maandag 29 april 2013

Make&Take Harlekino




Vanavond ben ik thuisgekomen van een erg leuk weekend Limburg!
Afgelopen zaterdag mocht ik een Make&Take verzorgen bij de heropening en het 15 jarig jubileum van Harlekino Hobby.
Deze creatie heb ik voorbereid en met zo'n 20 dames gemaakt, ook natuurlijk erg euk om mede bloggers te ontmoeten ;))
De tag is gemaakt met het prachtige Maja Design Papier, de Floral Ovals Spellbinders diverse Doohickeys, de vlinderrand is van Tim Holtz en de schattige Tangel Tilda welke is geschilderd met Distress Inkt
Ik hoop de volgende blogpost jullie wat foto's te laten zien.
Fijne avond en voor morgen allemaal een fijne feestdag toegewenst!! 


25 opmerkingen:

Riet zei

ohhh Durvina,wat schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

annemarie zei

wat een leuke stempel is dit zeg echt super, kaartje is ook erg leuk

groetjes annemarie

Irene zei

Heb helemaal die superrrrr feesttaart hier onder gemist maar nu lees ik dat je zelfs een heel weekend in het fraaie Limburg geweest bent dus je hebt vast heerlijke vlaai gegegeten. Enige make & take tag Durvina!!!

xx Irene

Mieke zei

Whaw, wat is die prachtig!!

Anja zei

Oh wat leuk zeg!!

Gr Anja

Fleur zei

A gorgeous tag
HUGZ Fleur xXx

Cinderella zei

Hoi Durvina,
Ik vond het ook heel erg leuk en ga er zeker meer van maken.
Nogmaals bedankt en misschien dat we elkaar in de toekomst nog eens zien en natuurlijk in blogland
Groetjes Cindy

Erica ♥ zei

Wat een geweldige tag heb je gemaakt
en wat leuk dat je een make & take
hebt gegeven en dat het zo geslaagd
was, daar kan je dan weer leuk op
terug kijken ☼

Een gezellige Koninginnedag gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Hanny zei

Wat zal het gezellig zijn geweest, je kaart is prachtig.
Fijne dag morgen, liefs Hanny♥

Anita Meijer zei

Wat heerlijk dat je een weekendje naar Limburg bent geweest en dan bij de heropening van Harlekino een make & Take geven, super, ik zag al bij een aantal andere bloggertjes het kaartje voorbij komen. Hij is weer helemaal super Durvina, een toppertje.
Liefs van Anita

Ghea zei

wat een bjoetie van een kaartje is dit weer, heel mooi afgewerkt.
Wat heb jij een leuk weekend gehad
bij harlekino.
Liefs Ghea

Corrie zei

Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad Durvina, jouw tag is ook weer schitterend.
Morgen een gezellige oranje dag.
Lieve groetjes, Corrie

Irm zei

Wat een leuke make and take,Durvina! Ziet er super uit...zoals altijd! Ja in het gezellige Limburg is het goed toeven hè! En altijd weer leuk om mensen te leren kennen! Fijne dag morgen! Liefs, Irm

Christina - Pieces of Dreams zei

She is lovely. THESE COLOURS GO TOGGETHER SO WELL. Beautiful card.
Chris x

Linda zei

Heel leuk gedaan en wat een lieve zachte kleurtjes
gr linda

Joke de Wit zei

Ohh wat is ie mooi Durvina.Groetjes Joke

jolanda zei

hele leuke tag

GerJanne zei

Ha Durvina,

wat een mooie creatie! Lekker vrolijk met dat gele! Jullie ook een heel mooie dag gewenst!
GerJanne

Cordine zei

schitterend!
groetjes
cordine

Muuske zei

Prachtige kaart!!!die staat ook op mijn blog.Bedankt nog voor de workshop.groetjes Margo.

Riet zei

Wat een schitterende tag.

Liefs Riet.

Sinikka zei

Ik weet even niet of ik al had gereageerd op dit berichtje :-D
Ik vond het super om je live te zien en een make en take te krijgen......je wist natuurlijk van te voren dat ik zou vallen voor de Distress Ink.
lieve groetjes Sinikka

Richtsje zei

Geweldig Durvina, wat een beauty! Leuk om ook te lezen dat de workshop zo'n succes is geweest voor je!

Groetjes Richtje

Fabiana Strehlow zei

Que encanto, Durvina!
Amei as cores!

Christa zei

En ik heb hem ook mogen maken , die leuke make-en-take !! ( thuis afgemaakt ) Fijn weekend. Christa.