuk om je gisteren in Zeist gezien en gesproken te hebben! Zie dat je een gave candy hebt :) Ik doe graag mee! Wie weet tot een volgende keer.
Groetjes, Ellen